Ik heb zelfrespect genoeg,quote:Op zondag 24 september 2006 22:05 schreef Agorias het volgende:
Wie wil mijn zelfrespect kopen? Je krijgt de helft voor een krat hertog jan, want ik heb toch meer dan genoeg!
Word er ook helemaal gek van :quote:Op zondag 24 september 2006 22:11 schreef Agorias het volgende:
Ik word echt gek van die tyfuserrors van fok, en zoooo langzaam.
Ik zou bijna zelfmoord plegen, bíjna
Dat zeg je toch nietquote:
Heb jij hetzelfde als Agorias gedaanquote:
Niet, ik heb niet over jullie gefantaseerd.quote:Op zondag 24 september 2006 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb jij hetzelfde als Agorias gedaan
Ja, kankeronderhoudquote:Op zondag 24 september 2006 22:45 schreef Agorias het volgende:
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Fokis langzaam, aan het
sterven
Gelukkig, das zo'n vuig ideequote:Op zondag 24 september 2006 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet, ik heb niet over jullie gefantaseerd.
Smsenquote:
quote:
hmm, sms mij dan maarquote:
Joah, net of vastniet hier nog komtquote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij bent hetzelfde als vastniet, doe es anders?
Ons stukjequote:
En hoe wassiequote:Op zondag 24 september 2006 23:19 schreef X-fi het volgende:
Ben naar World Trade Center gegaan.
Mmh okquote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Best mooi hoorAlleen was United 93 mooier
K wist hetquote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Best mooi hoorAlleen was United 93 mooier
Mwah dan gaat ik niet, de moeite doen we er dan niet voorquote:Op zondag 24 september 2006 23:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Maar het is de moeite waard om er heen te gaan.
Misschien vindt jij hem rete strakquote:Op zondag 24 september 2006 23:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah dan gaat ik niet, de moeite doen we er dan niet voor
Mwaaah, ik twijfel al. En mwaaaaah.quote:
wie is dat dan weerquote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah, net of vastniet hier nog komt
officiële sitequote:Op zondag 24 september 2006 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwaaah, ik twijfel al. En mwaaaaah.
Nee.
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |