He pauper, 20 Mbit is toevallig is geen 0.5 mbit das een heel verschil. En pratend over glasvezeltech dan hebben we het toch echt over hogere snelheden dan 20Mbit. Als Wanadoo een beetje fatsoenlijke aparatuur hebben staan betekend dat ze over 1 vezel 1.25Gbit kunnen trekken, mag jij raden hoeveel huizen ik kan aansluiten met 20Mbit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:13 schreef dennistd het volgende:
het is toch tot 20mbit?
dan moet je niet klagen, ze garanderen je niks
Alles klopt behalve de derde regel, mijn ouders hebben ook Orange en er is echt niks anders geworden aan de internet verbinding sinds het Orange is, het is nog altijd even snel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef dennistd het volgende:
1. ik ben geen pauper
2. ze zeggen ook niet dat je 20mbit zeker krijgt, je krijgt tot 20mbit, en daar valt 0,5mbit ook onder
3. sinds wanadoo orange is is de verbinding kut
1. Je hebt helemaal gelijk, ik heb het woordje gebruikt omdat het lekker bekt, maar ehm, respectquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef dennistd het volgende:
1. ik ben geen pauper
2. ze zeggen ook niet dat je 20mbit zeker krijgt, je krijgt tot 20mbit, en daar valt 0,5mbit ook onder
3. Geen idee van, ben er niet bekend mee.quote:ADSL Family heeft een downloadsnelheid van maximaal 20Mbit/s. In de praktijk zal de downloadsnelheid van jouw ADSL Family verbinding naar verwachting uitkomen tussen de 4 en 20Mbit/s.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:28 schreef CamelNL het volgende:
2. Ja, klopt en vervolgens nee lees:
de verwachting is een beetje positiefquote:In de praktijk zal de downloadsnelheid van jouw ADSL Family verbinding naar verwachting uitkomen tussen de 4 en 20Mbit/s.
Hoe dan ook, ze hebben gewoon veel te veel subscribers aangesloten in die regio, waardoor je NOOIT in je leven die 20mbit zal halen dus.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
[..]
de verwachting is een beetje positief
en dat mijn verbinding kut is, komt doordat mijn modem gewoon aan het rotten is volgens mij
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:43 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze hebben gewoon veel te veel subscribers aangesloten in die regio, waardoor je NOOIT in je leven die 20mbit zal halen dus.
Ok, ehm....wat een naaiers![]()
ADSL is geen kabel. Oftewel ieder heeft zijn eigen signaal. Aantal subscribers heeft daar niks mee te maken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:43 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze hebben gewoon veel te veel subscribers aangesloten in die regio, waardoor je NOOIT in je leven die 20mbit zal halen dus.
Ok, ehm....wat een naaiers![]()
Ja, en waar komt dat signaal vandaan? van 1 centrale die dus 1 signaal verdeelt over meerdere subscribers, dus? wil jij gaan zeggen dat alles met de afstand te maken heeft van de centrale naar het huis of ik dus wel die 20mbit (2.5 mbps) kan krijgen of niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:44 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
ADSL is geen kabel. Oftewel ieder heeft zijn eigen signaal. Aantal subscribers heeft daar niks mee te maken.
quote:
Ik weet niet welk vakgebiedt jij ooit gekozen hebt, maar het zal geen telcom zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou dan doe je lekker eigenwijs !
daarvoor ook al hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef dennistd het volgende:
Nee, maar dat is ook niet nodig. Lage snelheid heeft niets te maken met hoeveel mensen er adsl hebben in jouw buurt hoor...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ik weet niet welk vakgebiedt jij ooit gekozen hebt, maar het zal geen telcom zijn.![]()
Heb nu zo'n 1,5 jaar 20 mbit abbo van Wanadoo. Nog nooit downtime gehad... alleen vorige maand de livebox naar de kloten, das alles.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb nu zo'n 1,5 jaar 20 mbit abbo van Wanadoo. Nog nooit downtime gehad... alleen vorige maand de livebox naar de kloten, das alles.
Que?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |