abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42221111
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Overigens snap ik de ophef niet? Bijenkorf is en blijft enorm overprised, zelfs met deze "aanbiedingen"
Zoiets dacht ik dus ook toen ik daar "ff" doorheen liep. Het is altijd leedvermaak/horror om die mensen te zien graaien alsof hun leven ervan afhingen alleen om die ene boxer van BB of een longsleeve van replay. Hoe mensen ook uit hun ogen kijken. Net opgefokte kippen in een legbatterij.
pi_42226163
Wel leuke dvd-aanbiedingen!

Gister Simon en Der Untergang gekocht
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_42226917
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Uitverkocht
I Know, hier ook
Hier in Groningen wasie al om 9 uur uitverkocht... ik kwam daar om 11 uur aan...
pi_42227848
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar heb ik het over? Dat deze boxers slecht van kwaliteit zijn en een vermogen kosten. Zoals gezegd heb je bij de V&D boxers voor veel minder en wellicht betere kwaliteit. Het is zo duur als je zelf wil.
Duurkoop is lang niet altijd goedkoop en dat geldt absoluut voor deze lapjes waardeloze stof met alleen een hele grote naam.
Laat iedereen verder voor zichzelf bepalen wat ze waaraan uitgeven.
Als jij een slechte ervaring hebt met een bepaald product wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft.
Laat iedereen zelf bepalen welke product zij kwalitatief goed of slecht vinden.
amokaapjeeh O+
pi_42227982
Het was in Utrecht vanmorgen trouwens een stuk rustiger dan gisteren. Weer wat leuke dingetjes gescoord en natuurlijk gaan ook vandaag de muffins, brownies en kwarkbollen even getest worden
amokaapjeeh O+
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:08:29 #106
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42229254
Net een inductie-grillpan gekocht Ik dacht ik ga lekker vroeg, maar er waren er nog volop. Ook niet echt een item wat veel mensen willen hebben.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_42236502
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Coconut het volgende:

[..]

Als jij een slechte ervaring hebt met een bepaald product wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft.
Laat iedereen zelf bepalen welke product zij kwalitatief goed of slecht vinden.
Ik heb er zelf geen slechte ervaring mee Ik ben v, gebruik die dingen dus niet. Vriend oa wel en heb het vaker gehoord.

Overigens, of iets kwalitatief goed is of niet is meestal een feit en geen mening.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2006 17:12:43 ]
  Jubileum moderator vrijdag 29 september 2006 @ 21:03:28 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42242307
Het was vanmiddag rond 1 uur echt absurd druk in Amsterdam. Ik kwam binnen via de handtassenafdeling en ben ook niet verder gekomen dan daar. Door de hoeveelheid bakken-graaiende-dames kon ik maar niet bij de roltrap komen en ik heb het na 3 pogingen ook maar opgegeven.
Vorig jaar was het toch veel rustiger heb ik het idee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:39:53 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_42243319
Heb je Connie nog gezien in A'dam? Die deelde handtekeningen uit bij d'r veel te dure creme
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Jubileum moderator vrijdag 29 september 2006 @ 22:02:29 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42243964
Ik heb wel de creme gezien maar geen Connie ( ?? )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_42244174
Die heb ik net wel even gezien, ik was net even in Amsterdam. Toen was het nog vrij rustig voor DDD begrippen! Maar niks gekocht, omdat er niks leuks was.
pi_42245956
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:10 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er zelf geen slechte ervaring mee Ik ben v, gebruik die dingen dus niet. Vriend oa wel en heb het vaker gehoord.

Overigens, of iets kwalitatief goed is of niet is meestal een feit en geen mening.
Kwaliteit is relatief. Maar om een lange discussie kort te houden: ga lekker geilen op je vriend in v&d boxershorts
amokaapjeeh O+
pi_42246067
Kijk ieder moet het zelf weten, maar ik draag, BB, zelf ook al jaren. En ik blijf ze kopen, ze zitten lekker en ik vind de kwaliteit wel goed. Dus betaal liever wat meer dan dat ik elke 2maanden nieuwe moet kopen.
pi_42246364
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:17 schreef Coconut het volgende:

[..]

Kwaliteit is relatief. Maar om een lange discussie kort te houden: ga lekker geilen op je vriend in v&d boxershorts
Anders doe je even normaal ofzo
pi_42246750
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:31 schreef heaven7 het volgende:
Anders doe je even normaal ofzo
Ze zijn trouwens in de aanbieding tijdens het prijzencircus bij de v&d
amokaapjeeh O+
pi_42262763
Ik ben toch geweest, een vriend van mij moest een demonstratie geven.

Deze gekocht, winnaar van de red dot award: product design 2006
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:24:56 #117
3185 Adelante
To let it go now
pi_42263456
Ik ben vandaag even geweest in Arnhem, maar het was totaal niet druk te noemen. Misschien dat de aanbiedingen er dan ook niet naar waren. Ik heb alleen wat gekocht uit het reguliere en nieuwe assortiment...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42431549
quote:
Bijenkorf sleutelt nog aan online verkoop

Vrijdag 6 oktober 2006, 10:53 - Warenhuis de Bijenkorf, dat eerder dit jaar zijn webwinkel sloot, is tevreden over het websitebezoek tijdens de jaarlijkse DDD-uitverkoop (Drie Dwaze Dagen).

1 reactie Door Edwin Feldmann
Afgelopen weekeinde struikelden de klanten weer over elkaar in de filialen van het warenhuis. Naast de verkoop in de winkel, werden er ook producten online verkocht.

In opzet was de uitverkoop op internet dit jaar anders dan vorig jaar. "In 2005 hadden we een winkel bij Ebay die alleen geopend was als de reguliere winkels gesloten waren. Bovendien ging de verkoop nog via een veilingsysteem", vertelt woordvoerster Miranda Albersen van de Bijenkorf.

"Dit jaar ging de online winkel op donderdagmorgen - tegelijk met de reguliere winkels - open. Na drie dagen sloot de Bijenkorf de online verkoop op zaterdagavond om zes uur."

In die dagen heeft de 'Ebij'-site zeker 550.000 unieke bezoekers gehad, aldus Albersen. Vooral de reclamefolders blijken online vaak te zijn bekeken. "Tot onze verbazing zijn de reclameboekjes ongeveer 400.000 keer gedownload."

Het assortiment online was wel vele malen kleiner dan in de fysieke winkels. Het assortiment in de winkels bestaat uit ongeveer 4100 verschillende artikelen, in totaal zeker twee miljoen producten. Online werden 150 verschillende artikelen aangeboden.

In januari besloot het warenhuis nog om te stoppen met zijn vaste webwinkel. "De webwinkel voegt niet zo veel toe in reguliere zin." Hoe de Bijenkorf volgend jaar de DDD-uitverkoop online zal organiseren, weet het warenhuis nog niet.
http://www.webwereld.nl/a(...)-online-verkoop.html
Niet slecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')