abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2002 @ 10:14:29 #26
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_2700483
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 07:40 schreef prodent het volgende:
haha, ik was laatst met een KLM-vliegtuig op vliegvakantie en aan boord heb je radio die door Wessle van Diepen wordt gepresenteerd, dus volgens mij presenteerd hij aan boord van KLM-toestlellen.
Gaaf..... ik wil ook een keer met Wessel in het vliegtuig zitten
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  vrijdag 4 januari 2002 @ 11:14:24 #27
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2700992
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 00:11 schreef CJ het volgende:

Kim Sassenberg? Is dat ook de Kim die je onstage ziet? Ik heb namelijk via onze producers gehoord dat de echte zangeres van alle liedjes vlakbij een van hen heeft gewoond... en dit was dus niet Kim. Deze zangeres heeft EN bepaalde liedjes van de Vengaboys ingezongen (ik geloof tot aan "Kiss") EN ook een aantal liedjes van Alice Deejay.

wat ik begrepen heb is dat inderdaad de eerste singles niet door kim (ja die je onstage ziet) zijn ingezongen. dit is ook duidelijk te horen. maar het gaat hier dan maar om :

To Brazil
Parada De Tettas
We Like To Party

deze vocals verschillen zeer veel van die van Kim. wel raar dat ze in die video's zit he. haha. ik denk dat wessel hierna bang werd voor het Milli Vanilli effect.

Up & Down,
Boom, Boom, Boom, Boom!!
We're Going To Ibiza
Shalala Lala
Kiss
Uncle John
Forever as one

en de rest van de nummers met vrouwen vocal op de albums zijn wel door Kim gedaan. Ze zingt / zong trouwens steeds vaker en steeds meer live. dus dat zal wel goed zitten?

pi_2701979
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 11:14 schreef Cybart het volgende:

[..]

wat ik begrepen heb is dat inderdaad de eerste singles niet door kim (ja die je onstage ziet) zijn ingezongen. dit is ook duidelijk te horen. maar het gaat hier dan maar om :

To Brazil
Parada De Tettas
We Like To Party

deze vocals verschillen zeer veel van die van Kim. wel raar dat ze in die video's zit he. haha. ik denk dat wessel hierna bang werd voor het Milli Vanilli effect.

Up & Down,
Boom, Boom, Boom, Boom!!
We're Going To Ibiza
Shalala Lala
Kiss
Uncle John
Forever as one

en de rest van de nummers met vrouwen vocal op de albums zijn wel door Kim gedaan. Ze zingt / zong trouwens steeds vaker en steeds meer live. dus dat zal wel goed zitten?

Hmm... interessant. Hoe verklaar je dan dat de vocalen op de Alice Deejay nummers en Vengaboys nummers heel erg op elkaar lijken? Alleen de effecten die over de stem zijn heen gehaald zijn anders... moet je maar eens goed gaan luisteren naar bepaalde nummers...

Het zou me niets verbazen als ze de vocalen van Kim door de vocalen van een andere zangeres hebben heengemixed oid. Zoiets gebeurde geloof ik ook wel eens bij de oude 2 Unlimited, waar de vocalen van Sylvia Samson vaak gebruikt werden als backing voor de stem van Anita. Nogal logisch dat Sylvia later gevraagd werd of zij als opvolger van Ray & Anita, bij 2 Unlimited wilde komen.

Het gebeurt gewoon vaak in de dance scene dat je een modelletje inhuurt om de band te fronten en ondertussen een minder aantrekkelijke zanger die wel een dijk van een stem heeft, de plaat laat inzingen.

En ik wil ze niet onderuit halen, maar een nummer als "Forever As One"... daar hoor je toch wel een heel andere Kim op dan op de andere singles... Al die vibraties in haar stem... en zo zuiver... Maar goed, daar heb je autotune voor.

Ik zal het nog eens even navragen bij de T-Spoon producers. Ik weet zeker dat een van hen zei dat de echte zangeres van de nummers vlak bij hem heeft gewoond...

Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat Denise ook als 'zangeres' wordt gepromoot, maar nadat ze "We Like To Party!" heeft mogen lip-syncen heeft ze geen ander nummer als lead-vocalist mogen doen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_2702004
GOH.. Wessel van Diepen schaar ik onder de mensen: Emile Ratelband, Nance, Big Brother bewoners, Eric de Zwart....

6 mavo'ers zeg maar...

pi_2702086
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 07:40 schreef prodent het volgende:
haha, ik was laatst met een KLM-vliegtuig op vliegvakantie en aan boord heb je radio die door Wessle van Diepen wordt gepresenteerd, dus volgens mij presenteerd hij aan boord van KLM-toestlellen.
En toen hoorde je zeker het volgende:

Hello Party People!
This Is Captain Wessel Speaking
Welcome Aboard Venga Airways
After Take Off We Will Pump Up The Soundsystem
Cause We're Going To Ibiza!

vrijdag 4 januari 2002 @ 13:24:25 #31
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_2702233
Ja, ok CJ, over F.A.O. moet ik je denk ik ook wel gelijk geven... daar is wel aan getuned. En wat die achtergrond betreft, dat zal ook wel zo zijn. ooit haal je zelfs nog een stem van wessel eruit. het zal wel zo ingezongen zijn dat er veel background is, en kim er over heen zetten.

want anders kan ik dat live zingen ook niet verklaren

pi_2702257
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 13:12 schreef CJ het volgende:
Hello Party People!
This Is Captain Wessel Speaking
Welcome Aboard Venga Airways
After Take Off We Will Pump Up The Soundsystem
Cause We're Going To Ibiza!

Waar is de uitgang!? *zweet*
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_2717049
mmh het verbaasd me dat ik wessel nog niet in me buurt heb gezien, ik mot ze nu wel allemaal gehad hebben

ik woon bij van die vage media mensen in de straat, oa twarres producer, T-spoon manager en die gast van goeie tijden

o ja en gordon woo ons huis huren

Kiss is trouwens wel een vet nummer, de airscape mix dan wel he

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_2723019
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 19:34 schreef Trance4Ever het volgende:
mmh het verbaasd me dat ik wessel nog niet in me buurt heb gezien, ik mot ze nu wel allemaal gehad hebben

ik woon bij van die vage media mensen in de straat, oa twarres producer, T-spoon manager en die gast van goeie tijden

Woon jij dan in Huizen?
quote:
En als je de remix beluistert, dan hoor je helemaal niets van het originele "Kiss" er in terug. Als je het mij vraagt, dan is de Airscape remix gewoon een op-zich-zelf-staand nummer, waar ze gewoon de titel "Kiss - Airscape Remix" aan hebben gegeven.

Op die manier hebben ze ook aan dat Alice Deejay liedje "No More Lies" een naam gegeven, want "No More Lies" is gewoon de Airscape Remix van "Venus" van de Belgische dance act La Luna (alleen nu met wat Alice Deejay vocalen er overheen).

Maar goed, de Airscape mix is inderdaad lekker.

pi_2723723
tja tsijn zonbeetje me buren

ja ik woon in het kutdorp huizen

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  vrijdag 26 april 2002 @ 09:04:15 #36
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3969740
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 19:34 schreef Trance4Ever het volgende:

48 hours is helemaal relaxed
  vrijdag 26 april 2002 @ 11:13:14 #37
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_3971008
LA Style was echt kewl!
[KNE]-Mod
pi_3971134
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 12:56 schreef Acathla het volgende:
Danski = Van Diepen (bij mijn weten)

Delmundo.. geen idee.

Robin Albers, ook wel bekend als 'Jaydee' met z'n klapper 'Plastic Dreams'
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_3971175
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 13:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
GOH.. Wessel van Diepen schaar ik onder de mensen: Emile Ratelband, Nance, Big Brother bewoners, Eric de Zwart....

6 mavo'ers zeg maar...

?? Wat heeft de MAVO er mee te maken?
Omdat ze muziek maken die jou niet ligt?
En wat wil je zeggen met dat het MAVO'ers zijn? Bedoel je dan, dat ze(ik) dom zijn(ben) ofzo?
  vrijdag 26 april 2002 @ 11:42:39 #40
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3971391
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:23 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Robin Albers, ook wel bekend als 'Jaydee' met z'n klapper 'Plastic Dreams'

idd gewoon dennis van der driesschen

robin doet ook wat in het project, maar is niet de wederhelft

pi_3971653
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:42 schreef Cybart het volgende:

[..]

idd gewoon dennis van der driesschen

robin doet ook wat in het project, maar is niet de wederhelft

Wat doet Aalbers tegenwoordig?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3971949
Zijn vrouw Irene van de laar wat slimmer maken?? Heeft een iq van 85!!!!
You only live once
pi_3971959
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:30 schreef kezmania het volgende:
Zijn vrouw Irene van de laar wat slimmer maken?? Heeft een iq van 85!!!!
Vd Laar is de vrouw van Wessel Van Diepen, niet van Aalbers...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:36:49 #44
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3972011
die zijn toch al weer lang gesplit ?
pi_3972016
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:36 schreef Cybart het volgende:
die zijn toch al weer lang gesplit ?
Wessel was vreemdgegaan ja maar Ireentje wil het hem wel vergeven!
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:45:21 #46
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3972108
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wessel was vreemdgegaan ja maar Ireentje wil het hem wel vergeven!

een geschat vermogen van € 20.000.000 wil wel wat wonden helen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')