abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42070211
Het einde van het jaar is weer in zicht en blijkbaar hebben ze hun bonnetjesquota niet gehaald dit jaar, anders heb ik geen verklaring voor het volgende.

Vorige week vrijdag werd iedere verkeersdeelnemer in Sittard aan gehouden, de Maandag erna in Brunssum en afgelopen donderdag iedereen in Heerlen.

Nu heb ik verschillende verhalen gehoord over onterechte boetes, maar dat wat ik gisteren hoorde van een collega sloeg allles. Die jongen van chinese afkomst zat met een marrokaanse vriend in de auto en natuurlijk werd deze auto aangehouden. Tegen mijn collega werd gezegd dat die zijn gordel niet om had en hjj heeft altijd zijn gordel om omdat hij eens een zwaar ongeluk mee heeft gemaakt met een vriend van hem die toen geen gordel droeg. Dus hij zegt dat tegen de agent en de agent zegt daarna ja nou je had je gordel wel om maar op de verkeerde wijze, wat ook niet war was. De jongen was met stomheid geslagen en is toen meteen naar politiebureau heengegeaan, om klacht in te dienen tegen de desbetreffende agent, maar dat kon niet zei een van de blauwe bilmaatjes !

Nu gaat mijn collega van de week naar de rechtswinkel en het waarschijnlijk voor de rechter gooien. Maar ik denk niet dat hij het wint want de agenten zullen elkaar wel dekken (letterlijk en figuurlijk).
Ik denk dat hier wel eens sprake zou kunnen zijn van discriminatie, maar hoe bewijs je dat?

nu nog even deze tegeltjeswijsheid omdat die er gewoon uit moet: beter een zus als hoer, dan een agent als broer.

Voor de luie honden onder jullie: Agent geeft boete die niet tercht is aan chinees en marrokaan
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:32:51 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_42070264
Wel eerst de boete betalen hè voor je er tegenin gaat.
pi_42070284
leer het nou eens! samenvatting boven je verhaal, nu heb ik het alsnog helemaal gelezen
pi_42070454
gewoon een paar brieven schrijven want ze zijn daar heel langzaam
ik heb ook nog 1 zaak lopen van onterechte boete in de stad omdat we met ze 3e in een kringetje staan( het is tegenwoordig verboden om zo te staan)
kk zielige agenten waarmee ik dus in discusie ging omdat we zomaar een poep boete kregen
ik werd echt gek van die knetterjoodjes maja ik hyeb toen ik die boete kreeg gelijk een bezwaarschrift naar ze geschreven
en ze gaan het nog onderzoeken
dus laat ze een d uidelijke brief schrijven wanneer ze die boete betalen
want je moet hem eerst betalen en niet te lang wachten met schrijven anders krijg je nix
later
Ja ja mensen ik kom hier ook ff meelullen en praten, maar blijf altijd stressloos
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:59:57 #5
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42070515
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:32 schreef mstr het volgende:
Wel eerst de boete betalen hè voor je er tegenin gaat.
opsode********* su****...
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:01:41 #6
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_42070531
Politietopic 2354534632434
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:12:52 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42070652
Aangehouden, aangehouden... Je vriend heeft niet eens de dagverblijven van binnen gezien, dus laten we het vooral op STAANDEhouding gooien...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42070925
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:35 schreef Thrilled het volgende:
leer het nou eens! samenvatting boven je verhaal, nu heb ik het alsnog helemaal gelezen
Totaal mee eensch!
0 topics op naam. 14.gif
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:34:28 #9
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_42070975
Als dit waar is, is dit inderdaad onterrecht. Maar ja, wat doe je eraan? Politie staat hoger dan een normale burger, en de rechter zal het ook wel eens zijn met hun .
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_42071493
Luie hond!?!
Huh?
pi_42071525
Ze controleren als volgt langs de snelwegen:

Eén agent staat aan de zijkant in/rond zijn auto te hangen. Hij kijkt naar de voorbijkomende auto's die met 100 langsrijden. Je ziet dan als je kijkt van de zijkant, een band lopen langs het raam en langs de nek van de bestuurder als deze zijn gordel draagt, en zie je dat niet, dan draagt hij geen gordel. Die laatste gevallen geeft hij door en die worden even later aangehouden op een bepaalde manier, naar de zijkant geleid en dan boete.

Alleen de meeste autogordels zijn zwart en daar ging meneer de agent de fout in
Onze autogordels zijn lichtbeige, ons interieur is beige en mijn vaders kleding was die dag ook nogal licht. Moeilijk te zien dus als er iets met 100km/pu langskomt en je zoekt naar iets zwarts. Dus ze wilden hem een boete aansmeren

soortgelijk iets dus en ik denk niet dat het met discriminatie te maken heeft
ik denk dus gewoon dat die agent het zelf ook niet meer wist en daardoor maar zei dat hij hem verkeerd droeg omdat het zwaar-ongeluk-verhaal toch wel indruk maakte?
pi_42071665
In feite zijn dit soort politieagenten precies hetzelfde als mensen die bij de belastingdienst werken. Beide zitten achter het geld aan van de hardwerkende medemens.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_42072086
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:25 schreef postmortum het volgende:

Nu gaat mijn collega van de week naar de rechtswinkel en het waarschijnlijk voor de rechter gooien. Maar ik denk niet dat hij het wint want de agenten zullen elkaar wel dekken (letterlijk en figuurlijk).
Ik denk dat hier wel eens sprake zou kunnen zijn van discriminatie, maar hoe bewijs je dat?
Wens hem succes. De meeste Rechtswinkels procederen alleen in burgerlijk recht

Maar als het waar is, is het natuurlijk te zot voor woorden.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_42072175
Agenten worden steeds creatiever in het verzinnen van overtredingen. maar je moet je geruststellen met de gedachte dat alle boetes te goed komen aan de algehele middelen en dus weer terugkeert naar de burger.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:47:47 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42072257
c'mon, ga nu niet gelijk janken over discriminatie. Die knul zal vast z'n gordel omgehad hebben en die agent zal het vast gewoon verkeerd gezien hebben. Dat is een hele andere insteek en lijkt me ook een stuk waarschijnlijker.
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:47:56 #16
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42072260
Laatst liep ik ook langs wat plekken waar politie heel makkelijk boetes uit kan delen.
Omdat daar met regelmaat mensen (eigenlijk) de regels overtreden, maar daarnaast
niemand lastig vallen.
Zetten ze daar een paar van die broekiie agentes neer en 1 mannelijke en houden ze op een avond
weet ik veel hoeveel mensen aan omdat ze fietsen door een straat waar eigenlijk niet gefietst mag
worden enkelt met de fiets in de hand.

Die fietsers vallen niemand lastig, de straat is helemaal leeg (winkelstraat) en anders wordt er nooit gecontroleerd.

Ik vind dat echt gewoon zakkenvullerij.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_42073197
Politie staat alsnog in hun recht, want je mag daar gewoon niet fietsen, dus de fietsers zijn dus in overtreding
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:38:08 #18
12888 Skull-splitter
pi_42073316
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Laatst liep ik ook langs wat plekken waar politie heel makkelijk boetes uit kan delen.
Omdat daar met regelmaat mensen (eigenlijk) de regels overtreden, maar daarnaast
niemand lastig vallen.
Zetten ze daar een paar van die broekiie agentes neer en 1 mannelijke en houden ze op een avond
weet ik veel hoeveel mensen aan
omdat ze fietsen door een straat waar eigenlijk niet gefietst mag
worden enkelt met de fiets in de hand.

Die fietsers vallen niemand lastig, de straat is helemaal leeg (winkelstraat) en anders wordt er nooit gecontroleerd.

Ik vind dat echt gewoon zakkenvullerij.
Ahum...
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Aangehouden, aangehouden... Je vriend heeft niet eens de dagverblijven van binnen gezien, dus laten we het vooral op STAANDEhouding gooien...
Echt jongens, anders zaten de dagverblijven gewoon vol.
pi_42073688
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:43 schreef longinus het volgende:
Agenten worden steeds creatiever in het verzinnen van overtredingen. maar je moet je geruststellen met de gedachte dat alle boetes te goed komen aan de algehele middelen en dus weer terugkeert naar de burger.
En jij gelooft die onzin? Van alle belasting die we betalen zie ik ook nooit wat terug maar goed, dat is een ander verhaal.

De politie doet geen moeite meer om echte zaken te behandelen. Is er iets gestolen? Doe maar aangifte via internet, dan kunnen ze tenminste zeggen dat ze niks binnen hebben gehad omdat er een storing was

Nee ze gaan liever onnodige controles houden. Vind het best dat ze controleren op snelheid, maar dan wel op relevante plaatsen en tijden, echter zie je ze nooit binnen de bebouwde kom... ja, net over de grens van de bebouwde kom zodat ze je kunnen flitsen op 10KM omdat je je auto laat uitrijden. Voor de veiligheid doen ze het niet hoor, want dan kan ik nog wel betere controles verzinnen, maar dat zou inhouden dat ze de weg op moeten en dus echt moeten werken, en dat doen ze liever niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:19:35 #20
12888 Skull-splitter
pi_42074215
Makkelijk kankeren als je er niet werkt...
pi_42074773
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Makkelijk kankeren als je er niet werkt in dienst bent...
Van werken is weinig spraak...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42076673
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Makkelijk kankeren als je er niet werkt...
vraag me af welk beroep lager is politie of belastingambtenaar
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:04:30 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_42076725
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:25 schreef postmortum het volgende:
Het einde van het jaar is weer in zicht en blijkbaar hebben ze hun bonnetjesquota niet gehaald dit jaar, anders heb ik geen verklaring voor het volgende.

Ik denk dat hier wel eens sprake zou kunnen zijn van discriminatie
Wat is het nou?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:07:00 #24
12888 Skull-splitter
pi_42076763
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:46 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Van werken is weinig spraak...
Voor het geld hoef je het idd niet te doen Zie het als een betaalde hobby. Maar wel eentje waar je zelfs als je alleen binnen hoeft te zitten genoeg op je af krijgt en leuke verjaardagsverhalen opdoet
  Eindredactie Games zaterdag 23 september 2006 @ 15:09:42 #25
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42076812
ik snap het verhaal niet echt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy