abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42057006
Daar word ik echt gek van, elke 5mins weer. Ik druk nu steeds de 'bezet' toets in zodat zij mooi met mijn voicemail kunnen praten, of ik druk supersnel op 'opnemen' zodat zij ook kosten hebben. De eerste keer dat ze belden nam ik nog op (toen hadden ze ook geen geheim nr). Ze moesten ene Achmed hebben, ik zei, ik heet geen Achmed, en ken ook geen Achmed, de mazzel.

Nou kreeg ik heel veel telefoontjes ineens stelletje randdebielen, ze willen zeker een telefoonrekening .
laatst kreeg ik ook nog een smsje met de volgende tekst:
quote:
Ettiginiz her dua derdinize deva, hastaligniza sifa, gözünüze nur, gönlünüze huzur, geçmislerinize ragmet, evinize bereket getirsin, berat kandilniz mubarek olsun.
Geen idee wat het betekent, weet alleen dat deze randdebielen knetter irritant zijn.
Randdebielen
Talpa
Randdebielen op Talpa
pi_42057077
heb ik de laatste tijd ook veel last van....

die sukkels bellen me ook om 4 uur snachts
pi_42057411
Ik weet niet of ik gebeld wordt door buitenlanders, maar de laatste tijd heb ik veel onbekende bellers die niet snel opgeven. Ik heb een nummermelder en neem bij Onbekend nooit op. Meestal gaat de telefoon maar drie keer over (beleid van NL callcentra, ze bellen meerdere mensen tegelijk en wie als eerste opneemt krijgt verkooplul aan de lijn), maar de laatste 2 weken gaat de telefoon minimaal 12 keer over (hierna neemt mijn antwoorder op, dit kan ik niet uitschakelen).
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_42058373
bij mij vragen ze naar 1 of andere jennifer
pi_42058780
Ik heb hiero ook last van gehad, ze vroegen om ene ahmed en zo heet ik toch echt niet. Teruggebeld met de mobiel van mijn zusje en vroeg waar ze vandaan kwam (het was een vrouw) Bleek dat ze uit irak kwam snel opgehangen uiteraard....
pi_42059012
Ik heb daar ook al een paar periodes last van gehad ja. Een tijdje terug kreeg ik ineens allemaal telefoontjes van mensen die al op me begonnen te schelden op het moment dat ik oppakte en me aanzagen voor een of ander reisbureau.

Ik geef nu alleen nog maar mensen die ik wil dat ze me kunnen bellen m'n nummer, en onbekende nummers pak ik ook nooit meer op. Kinderachtige flauwekul.
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:39:24 #7
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42059058
Behehe dat kost wel een eurootje of 4 per minuut, zo vanuit Irak
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42059221
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
Behehe dat kost wel een eurootje of 4 per minuut, zo vanuit Irak
Nou gelukkig heb ik het zusje van mij vermeden toen de rekening binnen kwam, voordat je het weet worden de zakken geleegd omdat de rekening hoger is dan normaal
pi_42059311
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nou gelukkig heb ik het zusje van mij vermeden toen de rekening binnen kwam, voordat je het weet worden de zakken geleegd omdat de rekening hoger is dan normaal
Volgende keer gewoon collect bellen dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')