En heel veel lopen.Vergeet dat niet.quote:
En of dat hypocriet is, helaas ben ik moderator en geen baggeruser meerquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:47 schreef Furious het volgende:
Ja zeg pizzakoppo, ga je mijn baggerposts wegediten. Is dat niet een beetje de pot verwijten dat de ketel zwart ziet?![]()
Vrijwel elk huis krijgt s´ochtends post of een krant..quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:05 schreef Lucille het volgende:
Waarom hebben de bewoners van het huis er geen last van? Die lopen dan toch ook met hun smoel in de spinnewebben?
Ik probeer het altijd zo te ritselen dan die dikke buurman nét voor mij door de (door spinnen bevolkte) brandgang loopt ...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef renz0r het volgende:
Mijn werk is postbode en iedere keer als ik een tuin inloop met bosjes / boompjes is het weer raak...Spinnenweb midden in mn gezicht
Die plakkerige zooi in mn smoel en haren. Soms vis ik een dikke spin uit mn haren of net uitgezogen vliegjes
Tuin met beplanting loop ik voortaan binnen met de brieven voor het desbetreffende huis voor mn gezicht, anders zie ik eruit als een mummy na 1 straat.
Kut spinnenrag!
Die paupers nemen de achterdeur en maken van hun tuin een Flodder replica.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:05 schreef Lucille het volgende:
Waarom hebben de bewoners van het huis er geen last van? Die lopen dan toch ook met hun smoel in de spinnewebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |