canan klinkt ook aardig lidl/aldi b-merkquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:22 schreef Peterke het volgende:
Man toch, tegenwoordig koop je voor een appel en een ei een camera van een deftig merk (lees: a merk) bvb Canan voor dezelfde prijs.
Snap niet waarom mensen zich dan zo brol als deze willen aanschaffen![]()
![]()
Kijk, hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:32 schreef robber57 het volgende:
Een aanrader, ik heb er onlangs twee van gekocht voor mijn werk(+collega): Panasonic Lumix DMC-LS2.
5 MP ,goed schermpje, makkelijk te bedienen en toch aardig wat mogelijkheden, mooie beeldkwaliteit,zuinig met batterijen(2 x AA alkaline of NiMh) Image Stabiliser!! (de enigste camera in deze prijsklasse met een OIS (optical image stabiliser) enz enz
Helaas geen tasje of sd kaart er bij geleverd maar dat is in die prijsklasse niet geheel ongebruikelijk, een origineel tasje(panasonic hardcase) is bij pixmania voor 11 eu te koop en een 512 sd kaartje kost je iets van 13 eu ofzo.
133.50 eu : http://tweakers.net/price(...).8-5.0)-prijzen.html
Zou je alles bij pixmania kopen dan ben je 149+11+18 eu kwijt voor een cam+hoes+mem en dan heb je iig wat knaps waar je niet aan hoeft te twijfelen : http://www.pixmania.nl/nl(...)-dmc-ls2-silver.html
het (blauwe) tasje en mem staat op de zelfde pagina eronder.
De sluitertijd verschilt per foto en hangt van verschillende factoren af. Het belangrijkste voor de lengte van de sluitertijd is de hoeveelheid licht die er is; is er weinig licht dan heeft de camera meer tijd nodig om de foto te maken en neemt ie een langere sluitertijd (zodat je foto's sneller wazig zijn, maar je wel een foto krijgt die licht genoeg is). Is er veel licht dan neemt ie een kortere sluitertijd waardoor je beeld meer "bevriest" en de foto niet overbelicht wordt. Verder hebben ook het diafragma en de iso-waarde invloed op de sluitertijd (die kunnen beiden ook de hoeveelheid licht die op de sensor komen beinvloeden).quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan
Merci, voor de specifieke info & de rest voor de algemene info over het afraden van deze camera.
Heeft iemand nog specifieke tips (een naam + type oid is genoeg) waar ik wél naar kan kijken?
Canon is namelijk vrij ruim heb ik wel gemerkt bij het zoeken en zoals eerder vermeld:
Ik ben een totale leek op dit gebied..
1 specifieke vraag nog: Hoe kom je er achter wat de sluitertijd is bij een camera?
Ik heb hier nog een appel en een ei liggen, waar kan ik die camera ophalenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:22 schreef Peterke het volgende:
Man toch, tegenwoordig koop je voor een appel en een ei een camera van een deftig merk (lees: a merk) bvb Canan voor dezelfde prijs.
Snap niet waarom mensen zich dan zo brol als deze willen aanschaffen![]()
![]()
Hoi Jos.quote:Op maandag 25 september 2006 20:06 schreef josgulpen het volgende:
hoi, heb net die camera nytech ds-5200 gekocht heb nog geen scherp beeld kunnen krijgen de geheugen kaart ook van het merk nytech was al vast gelopen en deed niks meer heb hem nog via de cumputer kunnen formateren die camera gaat morgen terug en morgen avond licht de powershot cannon A 410 bij mij op de tafel want die is al getest door mij en goed bevonden voor gewone digitale fotografie dus handen af van de liddl camera teminste voor mij mischien bevalt iemand anders hem wel smaken verschillen
groeten jos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |