Dat is traditie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef wolferl het volgende:
Jeroen: Mischien moeten ze uien gaan pellen, of uien snijden.
En godverdomme potverdimmekan er nu geen duidelijk afspraak gemaakt worden wie een nieuwe COS opent.
Minutenlang komt er niks, en dan denk ik dan doe ik dat maar, en opeens staan er vele COS topics.![]()
het was sarcastisch. Je lijkt janine welquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn zegt voor de tiende keer, dat als ze het niet halen, ze de groep over zich heenkrijgen.
Terwijl dat helemaal niet zo is.
Tuurlijk Monique is zo direct even wegquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:58 schreef breege het volgende:
jaja e10 en sabrina hebben elkaar weer gevonden *0*
En een kusje op haar oorquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:58 schreef Verida het volgende:
En etienne gaat maar weer eens voor de verandering als een soort octopus om sabrina heen hangen
mag eggie erbij ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik dacht dat Tanja al labiel was. Maar er zitten nu aléénb maar labiele personen in. Op Semih, Marlies, Marcia en Rik na.
wacht maar tot ze het piemeltje gezien heeft....quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:00 schreef schizolientje het volgende:
Wat een onsymphatieke, kinderachtige houding van Sabrina, wat laat die zich kennen. Ik was zusjesfan maar dat is goed over, van mij mag ze genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |