Mag de muis weer terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
....met van die mini-schattige-licht-flitsjes erbij wanneer je een vlieg raak mept met stroomstokslagen![]()
Sweet sweet smell of burned bodies and victory.quote:
jamaarjamaarjamaar...gaat wesp of dikke-vette-kloot-hommel me dan niet aanvallenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Opgevoerde elektrische vliegenmeppers en dan een wesp martelen. Die blijven leven joh, kan je dus extra lang over doen.
Van hommels blijf je af! Dat zijn lieve beestjes die je kan aaien!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaarjamaarjamaar...gaat wesp of dikke-vette-kloot-hommel me dan niet aanvallen![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope ....wen maar aan Biogarde en juiced![]()
Ludoquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Of zo'n hondenkoekje erop leggen en die aan de hond voeren.
Werkt dat ding btw ook bij mannenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van hommels blijf je af! Dat zijn lieve beestjes die je kan aaien!
Wesp gaat wel dood hor, sowieso is hij sterk verdoofd door de elektrisce stoten en kan je hem gewoon pletten met een boek ofzo.
Ik zou van bepaalde plaatsen wegblijvenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Werkt dat ding btw ook bij mannen![]()
Wat heeft iedereen toch tegen Bio en juicedquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:42 schreef Maisnon het volgende:
SeaOfLove, je avatar, wat doe je!
Idd, gadverdammequote:
Ligt eraan wat je van een man wilt en of hij in het keldertje post.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Werkt dat ding btw ook bij mannen![]()
Dat is bijna net zo erg als een ex die zijn zippo langs je kruis haalt om een vuurtje te krijgenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:50 schreef biz_lip het volgende:
wat ook leuk is: de haren op de armen van degene die naast je staat in de hens steken!!!
dat stinkt eens zo hard en de rest van de dag![]()
NB ik bedoel natuurlijk niet benzine erover heen schudden en aansteken maar gewoon snel een keer met de aansteker langs de arm gaan![]()
krijg je cross-firequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als een ex die zijn zippo langs je kruis haalt om een vuurtje te krijgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |