bronquote:zondag 24 september 2006 14:03
Poging tot vernieling auto Dewinter
Vermoedelijke linkse extremisten hebben zondag een auto met Belgisch kenteken vernield die geparkeerd stond voor de deur van het Amsterdamse mediacafé Plantage.
Een groep personen met bivakmutsen bestormde de wagen terwijl binnen de opnames plaatshadden van het televisieprogramma Buitenhof. Daar was Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter te gast. De auto bleek echter niet van hem, aldus de politie.
Er waren verder geen actievoerders aanwezig, en van de daders ontbreekt elk spoor. Gisteravond probeerden linkse extremisten een ander televisieprogramma, Rondom Tien, te verstoren omdat er hun onwelgevallige mensen te gast waren.
Bij Felix Meritis aan de Amsterdamse Keizersgracht maakten vijftig tot zestig betogers veel kabaal, om de sprekers van extreem rechts in het programma te overstemmen. De politie moest bij hun binnenkomst de weg vrijmaken, en arresteerde een activist die een steen naar een voorbijgaande auto gooide.
Links tuig wel hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 14:46 schreef more het volgende:
[..]
bron
Kan dat links tuig niet op een normale manier actievoeren?![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ze moesten toch die Ford F150 hebben?
Ik kan op TV ook doen alsof ik aardig benquote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef CrazyTaxi het volgende:
Heb Dewinter op televisie gehoord. De man in kwestie is een slimme man met duidelijke standpunten. Hij kan goed discussieren en neemt geen blad voor de mond. Het is geen onaardige man, wat ik afhankelijk wel dacht.
juist, dat viel mij ook al op toen ik hem een keer zag in Business TV met die vastgoedgast... erg goede spreker, komt duidelijk over. Ik snap wel waarom zijn populariteit toeneemt.quote:Op zondag 24 september 2006 16:10 schreef CrazyTaxi het volgende:
Heb Dewinter op televisie gehoord. De man in kwestie is een slimme man met duidelijke standpunten. Hij kan goed discussieren en neemt geen blad voor de mond. Het is geen onaardige man, wat ik afhankelijk wel dacht.
aardig dom van je afkijkendquote:Op zondag 24 september 2006 16:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan op TV ook doen alsof ik aardig ben
Doen? Dus in het dagelijkse leven ben je een klootzak?quote:Op zondag 24 september 2006 16:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan op TV ook doen alsof ik aardig ben
Gewoon links tuig, is ook een goede benaming.quote:Op zondag 24 september 2006 17:40 schreef nonzz het volgende:
Niet elke vandaal is een terrorist en niet iedereen die de (mogelijke) auto van Dewinter wil slopen is links. De TT moet dus zijn "Poging tot vernieling auto Dewinter door gemaskerde personen"
ach, links tuig, rechts tuig...quote:Op zondag 24 september 2006 17:51 schreef more het volgende:
[..]
Gewoon links tuig, is ook een goede benaming.
quote:Op zondag 24 september 2006 17:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunnen net zo goed weer extreem-rechtse gasten zijn. Lijkt me ook veel logischer gezien de plannen van Belgische rechts-extremisten om hem te vermoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |