En als er een zwerver naast je komt zitten die een uur in de wind stinkt mag je daar ook niks van zeggen? Of als iemand de hele reis gaat lopen ruften naast je, mag je er dan ook niks van zeggen? Hebben die ook niet te maken met andere mensen in het OV? Moet van 2 kanten komen lijkt me...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nuutus![]()
als je met het ov reist heb je nou eenmaal te maken met andere mensen. Wat nou als iemand zich ergert aan het gesprek van een ander? Moet iedereen dan maar z'n mond houden?
Nee, dan moet degene die zich daar zo aan ergert niet met het ov reizen, zo simpel is het![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:26 schreef sobriquet het volgende:
[..]
En als er een zwerver naast je komt zitten die een uur in de wind stinkt mag je daar ook niks van zeggen? Of als iemand de hele reis gaat lopen ruften naast je, mag je er dan ook niks van zeggen? Hebben die ook niet te maken met andere mensen in het OV? Moet van 2 kanten komen lijkt me...
Ik zeg ook niet dat ze niet met het OV mogen reizen, maar dat ze rekening moeten houden met het feit dat die rotzooi die ze eten stinkt. En dat er mensen zijn zoals ik die er last van hebben. Dank uquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
vieze lichaamsgeuren is heul wat anders dan de lucht van patat.
En idd, zelfs een stinkend iemand mag met het OV reizen, al ga ik persoonlijk wel ergens anders zitten dan![]()
sja, ik ga geen rekening met je houden, want dan kan ik geen snackje eten in de trein en ik vind dat je daar maar tegen moet kunnen. Omdat het OPENBAAR vervoer is, enzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:33 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet met het OV mogen reizen, maar dat ze rekening moeten houden met het feit dat die rotzooi die ze eten stinkt. En dat er mensen zijn zoals ik die er last van hebben. Dank u
nee knul, roken is ook schadelijk voor anderen, daarom is het verboden. Gelukkig krijg jij geen kanker als je de wopper of weetikveel van je medereiziger ruikt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:41 schreef sobriquet het volgende:
Het is maar goed dat we niet allemaal zo egoistisch denken. Roken mocht vroeger immers ook in de trein, maar omdat zoveel mensen er last van hebben is dat nu verboden. Ooit zullen ze friet en andere frituurrommel ook verbieden in de trein![]()
Fout, roken in de trein is verboden ivm de invoering van de rookvrije werkplek. Conducteurs hebben wettelijk recht op een rookvrije werkplek en dus mag er in de trein niet meer gerookt worden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:41 schreef sobriquet het volgende:
Het is maar goed dat we niet allemaal zo egoistisch denken. Roken mocht vroeger immers ook in de trein, maar omdat zoveel mensen er last van hebben is dat nu verboden. Ooit zullen ze friet en andere frituurrommel ook verbieden in de trein![]()
Het is niet onbenullig het is gewoon goorquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee knul, roken is ook schadelijk voor anderen, daarom is het verboden. Gelukkig krijg jij geen kanker als je de wopper of weetikveel van je medereiziger ruikt.
Ik ben niet egoistisch, jij bent onverdraagzaam, zo iemand die zich de hele dag zit te ergeren aan de meest onbenullige dingen.
![]()
Zeker geen genoeg geld om zelf ook vette rotzooi te gaan etenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef sobriquet het volgende:
Vrijdag is meestal een dag dat ik altijd vrolijk ben, het weekend staat immers weer voor de deur. Het is tevens ook de dag dat ik met het OV naar mijn ouderlijk huis moet reizen. Deze reis bestaat uit eerst 15 minuten met de bus naar het CS, dan een uur met de trein en vervolgens nog een half uur met de bus.
Nu is dit al een klote reis op zich, maar waar ik me dan helemaal dood aan erger zijn van die mensen die in het OV van die vette rotzooi gaan eten. Patat, br hamburger spec., whoppers noem het maar op.
Echt die rotzooi stinktAls je van die rommel wil eten doe dat dan buiten de trein/bus, maar ga mij niet lastig vallen met die gore stank
![]()
Dat was het![]()
ja dat vind ik ook wel vervelendquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:28 schreef bloodyserious het volgende:
Het liefste eet ik ongegeneerd thuis , lekker vreten.. maar dat ligt meer aan mij , omdat ik er een hekel aan heb als vreemden naar je kijken terwijl je aan het eten bent.
Zeg ik brood met pindakaas? Leer lezen ofzo, rasmongool.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:19 schreef Dickbride het volgende:
[..]
BRRRRRRRRRRAAAAAH! Brood met pindakaas zeker? Nee DAT stinkt pas!!!
omg subwayquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:17 schreef BunnyHunter het volgende:
Ik zorg altijd voor een 30 cm subway..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |