ik heb even gezocht maar ik kon er geen leuk plaatje van vindenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Furious het volgende:
Teken het even voor me.
als je het nog niet hebt gezien ga je het vast wel meemakenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Ricky_ het volgende:
Wie doet dat? Dat zie je tegenwoordig nooit.
Kijk eens in een willekeurige volkswagen golf met rioolpijp als uitlaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Furious het volgende:
Teken het even voor me.
Ook al is die zin niet af, ik snap wat je bedoeld maar het is wel zo. Ik kan me anders niet voorstellen dat er zulke josti's bestaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef st0fzuiger het volgende:
Het zag er al belachelijk uit en nu doen ze hem vaak ook nog met de klep naar achteren als ik er naar kijk vraag ik me altijd af of hun hoofd niet afgkneld![]()
Ja, dat deed ik ook toen ik 7 jaar was.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat was 10 jaar geleden toch de mode?![]()
Nee, dat doen alleen de allochtonen (en wannb's) met hun neppe Burberry & Louis Vuitton petjes.quote:Op zondag 24 september 2006 12:46 schreef ehqo het volgende:
Ze leggen de pet meer op hun hoofd.
Een kenner zie ik. Ik dacht dat het nike-petjes waren.quote:Op zondag 24 september 2006 15:08 schreef AkTje het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen de allochtonen (en wannb's) met hun neppe Burberry & Louis Vuitton petjes.
ook met nike petjes alleen die begrijpen het niet helemaalquote:Op zondag 24 september 2006 15:08 schreef AkTje het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen de allochtonen (en wannb's) met hun neppe Burberry & Louis Vuitton petjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |