Dus urenlang heen en weer lopen om uiteindelijk toch gepakt te worden en dus een hoge boete betalen is slimquote:
Deze trein bedoel je : Mogelijk 19 doden bij ongeluk magneettreinquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
eigelijk moeten zij gewoon in aparte treinen waar ze niemand anders last kunnen bezorgenEn dan heb ik het nog niet over goederen wagons
![]()
Hmm een soort 3e klas? Mwah, lijkt me toch wat ver gaan :p.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
eigelijk moeten zij gewoon in aparte treinen waar ze niemand anders last kunnen bezorgenEn dan heb ik het nog niet over goederen wagons
![]()
Mjah, hier viert de wiggerij toch echt hoogtijdagen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:02 schreef Vampier het volgende:
serieus... het lijkt erop dat de neppers daar de US cultuur alleen van MTV en TMF. Humor... hier zijn ze gewoon cool zonder al die tra-lalala
Mits er entry-level prijzen gelden dan ben ik er best wel voor... Moet nu ook betalen voor een sta-plaats negen van de tien keerquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:17 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Hmm een soort 3e klas? Mwah, lijkt me toch wat ver gaan :p.
Koop een kaartje eerste klas. Daar zitten alleen negers in pak, of negers die even later door de conducteur naar de tweede klas worden geschopt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
![]()
iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef Cindy_ het volgende:
moslims niet
Als je NIET gepakt wordt natuurlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:01 schreef misantropia het volgende:
[..]
Dus urenlang heen en weer lopen om uiteindelijk toch gepakt te worden en dus een hoge boete betalen is slim![]()
Dus dan moet je je maar als een aap gedragen? Zelfs in Brazilie waar ze heel expressief zijn kunnen ze zich normaal gedragen in de trein.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:00 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hmmz, ze zijn wel een stuk expresiever dan de gemiddelde saaie nederlander iig. Er heerst idd wel zon doe maar gewoon (staar maar voor je uit) dan doe je al gek genoeg sfeer
ja dat zeg ik nog wel een keer :pquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Welke club speel je nou, want dat weet ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |