Hé, een expert!quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:15 schreef Catch22- het volgende:
Dit is wel een oud model. Je moet die nieuwe blauwe hebben. Je hebt ook gepimpte, die zijn extra breed, maar dat is alleen handig als je klein bent.
Daarnaast kan je er ook vet relaxt op zitten, maar dan moet je hem wel op de handrem zetten (OF het rooie hendeltje aantrekken OF de hendel naar beneden drukken, afhankelijk van het model)
kraak mijn kado niet af jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dit is wel een oud model. Je moet die nieuwe blauwe hebben. Je hebt ook gepimpte, die zijn extra breed, maar dat is alleen handig als je klein bent.
Daarnaast kan je er ook vet relaxt op zitten, maar dan moet je hem wel op de handrem zetten (OF het rooie hendeltje aantrekken OF de hendel naar beneden drukken, afhankelijk van het model)
krijg ik nou een kusjequote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weer iemand gelukkig gemaakt vandaag
Neem gerust van mij aan dat het daar vandaag niet de meest geschikte dag voor isquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:31 schreef GewoneMan het volgende:
niet overdrijven hé eerst neuken dan ben ik gelukkig
![]()
ok 1 gat valt af, wat is je puntquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem gerust van mij aan dat het daar vandaag niet de meest geschikte dag voor is
ik ga zo naar bed dus als je je rolator ff pakt en hierheen komtquote:
btw wie was die anderequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weer iemand gelukkig gemaakt vandaag
tuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:06 schreef RC2 het volgende:
Nog gefeliciteerdkunnen we het met een bakje koffie komen vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |