O, ja die van mij is ook helemaal leeg ben ook alles kwijt gelukkig had ik dat ding niet zolang geleden via Blue tooth nog geback-uped op mijn PCquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waardeloze service idd, mijn ex bracht haar mobiel eveneens nokia naar een shop om te laten repareren, hadden ze voor het gemak maar ff alles geformateerd. Paar tientjes aan ringtones verdwenen
Da's normaal nieuwe sw verwijdert gewoon alles... installeer je windows maar es een x opnieuw...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waardeloze service idd, mijn ex bracht haar mobiel eveneens nokia naar een shop om te laten repareren, hadden ze voor het gemak maar ff alles geformateerd. Paar tientjes aan ringtones verdwenen
Heb geen verzekering dit is gewoon garantie maar ik vind 3 weken wel erg lang voor het repareren van een mobieltje. Want wat is daar nog aan te reparen? Is toch meer printjes vervangen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef ROG het volgende:
Hier haalde Orange tot 3x toe m'n dode SonyEricsson binnen een werkdag of twee thuis op en ruilde hem ter plekke om voor een vers exemplaar, kosteloos. Terwijl ik een Orange Premier verzekering heb, wellicht hangt de service van Orange af van de klantwaarde?
Mijn service aan huis ging buiten de verzekering om, dat bedoelde ik. Gewoon uit coulance van de klantenservice/technische dienst.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb geen verzekering dit is gewoon garantie maar ik vind 3 weken wel erg lang voor het repareren van een mobieltje. Want wat is daar nog aan te reparen? Is toch meer printjes vervangen?
Ik kreeg het verhaal dat die van mij naar Nokia heeft moeten sturen......quote:[b]Op zaterdag 23 september 2006 00:19 schreef ROG Voorheen is m'n telefoon ook eens via de Shop gerepareerd, duurde een werkdag of 7 geloof ik. Ergens in Rijswijk zit een bedrijf wat dergelijke reparaties voor héél véél toko's doet (o.a. Orange) waar je hem ook rechtstreeks kan inleveren.
Hmm, dat zou nog best waar kunnen zijn. Die tent in Rijswijk heet Solid Vision (http://www.gsmrepareren.nl) en doet geen Nokia zo te zien.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik kreeg het verhaal dat die van mij naar Nokia heeft moeten sturen......
Goedkope (en dus slome) verzending/koerier, want voor de gemiddelde klant hoeven ze zich niet te haasten. Enkel voor de goede klanten loont het voor Orange de moeite om te "investeren" in een snelkoerier.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar ik kan in een dag een pakje aan de andere kant van de aardkloot hebben waarom moet dat met Nokia en het reparen dan zo lang duren?
Dat denk ik ook maar vind het wel schandalig zeker omdat dat ding nog geen 8 maanden oud was. Dan hadden ze toch iets meer moeite mogen die lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef ROG het volgende:
[..]
Goedkope (en dus slome) verzending/koerier, want voor de gemiddelde klant hoeven ze zich niet te haasten. Enkel voor de goede klanten loont het voor Orange de moeite om te "investeren" in een snelkoerier.
En wellicht zelfs maar x aantal keer per week verzending vanaf de Orange Shop, plus een dagje wachten in verzamelcentrum, dagje wachten bij Nokia, reparatie, wellicht een paar uurtjes testjes draaien en daarna weer via dezelfde route terug naar de Shop.
Zoiets denk ik, rot maar waar?
Sorry maar Orange en Wanadoo waren altijd al van het zelfde bedrijf hoor. Ze hebben alleen nu de naam gewijzigd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Orange is kut, Wanadoo overgenomen. En de kwaliteit van het internet is zo slecht.
Praat niet voor een ander, ik heb totaal geen problemen met internet van Wanadoo/Orange.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Orange is kut, Wanadoo overgenomen. En de kwaliteit van het internet is zo slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |