oorkanker klinkt wel heftig, kan je je daar tegen inenten?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:28 schreef slaapkamermug het volgende:
Oorontsteking is een direct gevolg van oorkanker.
oh ja, hoe kan je dit lezen dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef Shirley het volgende:
Oogontsteking is veel erger! Daar heb ik nu last van.
braille-beeldscherm, duhquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
oh ja, hoe kan je dit lezen dan?
dank je, maar ik ga toch doodquote:
-> RIPquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
dank je, maar ik ga toch dood
Je wordt er niet blind van hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
oh ja, hoe kan je dit lezen dan?
Jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
dank je, maar ik ga toch dood
nee, maar wel doof misschien, steviequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je wordt er niet blind van hoor.
Kan je in ieder geval heel ontspannen rukken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
nee, maar wel doof misschien, stevie
Wat moet jouw avatar voorstellen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
nee, maar wel doof misschien, stevie
het tegenovergestelde van het jouwequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:50 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wat moet jouw avatar voorstellen?
Full-res pic?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:53 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
het tegenovergestelde van het jouwe
Nu geen last meer van je ontsteking?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:55 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[quote]Op zaterdag 23 september 2006 01:54 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Full-res pic?![]()
[/quote
Zou je verbazen
ken je dat gevoel van een wisselende melktand? Dat zeureden zeikerige gevoel aan je gehemelte met die bloedsmaak erbij. Nou, dan 10 keer erger als je kauwt en dan zonder de bloedsmaak. Dat ik nu met 3/4 fles Paddy's achter me kiezen zit maakt wel enig verschil, maar tis alsof wanneer je je kaken van links naar rechts beweegt je een fontijn van etter in je wangzak ejaculeert. Je hoort werkelijk de botjes in je oorquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nu geen last meer van je ontsteking?
Wel es meegemaakt..quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:00 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
ken je dat gevoel van een wisselende melktand? Dat zeureden zeikerige gevoel aan je gehemelte met die bloedsmaak erbij. Nou, dan 10 keer erger als je kauwt en dan zonder de bloedsmaak. Dat ik nu met 3/4 fles Paddy's achter me kiezen zit maakt wel enig verschil, maar tis alsof wanneer je je kaken van links naar rechts beweegt je een fontijn van etter in je wangzak ejaculeert. Je hoort werkelijk de botjes in je oor
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:03 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wel es meegemaakt..
Maar van wie is dat kontje nou?![]()
Duh... naam?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:20 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
tis een tennismokkel
open er een topic overquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:32 schreef Shirley het volgende:
Oogontsteking is veel erger! Daar heb ik nu last van.
als het zou kunnen op dit moment. JAquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:23 schreef Yoghii het volgende:
Oor amputeren.
ik heb wel een grote schaar, wil het gratis voor je doen hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
als het zou kunnen op dit moment. JA
je heb knowwhamsayint totaal geen benul, knulquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb wel een grote schaar, wil het gratis voor je doen hoor![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:36 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
je heb knowwhamsayint totaal geen benul, knul
oorontsteking knowwhamisayin,is niet echt dope, knowwhamimsayin?
Ik word later chirurg, mag ik het doen alsjeblieeeeeft?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
als het zou kunnen op dit moment. JA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |