Nee, ik ga Rodafans beledigen denk ikquote:
naar de active topic lijst kijken helptquote:Op zondag 24 september 2006 15:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ik denk het![]()
Hoopte al dat iemand hem kon vindenKon zelf nog geen vinden
![]()
zoiets meemaken is toch best toffe ellendequote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mag het hopen.. ik ga niet nog een keer met zoveel tekst onder de kopieknop wachten tot iemand een topic opent
Jep, daar stond nog niks, vond ik wel apart na zo'n tijdje, normaal zijn er dan al 5 nieuwe topicsquote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
naar de active topic lijst kijken helpt.
De At werkt wel, de index van VBL niet....quote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jep, daar stond nog niks, vond ik wel apart na zo'n tijdje, normaal zijn er dan al 5 nieuwe topics![]()
mja,de lijst in het subforum is zowiezo een terinzooi. in de active topic lijst van alles door elkaar issie nog wel te vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jep, daar stond nog niks, vond ik wel apart na zo'n tijdje, normaal zijn er dan al 5 nieuwe topics![]()
Tja, die hebben het wel lekker voor elkaar daar in Alkmaar hoor...quote:Op zondag 24 september 2006 15:59 schreef Ayaxola het volgende:
Kut AZ
AZ speelt vandaag uit hoorquote:Op zondag 24 september 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, die hebben het wel lekker voor elkaar daar in Alkmaar hoor...
Druk is ook minder natuurlijk... Maar goeie prestaties toch vaak.
quote:
staat een minuut voor.quote:Op zondag 24 september 2006 16:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe kan het eigenlijk dat de klok van FOK! al op 16.00 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |