oh my god de saaiste tenten die er zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
De Zig-Zag![]()
Of ga naar de Brouwer of Carte Blanche altijd leuk![]()
Uhm, nee.quote:Op donderdag 28 september 2006 07:19 schreef bolletje_25 het volgende:
Iedereen die hier zeikt gaat er toch wel stiekem eventjes langs, 'om te kijken hoe kut het dit jaar weer is'
Stakkers.
saai zuipen dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Doodmetaal het volgende:
we gaan wel naar dat gare straatje met al die flugel-tentjes.. (meer is er ook niet denk ik)
Wat prefereer jij dan de triangel ofzo?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:37 schreef Popples het volgende:
[..]
oh my god de saaiste tenten die er zijn![]()
ik ga niet uit en als ik ga dan in een dorp 30 km verder op.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat prefereer jij dan de triangel ofzo?![]()
uhm een dorp verder op. maar in weert heb je geen keus.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:17 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
hoeveel andere opties zijn er in het uitgaansleven van Weert?
Ach aan zijn username te zien past hij perfect bij de triangelquote:Op donderdag 28 september 2006 19:30 schreef Popples het volgende:
[..]
uhm een dorp verder op. maar in weert heb je geen keus.
dat is waarquote:Op donderdag 28 september 2006 19:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach aan zijn username te zien past hij perfect bij de triangel![]()
oh nee dat is juist de saaiste tent van allesquote:Op donderdag 28 september 2006 20:08 schreef jpg97 het volgende:
triangel josti
Apostel is wel leuk op vrijdag, en in de Stout is gratis drinken voor vrouwen.
Stout is ook saai btwquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Popples het volgende:
[..]
oh nee dat is juist de saaiste tent van alles![]()
En het is helemaal niet goedkoper ook, want op die dag zijn de ritjes twee keer zo kortquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Vroeger had je piekendag.
Volgens mij heb je nu ¤2-dag.
naar de kermis beurs gaan kun je knuffel per kilo kopequote:Op donderdag 28 september 2006 13:44 schreef jpg97 het volgende:
KUTGRIJPERS!!
Ik heb zo vaak geprobeerd om een knuffel () eruit te halen, maar die grijpers houden niks vast!
Pure geldklopperij die expoitanten.
.. Ik heb er toch 2 uitgehaald ( voor in totaal een euro of 25 ).
Verder vond ik de Reibekuchen, de curryworsten en de loempia's lekkeren natuurlijk de gebrande suikerpinda's
Straks eens even kijken hoever het reuzenrad weg is![]()
1) moet je wel een kilo willen natuurlijk ,1-tje zal wat moeilijker wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:27 schreef T42 het volgende:
[..]
naar de kermis beurs gaan kun je knuffel per kilo kope
Dat jij naar het morregat gaatquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Popples het volgende:
[..]
oh nee dat is juist de saaiste tent van alles![]()
daar kun je wel lekker etenquote:
Wij zitten in Limburg domboquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef BlaineDeMono het volgende:
Dat er bij jullie in oost-Braobaaaant nu pas kermis is, in Roosendaal is dat
al ongeveer een maandje geleden...![]()
als je zegt dat je het wil worde kom je ook binnequote:Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
1) moet je wel een kilo willen natuurlijk ,1-tje zal wat moeilijker worden![]()
2) Mag iedereen daar naar binnen of alleen kermismensen ...(waar is die beurs uberhaupt , ik heb er nog nooit van gehoort )![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |