abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42074341
Wel GVD!

Zoek je een rustige, niet al te opzichtige rouwkaart uit, toevallig van Hallmark.
Zit er een envelop bij.
Staat daar met grote letters "EXPRESSIONS FROM HALLMARK" achterop gedrukt.

Sorry hoor Hallmark, maar ik denk dat een ouder die net haar kind verloren heeft daar even niet op zicht te wachten. Kan ik GVD ook nog een neutrale envelop erbij gaan zoeken.
Denken die mensen daar niet na? Of is het ook hier "even bad publicity is good publicity"?
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:29:38 #2
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_42074415
Hmm dat is zuur inderdaad.
Commercie he.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_42101982
Hallmark kaarten sowieso.

Je betaald de hoofdprijs voor die dingen. Gemiddeld 6 gulden (!!!!) omgerekend voor een belachelijk stukje hard papier.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 25 september 2006 @ 12:49:51 #4
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_42110006
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef BobbyB het volgende:
Hallmark kaarten sowieso.

Je betaald de hoofdprijs voor die dingen. Gemiddeld 6 gulden (!!!!) omgerekend voor een belachelijk stukje hard papier.
Gulden?? Komop zeg, nu nog omrekenen naar gulden?? Ga eens met je tijd mee!!
pi_42110152
Een echt rouwende geeft weinig om de kaart maar meer om de tekst die erop staat.
(en dan doel ik dus op jouw tekst; niet op "Expressions from Hallmark )
pi_42110567
Een pak blanco enveloppen is even duur als een Hallmark kaart.
Din jävla kuk!
pi_42111048
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:14 schreef ehqo het volgende:
Een pak blanco enveloppen is even duur als een Hallmark kaart.
Maar dan zit je nog het probleem dat je geen kaart hebt.
pi_42111053
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:49 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Gulden?? Komop zeg, nu nog omrekenen naar gulden?? Ga eens met je tijd mee!!
Moet ik het gewoon negeren hoe duur alles is geworden? Dat is je kop in het zand steken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 25 september 2006 @ 13:33:55 #9
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_42111111
Denk je echt dat een rouwend persoon ziet wat er achterop staat ?

en uberhaupt als ze t ziet, t ook maar iets kan schelen, er uberhaupt over nadenkt
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_42113802
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Moet ik het gewoon negeren hoe duur alles is geworden? Dat is je kop in het zand steken.
Nee, niet negeren.....gewoon niet omrekenen
  maandag 25 september 2006 @ 16:50:09 #11
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_42115764
quote:

[..]

Doe het dan goed, reken om naar Lire ofzo....dan is het pas echt duur
Komop zeg, we hebben de euro nu al een aantal jaar!! Niet echt zinnig meer om het te vergelijken met 5 jaar geleden.
pi_42115813
quote:

[..]

Je kunt ook gewoon in euro's zeggen dat het duur is.
pi_42116164
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Doe het dan goed, reken om naar Lire ofzo....dan is het pas echt duur
Komop zeg, we hebben de euro nu al een aantal jaar!! Niet echt zinnig meer om het te vergelijken met 5 jaar geleden.
Dan wordt gewoon het getal hoger, niet echt duurder, daarbij weten velen niet eens hoeveel een lire waard is.
Ik zie niet in waarom het niet zinnig zou zijn om nog te vergelijken met 5 jaar terug. Dat heeft me toch ervan weerhouden dingen te kopen omdat het goedkoper lijkt, maar in feite duurder is. Het is heus niet dat ik tegen de euro ben of wat dan ook, ik hou het gewoon in mijn achterhoofd om prijs bewust met dingen om te gaan. Als jij daar een probleem mee hebt moet jij dat lekker zelf weten. Ik ga jou ook niet vetellen hoe jij moet leven, of wel?
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon in euro's zeggen dat het duur is.
Klopt, maar het is gewoon een vergelijking. Als ik zeg dat 3 euro duur is zal dat weinig mensen iets boeien, als je even vergelijkt waarmee wij eerst betaalden zou je zoiets nooit gekocht hebben namelijk.
pi_42116175
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef mdeen het volgende:
Wel GVD!

Zoek je een rustige, niet al te opzichtige rouwkaart uit, toevallig van Hallmark.
Zit er een envelop bij.
Staat daar met grote letters "EXPRESSIONS FROM HALLMARK" achterop gedrukt.

Sorry hoor Hallmark, maar ik denk dat een ouder die net haar kind verloren heeft daar even niet op zicht te wachten. Kan ik GVD ook nog een neutrale envelop erbij gaan zoeken.
Denken die mensen daar niet na? Of is het ook hier "even bad publicity is good publicity"?
Sorry maar mij zou het geen lor kunnen schelen hoor.
Trouwens in zo`n situatie ga je echt niet alle enveloppen nalopen op eventueel storende elementen hoor, die pleurt je gewoon lekker weg.
The waves you made will always be
pi_42116320
Vroeger had je mooie rouwkaarten, maar nadat Hallmark een beetje alle grote kaartenmaker heeft opgekocht is het belangrijker voor hun om te laten zien dat je een Hallmark hebt gekocht.
Vroeger was de boodschap belangrijk, nu de maker.

gelukkig zijn er nog kaartfabrikanten die op dit soort kaarten geen reclame maken, je moet alleen goed zoeken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 21:16:47 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_42126377
Wat een klacht. Hoe verzin je het.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')