quote:

Marsepein, die van ons is links én rechtsdragend en het is idd wel irritant om onder de kraan naar de koude kraan te moeten pielen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef Marsepein het volgende:
Wij hebben dat piemeltje ook rechts maar het lijkt ons steeds handiger wordne als we hem links doen. Omdat we rechtshandig zijn heb je altijd iets in je rechterhand waar water in moet. Dan moet je met je linkerhand onder de kraan door om hem open te doen.
Laat eens weten of jullie dat ook zo ervaren.

We hadden hem eerst links, en toen waren de meneren van het aanrechtblad geweest en toen zat hij rechts!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef Marsepein het volgende:
Wij hebben dat piemeltje ook rechts maar het lijkt ons steeds handiger wordne als we hem links doen. Omdat we rechtshandig zijn heb je altijd iets in je rechterhand waar water in moet. Dan moet je met je linkerhand onder de kraan door om hem open te doen.
Laat eens weten of jullie dat ook zo ervaren.

Ik zou hier ook voor kiezen Goed idee BEquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dude? Evt. ene stukje natuursteen zoals jullie blad?

Ik zou dat zelf iets te zwaar vinden. Dan wordt het zo'n grafzerk (o nu snap ik het BE!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:12 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ik zou hier ook voor kiezen Goed idee BE

Dun als in max 5 mm?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan overigens ook dun hoor Dude... Mijn ouders hebben overal vensterbanken van hetzelfde spul laten maken en die zijn gewoon dun itt het aanrechtblad. Maar het is maar net waar je van houdt. Een glasplaatje kan ook heul prima hoor!

*virtuele massage geeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Klein pietsie stukkie glas zie je niks van![]()
Mijn zenuwinzinking is natuurlijk nog steeds dramatisch aanwezig (ik moet veel massages en verse jus en kusjes in de nek en nog meer massages - niks anders helpt, zucht), maar ik ploeter dapper voort in deze bouwput des levens, deze leeuwenkuil die Parkplatz heet!

Ook een beetje jus gevenquote:

Nee!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
*virtuele massage geeft
Aiai. Daar heb je het al. Nou, daar zit ik de komende dagen weken mooi mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook een beetje jus geven![]()
...
*Lijst met diva-gedrag*
...

Kgeloof dat je d'r op tijd bij bent. Zo heb ik ooit eens in een dronken bui m'n creditcardgegevens aan haar doorgespeeld. Die usernotes heb ik natuurlijk nooit gekregen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee!!!
Vinger -> hand -> arm -> alles.

You 've inspired me woman!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend. Ik tune weer in.
Tussen het afstellen en afhangen van de deur uiteraard.

Nee maar die is ook nog niet af namelijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef Marsepein het volgende:
Hee stoer een nieuw project maaaar hebben we al foto's van de keuken gezien terwijl het af was?

Denk het niet. We schuiven nu weer zo heen en weer met rommel dat het overal een zooitje is. Dan zou ik met oude foto's moeten meedoen, toen het net even geen bouwput was, en dat is ook weer zo flauw vind ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Doe jullie nog mee met onze wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |