abonnement Unibet Coolblue
pi_46042291
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef popolon het volgende:
Nieuwe naam wordt Liverpool Soccer Club.

Dat zullen ze in Engeland leuk vinden.
Dat kan ik me helemaal voorstellen.

Dat klinkt ook helemaal niet voor een ENGELSE club.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_46042294
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef popolon het volgende:
Nieuwe naam wordt Liverpool Soccer Club.

Dat zullen ze in Engeland leuk vinden.
Of iets van Liverpool Reds
pi_46045741
Liverpool Rats
pi_46132245
Rafa Benitez wants Tenerife's Iriome Gonzalez to be Liverpool's first summer transfer - he expects to pay about £1.5m for the right-sided player


Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_46132397
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef stevengerrard het volgende:
Rafa Benitez wants Tenerife's Iriome Gonzalez to be Liverpool's first summer transfer - he expects to pay about £1.5m for the right-sided player


[afbeelding]
Best duur voor een kikker
pi_46176593
Mascherano is dolgelukkig om een Red Devil te zijn.

!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46443316
Wat weten jullie van die Andriy Voronin?
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_46443398
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:58 schreef Fakir het volgende:
Wat weten jullie van die Andriy Voronin?
Leuke speler, Oekrains international, speelt nu bij Leverkusen.

Maar of het voor Liverpool een versterking is, betwijfel ik een beetje. Anders zou hij allang bij Bayern Munchen hebben gespeeld.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 18 februari 2007 @ 23:38:52 #259
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46444550
Lekker rustig weekend gehad, om zo deze week Barcelona te bestrijden met hard werken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_46444583
Bellamy en wellicht Dudek enzo...
pi_46449425
Liverpool boss Rafael Benitez will take disciplinary action and fine any player who breached club rules during their training camp in Portugal.
It follows newspaper allegations of a fracas between Craig Bellamy and John Arne Riise on the trip.

"I've made it clear to them the responsibilities that come with playing for this club and how they are expected to conduct themselves," said Benitez.

Liverpool FC have today released the following statement from manager Rafael Benitez.

"I met this morning with the entire first team squad and made it absolutely clear to all of them the responsibilities that come with playing for this club and the way they are expected to conduct themselves both on and off the pitch.

"The players worked extremely hard at last week's training camp, but we will take disciplinary action and fine any of them who are found to have breached club rules during our stay in Portugal. I've told the players this and they understand and accept the decision I have taken.

"Despite reports to the contrary, the spirit amongst the lads is very good with everyone looking forward to the game against Barcelona on Wednesday.

"We remain totally focussed on what will be a very tough game against the defending European Champions
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_46449509
Voor de volledigheid:

De Portugese krant The Record publiceerde dat de Liverpoolspelers er in de Algarve flink op los gingen. In de Monty’s Bar in Vale zopen de spelers er flink op los. Om problemen te voorkomen werden de spelers verzocht om de bar te verlaten. Buiten ging het goed los. De meest dronken spelers (Dudek, Fowler en Pennant) begonnen met golfclubs auto’s en ook huizen te slopen. De politie zou Dudek zelfs handboeien om hebben gedaan omdat hij probeerde een kopstoot uit te delen.


Hierna werd op de Noorse TV zender channel TV2 het nieuws gebracht dat Bellamy Riise met een golfclub geslagen zou hebben. Dit voorval had weer in de hotelkamer plaatsgevonden. Reden voor de aanval van Bellamy was de weigering van Riise om aan het karaoke mee te doen. Dit gevecht stond al snel op de voorpagina’s in Engeland.

Volgens het personeel van de Monty’s Bar was er weer totaal niets aan de hand.

Medewerker Valter: ‘De krant die dit publiceerde is totaal onbetrouwbaar. Het is vergelijkbaar met de Sun in Engeland. Verslaggevers van de Record kwamen ook naar de bar en waren zeer geïrriteerd omdat de Liverpoolspelers weigerden om met ze te praten. De hele avond deelden de spelers handtekeningen uit aan families met kinderen en werden er foto’s gemaakt. Na het eten was er zelfs een karaoke waar ook kinderen aan mee deden. Het was een leuke avond. De hele avond bleven de verslaggevers de spelers lastigvallen. Wij hadden de spelers al gewaarschuwd wat voor soort krant het was.

Later op de avond hadden twee (niet-Engelse) spelers een discussie. Het stelde niets voor. Er viel een glas, maar dat gebeurd iedere avond in een café. Volgens de verslaggevers werden er zowel binnen als buiten vele glazen gebroken. We hebben echter een wet in Portugal dat er geen glazen naar buiten mogen. De politie is altijd op straat en als iemand met een glas naar buiten gaat krijgen we een boete. Daarom laten we niemand en ook geen bekende mensen met een glas naar buiten gaan. Om 12:30 uur vertrokken de spelers gezamenlijk naar hun appartementen. Ik heb ook nog met vrienden van Barringtons (complex waar Liverpool verbleef) gesproken en ook volgens hun waren er geen problemen’.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 19 februari 2007 @ 08:08:26 #263
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46449546
haha
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_46460572
Voronin wordt jullie topper volgend jaar

Wanneer trekt het bestuur conclusies en mag Benitez oprotten? Je hoeft van mij geen toppers te kopen, talenten of minder grote uitblinders is juist leuker, maar Voronin... Niet echt bijzonder bij Leverkussen, zwaar middelmaat zelfs. Of wat is de argumentatie voor de transfer?
pi_46461649
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Leuke speler, Oekrains international, speelt nu bij Leverkusen.

Maar of het voor Liverpool een versterking is, betwijfel ik een beetje. Anders zou hij allang bij Bayern Munchen hebben gespeeld.
Hij wil in ieder geval weg daar en ook weg uit Duitsland. Zoekt een nieuwe uitdaging. Maar of dat bij Liverpool zal zijn? Ik denk inderdaad net als jij dat hij daar niet echt goed genoeg voor is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 februari 2007 @ 16:59:17 #266
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46461729
Weer zo'n middelmatige kutspeler die Liverpool niet naar een hoger niveau zal helpen. Nu is hij wel gratis enzo. Maar dat ben ik ook en ik kost minder.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_46467609
Voronin komt denkt ik in de plaats van Fowler wiens contract niet verlengd wordt.

Daarbij koopt Benitez zeker nog wel die toppers die LFC naar een hoger niveau gaan brengen, te denken valt aan een Villa, Simao etc maar het is nog pas februari en het is maar de vraag wie er allemaal verkocht worden.

Cisse is ook nog eigendom van LFC en moet eerst verkocht worden, achterin moet verkocht worden etc etc.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_46467666
Villa zal niet naar Liverpool gaan denk ik. Valencia laat hem niet zomaar gaan.
pi_46467891
Waarom zou Villa überhaupt wegwillen?
  maandag 19 februari 2007 @ 19:57:06 #271
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46467907
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:52 schreef VoreG het volgende:
Villa zal niet naar Liverpool gaan denk ik. Valencia laat hem niet zomaar gaan.
buitenlandse investeerders

In plaats van Simoa, die ik geen wereld topper vind zie ik liever Lennon, Milner of Downing komen. Gewoon goeie Engelse wingers ...

Edit: Met potentie
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 19 februari 2007 @ 19:58:22 #272
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46467957
En Waarom kan FSP niet op de plaats van Fowler, kan me niet voorstellen dat die minder is dat Voronin ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_46493076
Volgens het AD had ook Pennant zich flink misdragen op trainingskamp. Zal toch niet weer?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46503322
Pennant is niet de enige die zich mis dragen heeft.

FSP word denk ik verkocht anders had Rafa hem al veel eerder terug gehaald. FSP is denk ik in de ogen van Rafa te licht en te klein. Al vind ik hem nog steeds een super belofte die de kans niet heeft gehad. Zelfde verhaal met Le Tallec die toch samen door Houllier gekocht werden

Villa schijnt een clausule te hebben dat hij voor een "laag" bedrag weg zou mogen. Zelfde verhaal voor Eto'o. Maar dan zou ik ff moeten terug zoeken waar ik dat gelezen had.

Voor de zijkant doe je mij ook meer plezier met een Lennon, Downing maar ik denk niet dat die goedkoper zouden zijn dan een Simao. Een andere man aan de zijkant zou ik Quaresma van Porto vinden. Zelfde type speler als Cristiano Ronaldo en misschien wel beter

IPV Voronin had ik ook liever een spits gezien als Ashton, Nugent of Healy. Lekkere engelse bikkels die van wanten weten. Nugent is alleen wel een fanatiek Everton fan dus of die zou komen

Achterin zie ik daarbij nog wel graag een Upson en Richards komen. Richards is veelste duur maar Upson zou na de degradatie van WHU misschien goedkoper zijn
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_46513377
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:52 schreef VoreG het volgende:
Villa zal niet naar Liverpool gaan denk ik. Valencia laat hem niet zomaar gaan.
Pool moet Berbatov halen een topper in wording
Goede goalgetter voor Liverpool en hier hefet hij beter materiaal om zich heen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')