Dan was ik tegen dr aangefietst en had dr bij mij een kopje koffie aangeboden voor de schrik...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Als het een lekker wijf was geweest had je het zeker niet erg gevonden
Telt helaas voor 70% van alle weggebruikersquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Als het een lekker wijf was geweest had je het zeker niet erg gevonden
Maar inderdaad, de kennis van verkeersregels is bij sommige mensen ver te zoeken... vandaar ook de dagelijkse files door ongelukken.
Yep; maar hoe doe je die?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef SuperRogier het volgende:
Je bedoeld denk ik "moeilijk hè" ipv "hé"
Nog even ja. Ik ben Maikuuuul niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef Yoghii het volgende:
Maak er een paint bij, ik snap het niet.
6 kanten dan wijsneus...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef JDude het volgende:
Het stopbord heeft acht (8) hoeken.
Een áchthoek heeft ook acht zijdenquote:
Laat maar; tikfout...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Een áchthoek heeft ook acht zijden.
Quoten i.p.v. editen, happens all the time.quote:
Anyway... deze neem ik aan:quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef Rapalje het volgende:
Laat maar; tikfout...Ik ben niet zo geometrisch aangelegd...
Die haaientanden hadden zeker 4 hoeken. Dat noemen wij een zebrapad.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:36 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Laat maar; tikfout...Ik ben niet zo geometrisch aangelegd...
dat wèrkt wel; maar wel lastig.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:38 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Druk ff op tilde voordat je op de e drukt..
voor de n00bs: ` tekentje dus, naast de 1
Ik ben niet zo dom als jij eruitziet hoor. Ik weet het verschil tussen een zebrapad en haaietanden...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Phoenixjuh het volgende:
Die haaientanden hadden zeker 4 hoeken. Dat noemen wij een zebrapad.
Blijkbaar ben je dom genoeg om niet te weten hoeveel hoeken een stopbord heeft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:44 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom als jij eruitziet hoor. Ik weet het verschil tussen een zebrapad en haaietanden...
Hèy; ik ben ook maar een mensch ja!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je dom genoeg om niet te weten hoeveel hoeken een stopbord heeft.
Je intelligentie straalt er echt van af![]()
Je bedoelt een overbodig mens.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:47 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Hèy; ik ben ook maar een mensch ja!![]()
Dan straalt denken dat "-juh" een manier is om een woord te verkleinen inderdaad heel wat meer intelligentie uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:46 schreef Phoenixjuh het volgende:
Blijkbaar ben je dom genoeg om niet te weten hoeveel hoeken een stopbord heeft.
Je intelligentie straalt er echt van af, en dat gecombineerd met je vmbo-taalgebruik.
"Jdude" straalt natuurlijk ook heel wat intelligentie uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan straalt denken dat "-juh" een manier is om een woord te verkleinen inderdaad heel wat meer intelligentie uit.
Wat is er overbodig aan mij dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:50 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt een overbodig mens.
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Phoenixjuh het volgende:
"Jdude" straalt natuurlijk ook heel wat intelligentie uit![]()
Zonder jou had zij in ieder geval door kunnen rijdenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Wat is er overbodig aan mij dan?![]()
Dat zou eens tijd worden...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
=reactie op edit=
het is hetzelfde knopje..quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:43 schreef MaximusF1 het volgende:
Een tilde is toch echt ~
` is een accent grave
(´ is een accent aigu)
Ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef Phoenixjuh het volgende:
En al die intelligentie gebruik je in je vakmanschap als postbode en bestelbuschauffeur
Dus ik moet al die kutjostis die zich niet aan de verkeersregels houde gaan belonen voor hun achterlijkheid??quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:01 schreef PumpingsoaB het volgende:
Nieuwsflashje voor de TS:
Voorrang moet je krijgen, niet nemen.
Wat ben jij kinderachtig. Enige overbodige hier ben jijquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:50 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt een overbodig mens.
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja. Wij zijn verantwoordelijk voor andermans onkunde, maar dat is niet alleen in het verkeer zoquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Dus ik moet al die kutjostis die zich niet aan de verkeersregels houde gaan belonen voor hun achterlijkheid??
Meneertje voelt zich superieur. Dergelijke mensen moeten we gelijk straffenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja. Wij zijn verantwoordelijk voor andermans onkunde, maar dat is niet alleen in het verkeer zoKrom, maar ja, dat is Nederland he
![]()
Doorkarren als je op een voorrangsweg rijdt, daar lijkt me weinig superieurs aanquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:08 schreef Phoenixjuh het volgende:
Meneertje voelt zich superieur. Dergelijke mensen moeten we gelijk straffen![]()
Zegt iemand die mij aanspreekt met "meneertje" en alleen maar kan lopen flamen op iemand die een vergissing maakt over een 8 of 6 hoekig bord waar het topic verder ook helemaal niet over gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:08 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Meneertje voelt zich superieur. Dergelijke mensen moeten we gelijk straffen![]()
Maar je hebt wel hetzelfde IQquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:30 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Nog even ja. Ik ben Maikuuuul niet!![]()
Oeh meneertje is boos. Blijkbaar zit meneertje ook op hetzelfde niveau als Rapalje die niet eens normaal Nederlands kan typen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt iemand die mij aanspreekt met "meneertje" en alleen maar kan lopen flamen op iemand die een vergissing maakt over een 8 of 6 hoekig bord waar het topic verder ook helemaal niet over gaat.ga naar de kinder disco, neem een paar breezers en ga slapen.
Maar goed, het ligt er maar net aan hoe je "wij" interpreteerd
Om je aan de verkeersregels te houden hoef je niet te kunnen typenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:14 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Oeh meneertje is boos. Blijkbaar zit meneertje ook op hetzelfde niveau als Rapalje die niet eens normaal Nederlands kan typen.
In jouw geval heb ik best wel eens zin om de verkeersregels te overtredenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:14 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Oeh meneertje is boos. Blijkbaar zit meneertje ook op hetzelfde niveau als Rapalje die niet eens normaal Nederlands kan typen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In jouw geval heb ik best wel eens zin om de verkeersregels te overtredennog een paar keer voor en achteruit erover heen en klaar.
![]()
Het enige waar jij kan over zeuren zijn dingen die er totaal niet toe doen, zoals nu weer dat ik geen Nederlands zou kunnen, dat zegt meer over jou dan over mij en Rapelje.Kutkneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |