abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42051301
aanbellen en vervolgens na 10 seconden al weer doorlopen omdat ik blijkbaar niet aan de andere kant van de deur lig te wachten op een collecte van het reumafonds, kinderpostzegels of Jantje Beton Loten, maar eerst mijn spullen neer moet leggen waar ik mee bezig ben, sleutels pakken voor het geval de deur achter mijn kontje dichtvalt en een trap naar beneden moet lopen...... grrrrrrrrr

Ben jij er ook zo één???? NOU?????
pi_42051319
Zo dat lucht op

pi_42051359
Flauw hoor
feest
pi_42051411
Nog erger: omdat je weet dat je postbode ook zo supersnel is, en je een pakketje verwacht, naar beneden rennen wanneer de bel gaat, uitglijden over de netgemopte vloer, sleutels grjipen, deur openworstelen, en dan...

Uitgelachen worden door een stel kinderen die belletje trekken dé ideale invulling van hun woensdagmiddag vinden.

Leuk zich, die deurbel die tegenwoordig verplicht op rolstoelhoogte moet hangen
pi_42051522
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:21 schreef _Arual_ het volgende:
Nog erger: omdat je weet dat je postbode ook zo supersnel is, en je een pakketje verwacht, naar beneden rennen wanneer de bel gaat, uitglijden over de netgemopte vloer, sleutels grjipen, deur openworstelen, en dan...

Uitgelachen worden door een stel kinderen die belletje trekken dé ideale invulling van hun woensdagmiddag vinden.

Leuk zich, die deurbel die tegenwoordig verplicht op rolstoelhoogte moet hangen
das ook niet fijn
maar bekijk het van de zonnige kant: die kinderen hebben er iig nog wel wat aan

die collectes enz lopen zo ook hun geld mis.... eigen schuld dikke
pi_42060560
> KLB )
pi_42060632
Bij Room Raiders enzo doen ze toch ook altijd de deur in 1 seconde open? (En het is niet in scene gezet )
pi_42060787
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef De_Ananas het volgende:
Bij Room Raiders enzo doen ze toch ook altijd de deur in 1 seconde open? (En het is niet in scene gezet )
Room raiders
0 topics op naam. 14.gif
pi_42061031
ze komen ook egt allemaal in dezelfde maand
off the wall
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')