Nee schat, jij bent een puber van 14 en gaat in dit verhaal niet opquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:45 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
ik bepaal zelf wel of ik kan oversteken of niet. Als jij te lui ben om zelf dat knopje in te duwen terwijl je denkt dat een ander dat voor je doet dan ben je te goed van vertrouwen. Dat knopje aan JOUW kant zit er niet voor niets.
Een spelfout gok ik? Gut.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef BrauN het volgende:
Er staat een cruciale fout in je OP, maar ik heb geen zin om 'm te quoten en 'm door middel van tags aan te duiden.
Sorry.
Zeg, grindtegelface...dat jij niet op een knopje kan duwen zegt meer over je eigen leeftijd dan de mijne.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee schat, jij bent een puber van 14 en gaat in dit verhaal niet op.
Ja!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:49 schreef Tism het volgende:
ik zie ook een foutje! Groen moet rood zijn, of ben ik nou leip!?![]()
![]()
Slarioux denkt indruk te maken door er maar op los te schelden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:50 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
trouwens, waarom "aap"? is dat soms weer racistisch bedoeld?
BEN JE HELEMAAL BETOETERD??!!11One!!1quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef BobbyB het volgende:
Euhm... misschien denk ik te simpel, maar waarom druk jij niet op het knopje dan?![]()
Kusje, en straks anaal eh ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:40 schreef Slarioux het volgende:
Maar neen! Op het moment dat de fietsers naast ons groen krijgen, en de fietsers 100 meter verderop groen krijgen (net als de voetgangers 100 meter verderop) blijft ons stoplichtje vrolijk op groen staan. En wat doet onze mongool? Die blijft gewoon wachten! Alsof dat stoplicht godverdomme op magie draait.
damn - en ik dacht dat ik al bijzonder was omdat ik het hele verhaal uberhaupt gelezen had...quote:
kijk je wel uit voor loodvergiftiging dan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Tomfan het volgende:
Weet je wat ik in het weekend altijd doe ? Dan zit ik op mijn lekkere klapstoel op een kruising te kijken hoe al die lamlullen de hele tijd staan te wachten.
Gewoon heerlijk
Jezus, altijd van die hoerenzeikers dat het een te lang verhaal is..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef wijsneus het volgende:
[..]
damn - en ik dacht dat ik al bijzonder was omdat ik het hele verhaal uberhaupt gelezen had...
Precies, we mogen blij zijn dat het meteen in alinea's is verdeeld.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jezus, altijd van die hoerenzeikers dat het een te lang verhaal is..
Nou word ik toch heel benieuwd naar welke dierentuin jij gaatquote:ik kom aanlopen bij willekeurige zebra met stoplicht.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Nou word ik toch heel benieuwd naar welke dierentuin jij gaat![]()
Of op de fiets, dan drukken en door rood rijden. En als het dan groen wordt ben je allang al weg.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:50 schreef Schorpioen het volgende:
Wat ik altijd doe, ik druk altijd op dat knopje en dan springt het licht op groen en moeten alle auto's wachten en DAN STEEK IK LEKKER HELEMAAL NIET OVER!!!!!!!!!111!!!!111:D:d:D
en al die automobilisten zo van, mijn stoplicht wat doe je?
En ik zo van: ja ik heb toch gedrukt whehehe.
Stront aan de knikker vinger!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:13 schreef JohanTop het volgende:
Ik heb weleens gezien dat kinders op dat knopje van voetgangerslicht hondenstront smeren.. Sindsdien raak ik ze niet meer aan
heb je nog mazzel dat het hondestront is, in bepaalde stammen is het een gebruik om zichzelf te voorzien.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:13 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Stront aan de knikker vinger!
Oh, en die aap zat ook in die dierentuin? Ja dan is het logisch dat dat stoplicht niet op groen gingquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Nou word ik toch heel benieuwd naar welke dierentuin jij gaat![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:48 schreef Nosh het volgende:
Om Theo Maassen weer eens uit de kast te trekken:
"Ik zie wel eens midden in de nacht bij een totaal verlaten kruispunt een fietser wachten voor een rood stoplicht...DAT ZIJN HELE ENGE MENSEN DIE DENKEN NIET NA "
BrauN, watskeburt met je die kankerbkkes van je?quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Wat nog veel vervelender is: ik mis aflevering 1-7 van teddy ruxpin waar ze naar de moeilijk te vinden stad op zoek gaan.
Ik heb (of had) een bejaarde man in de buurt die met zijn rollator regelmatig bij een kruispunt in de buurt naar het verkeer stond te kijken, tenminste, dat dacht ik, waarschijnlijk keek hij ook naar stoplicht-sukkels.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef Tomfan het volgende:
Weet je wat ik in het weekend altijd doe ? Dan zit ik op mijn lekkere klapstoel op een kruising te kijken hoe al die lamlullen de hele tijd staan te wachten.
Gewoon heerlijk
quote:Op zaterdag 23 september 2006 06:36 schreef pacandor_ het volgende:
smetvrees zeker?!?!?!?!?! druk zelf... of loop gewoon door het rode ligt.. is je probleem voor eens en altijd opgelost.....(en blijft fok ook een beetje schoon...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |