Gulden?? Komop zeg, nu nog omrekenen naar gulden?? Ga eens met je tijd mee!!quote:Op zondag 24 september 2006 23:54 schreef BobbyB het volgende:
Hallmark kaarten sowieso.
Je betaald de hoofdprijs voor die dingen. Gemiddeld 6 gulden (!!!!) omgerekend voor een belachelijk stukje hard papier.
Maar dan zit je nog het probleem dat je geen kaart hebt.quote:Op maandag 25 september 2006 13:14 schreef ehqo het volgende:
Een pak blanco enveloppen is even duur als een Hallmark kaart.
Moet ik het gewoon negeren hoe duur alles is geworden? Dat is je kop in het zand steken.quote:Op maandag 25 september 2006 12:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Gulden?? Komop zeg, nu nog omrekenen naar gulden?? Ga eens met je tijd mee!!
Nee, niet negeren.....gewoon niet omrekenenquote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ik het gewoon negeren hoe duur alles is geworden? Dat is je kop in het zand steken.
Doe het dan goed, reken om naar Lire ofzo....dan is het pas echt duurquote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ik het gewoon negeren hoe duur alles is geworden? Dat is je kop in het zand steken.
Je kunt ook gewoon in euro's zeggen dat het duur is.quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan wordt gewoon het getal hoger, niet echt duurder, daarbij weten velen niet eens hoeveel een lire waard is.quote:Op maandag 25 september 2006 16:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Doe het dan goed, reken om naar Lire ofzo....dan is het pas echt duur
Komop zeg, we hebben de euro nu al een aantal jaar!! Niet echt zinnig meer om het te vergelijken met 5 jaar geleden.
Klopt, maar het is gewoon een vergelijking. Als ik zeg dat 3 euro duur is zal dat weinig mensen iets boeien, als je even vergelijkt waarmee wij eerst betaalden zou je zoiets nooit gekocht hebben namelijk.quote:Op maandag 25 september 2006 16:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in euro's zeggen dat het duur is.
Sorry maar mij zou het geen lor kunnen schelen hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:26 schreef mdeen het volgende:
Wel GVD!
Zoek je een rustige, niet al te opzichtige rouwkaart uit, toevallig van Hallmark.
Zit er een envelop bij.
Staat daar met grote letters "EXPRESSIONS FROM HALLMARK" achterop gedrukt.
Sorry hoor Hallmark, maar ik denk dat een ouder die net haar kind verloren heeft daar even niet op zicht te wachten. Kan ik GVD ook nog een neutrale envelop erbij gaan zoeken.
Denken die mensen daar niet na? Of is het ook hier "even bad publicity is good publicity"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |