ja dan moet je er van te voren wc papier inleggequote:Op zaterdag 23 september 2006 13:48 schreef Cubewoods het volgende:
Plons WC's zijn vies want als je drol groter wordt maakt hij ook een grotere plons
Maar spoelen dan wel gelijk je kont weer schoon.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:48 schreef Cubewoods het volgende:
Plons WC's zijn vies want als je drol groter wordt maakt hij ook een grotere plons
Dat ligt meer aan de persoon die wat op dat plateau heeft gedeponeerd.quote:
Nou je het zegt...quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:07 schreef Nexxennium het volgende:
Je hebt dus in ELF JAAR niet één keer buiten de deur op een plateau gescheten? Kom jij überhaupt wel eens buiten?
Ik ben er ook zo eentje. Buitenshuis hoef ik trouwens ook nooit.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:19 schreef Cubewoods het volgende:
Somige mensen houden er niet van om ergens anders te popen, en wachten gewoon tot ze thuis zijn.
Een kenner!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:51 schreef Poppetjuh het volgende:
vlakspoelers en diepspoelers!
Ik melde me vaak genoeg ziek op school omdat ik moest scheitenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:19 schreef Cubewoods het volgende:
Somige mensen houden er niet van om ergens anders te popen, en wachten gewoon tot ze thuis zijn.
*Steekt hand op![]()
Gewoon aan het begin van de les zeggen dat je naar de wc bent en na een halfuur terugkomenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik melde me vaak genoeg ziek op school omdat ik moest scheiten.
Nou; ík heb daar schijt aan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:19 schreef Cubewoods het volgende:
*Steekt hand op![]()
Jij selecteert je sociale omgeving aan de hand van hun pot ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:32 schreef nsfw het volgende:
Nou je het zegt...
Ik poep wel buiten de deur hoor, maar volgens mij waren dat ook altijd Plons WC's..
Op school in elk geval wel, op m'n opleiding ook, bij m'n Ex'en ook plons WC's... en bij m'n maten ook geloof ik...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |