Zoiets dacht ik dus ook toen ik daar "ff" doorheen liep. Het is altijd leedvermaak/horror om die mensen te zien graaien alsof hun leven ervan afhingen alleen om die ene boxer van BB of een longsleeve van replay.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Overigens snap ik de ophef niet? Bijenkorf is en blijft enorm overprised, zelfs met deze "aanbiedingen"
I Know, hier ookquote:
Als jij een slechte ervaring hebt met een bepaald product wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar heb ik het over? Dat deze boxers slecht van kwaliteit zijn en een vermogen kosten. Zoals gezegd heb je bij de V&D boxers voor veel minder en wellicht betere kwaliteit. Het is zo duur als je zelf wil.
Duurkoop is lang niet altijd goedkoop en dat geldt absoluut voor deze lapjes waardeloze stof met alleen een hele grote naam.
Laat iedereen verder voor zichzelf bepalen wat ze waaraan uitgeven.
Ik heb er zelf geen slechte ervaring meequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als jij een slechte ervaring hebt met een bepaald product wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft.![]()
Laat iedereen zelf bepalen welke product zij kwalitatief goed of slecht vinden.
Kwaliteit is relatief. Maar om een lange discussie kort te houden: ga lekker geilen op je vriend in v&d boxershortsquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:10 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er zelf geen slechte ervaring meeIk ben v, gebruik die dingen dus niet. Vriend oa wel en heb het vaker gehoord.
Overigens, of iets kwalitatief goed is of niet is meestal een feit en geen mening.
Anders doe je even normaal ofzoquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:17 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kwaliteit is relatief. Maar om een lange discussie kort te houden: ga lekker geilen op je vriend in v&d boxershorts![]()
http://www.webwereld.nl/a(...)-online-verkoop.htmlquote:Bijenkorf sleutelt nog aan online verkoop
Vrijdag 6 oktober 2006, 10:53 - Warenhuis de Bijenkorf, dat eerder dit jaar zijn webwinkel sloot, is tevreden over het websitebezoek tijdens de jaarlijkse DDD-uitverkoop (Drie Dwaze Dagen).
1 reactie Door Edwin Feldmann
Afgelopen weekeinde struikelden de klanten weer over elkaar in de filialen van het warenhuis. Naast de verkoop in de winkel, werden er ook producten online verkocht.
In opzet was de uitverkoop op internet dit jaar anders dan vorig jaar. "In 2005 hadden we een winkel bij Ebay die alleen geopend was als de reguliere winkels gesloten waren. Bovendien ging de verkoop nog via een veilingsysteem", vertelt woordvoerster Miranda Albersen van de Bijenkorf.
"Dit jaar ging de online winkel op donderdagmorgen - tegelijk met de reguliere winkels - open. Na drie dagen sloot de Bijenkorf de online verkoop op zaterdagavond om zes uur."
In die dagen heeft de 'Ebij'-site zeker 550.000 unieke bezoekers gehad, aldus Albersen. Vooral de reclamefolders blijken online vaak te zijn bekeken. "Tot onze verbazing zijn de reclameboekjes ongeveer 400.000 keer gedownload."
Het assortiment online was wel vele malen kleiner dan in de fysieke winkels. Het assortiment in de winkels bestaat uit ongeveer 4100 verschillende artikelen, in totaal zeker twee miljoen producten. Online werden 150 verschillende artikelen aangeboden.
In januari besloot het warenhuis nog om te stoppen met zijn vaste webwinkel. "De webwinkel voegt niet zo veel toe in reguliere zin." Hoe de Bijenkorf volgend jaar de DDD-uitverkoop online zal organiseren, weet het warenhuis nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |