quote:Op zondag 24 september 2006 20:23 schreef razzberry het volgende:
Misschien zijn het arme mensen die geen brievenbus kunnen betalen. En nadat ze hem meegenomen hebben, hem laten vallen van vermoeidheid want een auto kunnen ze ook niet betalen.
Hoe kun je zo ongevoelig zijn. Weet je wel hoe erg het is, geen brievenbus kunnen betalen.
Lul.
En dan een woedende postbode achter me aan krijgenquote:Op zondag 24 september 2006 20:35 schreef Koenholio het volgende:
Dat zijn kutacties idd.
Gewoon wat stront op je brievenbus smeren.![]()
"Da's voor je eigen bestwil postbode, want anders kun je het nog eens 4km verderop gaan bezorgenquote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef Pitom het volgende:
[..]
En dan een woedende postbode achter me aan krijgen![]()
bij het visualiseren van het bovenstaande moest ik lachenquote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef longinus het volgende:
Een handgranaat in de brievenbus stoppen
tja, het is me daar nog al humor; een handgranaat in je brievenbusquote:Op zondag 24 september 2006 20:51 schreef roque79 het volgende:
[..]
bij het visualiseren van het bovenstaande moest ik lachen
leedvermaakquote:Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef Badmeester het volgende:
[..]
tja, het is me daar nog al humor; een handgranaat in je brievenbus![]()
![]()
Aan types zoals jou heb ik dan echt een hekelquote:Op maandag 25 september 2006 06:57 schreef timmeeeh het volgende:
whehe wij deden dat vroeger altijd
toen we nog klein waren en snachts zat terugfietsen uit een of andere dorp naar de grote stad
en dan verstoppen in een sloot
of te koop borden verplaatsen
ja whehe, dan ligt ie daar zo te liggen, en dan whehe doet ie niks want hehe de pin zit er nog in...quote:Op zondag 24 september 2006 20:49 schreef longinus het volgende:
Een handgranaat in de brievenbus stoppen
ach iedereen had vroeg wel zijn kwajongens strekenquote:Op maandag 25 september 2006 08:14 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Aan types zoals jou heb ik dan echt een hekel
Goed zo mijn zoon, je hebt je leven gebeterd hoor ik al welquote:Op maandag 25 september 2006 09:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ach iedereen had vroeg wel zijn kwajongens streken
ze hebben het mij met de harde afgeleerd hoorm
Die opmerking wordt alleen gemaakt door asovolk, om haar eigen misdragingen goed te praten.quote:Op maandag 25 september 2006 09:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ach iedereen had vroeg wel zijn kwajongens streken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |