abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113789985
Houses was inderdaad het voorprogramma. Ik kende ze van dat ene singletje maar gelukkig waren alle nummers live wel raak.

Synthetica is inderdaad wel een album met afwisselingen en dat bleek ook wel op het podium. Ze begonnen met 5 nummers van dat album en het duurde toch wel even voordat het los ging. Pas echt los ging het bij de oudere nummers Monster Hospital, Dead Disco en enkele nummers van Fantasies.

Waar dus meer pit in de muziek zit. Al met al toch erg de moeite waard.
pi_113790077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef portie het volgende:
De nieuwe nummers waren ook braaf vergeleken met de rest van de nummers die ze vanavond speelden. Toch werden ze aardig ontvangen. Maar wat is het toch een goede live band. Het was ontzettend tof, goed voorprogramma, leuke setlist en een band die op dreef was!
Ik vond het een goede, nette en saaie liveband ;( Alles was precies zoals op de cd, geen lekkere uithalen of improvisaties..
I will take the sun in my mouth
pi_113790667
Ik vond het leuk, toffe band :)
pi_115325686
Leuke band ^O^

Maar vooral dat acoustische album van Fantasies is echt fenomenaal, echt heel mooi O+

Verder, hun normale werk ook heel leuk. Niet mega-speciaal maar klinkt erg actief en lekker :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:34:57 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_120059243
Ken deze band pas een jaartje of 2. Soms kom je iets tegen waar je gewoon naar kan blijven luisteren. Zit nu het album Synthetica grijs te draaien.

Emily Haines heeft ook iets leuks met Tiesto en Delerium gedaan en haar soloprojectjes zijn ook best aardig.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')