Dus jij gaat er ook heen ?quote:Op donderdag 28 september 2006 07:19 schreef bolletje_25 het volgende:
Iedereen die hier zeikt gaat er toch wel stiekem eventjes langs, 'om te kijken hoe kut het dit jaar weer is'
Stakkers.
Zed moeten die dingen aanpassen, zodat ze terug meppen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef Brezah_Ananas het volgende:
En dan al die wanna-be Arnold Schwarznegger mokros , die bij de boksbal hun handjes ff kunnen uitlaten zonder dat ze opgepakt worden. Staat de hele groep eromheen..
en toch ga je er heen? jah dusquote:Op donderdag 28 september 2006 08:48 schreef buzzer het volgende:
Het is toch heerlijk om de complete top40 tegelijk door elkaar te horen ?
Het is toch heerlijk om je voor belachelijk veel geld te laten oplichten door de exploitanten ?
Het is toch heerlijk om nog drie dagen emt suizende oren te lopen ?
Het is toch heerlijk om die goedkope ranzige gewonnen troep na een keer gebruik in de Kliko te smijten omdat het stuk is ?
Kermis
Ik vind kermis leukquote:Op donderdag 28 september 2006 07:34 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus jij gaat er ook heen ?![]()
Ik wel (ander worden de kinderen kwaad )![]()
hmmm nog niet weg.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Straks eens even kijken hoever het reuzenrad weg is![]()
nou veel hoef je er niet van te verwachten hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:29 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik ga morgen naar weert met studentenvereniging.
Wat doen, er is geen kermis meerquote:Op donderdag 28 september 2006 14:29 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik ga morgen naar weert met studentenvereniging.
Tenzij je het leuk vind om daar de ' ijzeren man ' te gaan of bij het station naar de ' treintjes' te kijken ...quote:Op donderdag 28 september 2006 15:00 schreef Popples het volgende:
[..]
nou veel hoef je er niet van te verwachten hoor.
er is geen zak te doen.
We hebben elkaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat doen, er is geen kermis meer
jawel hoor de oelenmarktquote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
We hebben elkaar.
Wat is de vetste uitgaansplek in Weert? (wat een vraag.)
of de weerterbergen. daar kun je je wel vermaken (bowlen, zuipen, eten, zwemmen enz).quote:Op donderdag 28 september 2006 15:34 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tenzij je het leuk vind om daar de ' ijzeren man ' te gaan of bij het station naar de ' treintjes' te kijken ...![]()
Die C1000 is ook zo ver weg he.....quote:Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef jpg97 het volgende:
Nu heb ik wél zin in oliebollen... maar nu is de kermis weg
hengeloo?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef starry-night het volgende:
hier is de kermis weer voorbij..heb er weinig van meegemaakt..maar wat ik ervan heb meegmaakt was toch wel gezellig..
De Zig-Zagquote:Op donderdag 28 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
Of ga de zig-zag in, daar vermaak je je wel als ik je Nickname zo zie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |