opsode********* su****...quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:32 schreef mstr het volgende:
Wel eerst de boete betalen hè voor je er tegenin gaat.
Totaal mee eensch!quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:35 schreef Thrilled het volgende:
leer het nou eens! samenvatting boven je verhaal, nu heb ik het alsnog helemaal gelezen
Wens hem succes. De meeste Rechtswinkels procederen alleen in burgerlijk rechtquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:25 schreef postmortum het volgende:
Nu gaat mijn collega van de week naar de rechtswinkel en het waarschijnlijk voor de rechter gooien. Maar ik denk niet dat hij het wint want de agenten zullen elkaar wel dekken (letterlijk en figuurlijk).
Ik denk dat hier wel eens sprake zou kunnen zijn van discriminatie, maar hoe bewijs je dat?
Ahum...quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
Laatst liep ik ook langs wat plekken waar politie heel makkelijk boetes uit kan delen.
Omdat daar met regelmaat mensen (eigenlijk) de regels overtreden, maar daarnaast
niemand lastig vallen.
Zetten ze daar een paar van die broekiie agentes neer en 1 mannelijke en houden ze op een avond
weet ik veel hoeveel mensen aan omdat ze fietsen door een straat waar eigenlijk niet gefietst mag
worden enkelt met de fiets in de hand.
Die fietsers vallen niemand lastig, de straat is helemaal leeg (winkelstraat) en anders wordt er nooit gecontroleerd.
Ik vind dat echt gewoon zakkenvullerij.
Echt jongens, anders zaten de dagverblijven gewoon vol.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Aangehouden, aangehouden... Je vriend heeft niet eens de dagverblijven van binnen gezien, dus laten we het vooral op STAANDEhouding gooien...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:43 schreef longinus het volgende:
Agenten worden steeds creatiever in het verzinnen van overtredingen. maar je moet je geruststellen met de gedachte dat alle boetes te goed komen aan de algehele middelen en dus weer terugkeert naar de burger.
Van werken is weinig spraak...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Makkelijk kankeren als je er niet werkt in dienst bent...
vraag me af welk beroep lager is politie of belastingambtenaarquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Makkelijk kankeren als je er niet werkt...
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:25 schreef postmortum het volgende:
Het einde van het jaar is weer in zicht en blijkbaar hebben ze hun bonnetjesquota niet gehaald dit jaar, anders heb ik geen verklaring voor het volgende.
Ik denk dat hier wel eens sprake zou kunnen zijn van discriminatie
Voor het geld hoef je het idd niet te doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |