Ja man, dat tuig was bij ons in Roosendaal op zo'n manier bezig die je nu beschrijft!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef Brezah_Ananas het volgende:
En dan al die wanna-be Arnold Schwarznegger mokros , die bij de boksbal hun handjes ff kunnen uitlaten zonder dat ze opgepakt worden. Staat de hele groep eromheen..
Tuurlijk leer mij die domme Brabantse boeren kennenquote:Op maandag 25 september 2006 09:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
omfgdurf je tegen mij te praten jij Limburger
![]()
Ik snap dat jij dat vind ...wat de boer niet kent enz...(maar misschien gaat dit op voor de Kermis in jouw omgeving )quote:niet naar de kermis mogen?kermis is voor paupers, had dat toch al gemeld?
Dat geeft weer aan dat je mij niet kent (gelukkig maar ) , je had er niet verder naast kunnen zitten (of ga je weer van je eigen ervaring uit ?quote:Kan al raaaaaaaaden dat je helemaal kermis fanaat bent daaro die met bolle ogen een botsautotje aan het volgen iszodat je daar snel in kan kruipen als de andere is uitgebotst
.. ieder zijn ding zeg maar
![]()
In Helmond ookquote:Op maandag 25 september 2006 11:50 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ja man, dat tuig was bij ons in Roosendaal op zo'n manier bezig die je nu beschrijft!![]()
Schijtberbers!![]()
voetbalhonkquote:Op maandag 25 september 2006 12:38 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tuurlijk leer mij die domme Brabantse boeren kennen![]()
Maar je hebt gedeeltelijk wel gelijk normaal verlaagt niemand het om met jou te praten![]()
Zie je dat ik ook op jouw nivo kan praten ?![]()
[..]
Ik snap dat jij dat vind ...wat de boer niet kent enz...(maar misschien gaat dit op voor de Kermis in jouw omgeving )
Maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is !
[..]
Dat geeft weer aan dat je mij niet kent (gelukkig maar ) , je had er niet verder naast kunnen zitten (of ga je weer van je eigen ervaring uit ?)
Ik geef nl weinig om kermis attracties maar ik gun andere wel hun verzetje en vind het wel gezellig om mat de kinderen er overheen te lopen
(Jij gaat misschien liever de voetbalhonk van de tegenpartij verbouwen met je makkertjes ?..ieder zijn ding idd )
Nee, hoor dat beweer ik nietquote:Op maandag 25 september 2006 12:54 schreef Pumatje het volgende:
[..]
voetbalhonkjazeker, jij kent mij gelukkig wel
![]()
limburger
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:20 schreef Decoy het volgende:
@ Inorbit: Dat van die Bikers neem je terug, anders kom ik je op je bek slaan!
Bikers zijn een vrede lievende mensen soort...
Neequote:Op maandag 25 september 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
En hebje me gezien ofniet ?
Ohquote:Op maandag 25 september 2006 17:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Neeik meende wel een keer Hendig sjiek te horen maar toen zag ik geen bekend gezicht
![]()
Bij die visboer bij het station?quote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oh
We hadden wel heerlijke palingen gekocht
En waren met 18 mensen zoiets
Nee, bij zo'n viskraam waarop stond:quote:Op maandag 25 september 2006 17:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Bij die visboer bij het station?
Ja te debiel bord jaquote:Op maandag 25 september 2006 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, bij zo'n viskraam waarop stond:
14.50 per heel pond
HOOR IK EERST TOT 01.00u BOTEN ANNA, EN VERVOLGENS WORD JE OM 06.00u JE NEST UITGESLEURD!!quote:Omgeving reuzenrad Weert ontruimd
anp | Gepubliceerd op 26 september 2006, 08:53
Laatst bijgewerkt op 26 september 2006, 09:02
WEERT - De gemeente Weert heeft dinsdagochtend de directe omgeving van een reuzenrad op de kermis in Weert afgezet nadat naast het rad een waterleiding was gesprongen. Een eerder aangekondigde ontruiming van vijftig gezinnen uit een naastgelegen flat en uit woningen is afgeblazen.
Het gevaar dat het ongeveer vijftig meter hoge rad aan de Regentesselaan in Weert omkiept, is voorlopig geweken. Wel mag het reuzenrad in elk geval dinsdag niet gebruikt worden, totdat onderzocht is of de gesprongen waterleiding schade aan het fundament heeft veroorzaakt.
Waterleidingmaatschappij Limburg heeft nog de hele dag nodig om de gesprongen leiding te repareren. Het lek ontstond tijdens een brand in een goktent elders op de kermis achter het station
Ja bij mij voor de deurquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:48 schreef Prowl het volgende:
Vanmorgen is er een kraampje uitgefikt en het reuzerad is instabiel door een gesprongen waterleiding dankzij de brandweer![]()
Dus nu ben je je huis uitgezet vanwege een op instorten staand reuzenrad?quote:
Die kermis vergeet hij nooit meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dus nu ben je je huis uitgezet vanwege een op instorten staand reuzenrad?
Er staan leuke foto's op www.nieuwsweert.nl
Huillie!! Wat is dit nou voor een bagger topic man? Ik hoop dat die kermis op je hoofd valt en dat je er lang onder blijft liggen. Niet zeuren, daar is de klaagbaak niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf vanavond barst hier die pauperkermis weer los.
Lekker 6 dagen voor mijn deur een mix van discolampen, stroboscopen en kutmuziek, vergezeld van loze kreten als: " Wooooooopaaaaahhhhh" en " ALWEER ALWEER ALWEER EEN WINNAAR!! U MAG UITZOEKEN!"
Lekker elke dag tot 01.30
Kermis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:29 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Huillie!! Wat is dit nou voor een bagger topic man? Ik hoop dat die kermis op je hoofd valt en dat je er lang onder blijft liggen. Niet zeuren, daar is de klaagbaak niet voor bedoeld.
sjezis, die site is zeker gemaakt door iemand van de kermis of niet?!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:17 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dus nu ben je je huis uitgezet vanwege een op instorten staand reuzenrad?
Er staan leuke foto's op www.nieuwsweert.nl
Ja, het is eens wat anders dan die nerds die je normaal op het internet tegenkomt... Of dat triest is mag je zelf bepalen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:50 schreef S-Two het volgende:
Hier was afgelopen week ook kermis, wat een triest volk komt daar
Gemaakt door kermisliefhebbers ....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef echt_gaar het volgende:
KERMIS!!!!! even het 1 na de laatste nummer luisteren:
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=425329
Dus jij gaat er ook heen ?quote:Op donderdag 28 september 2006 07:19 schreef bolletje_25 het volgende:
Iedereen die hier zeikt gaat er toch wel stiekem eventjes langs, 'om te kijken hoe kut het dit jaar weer is'
Stakkers.
Zed moeten die dingen aanpassen, zodat ze terug meppen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef Brezah_Ananas het volgende:
En dan al die wanna-be Arnold Schwarznegger mokros , die bij de boksbal hun handjes ff kunnen uitlaten zonder dat ze opgepakt worden. Staat de hele groep eromheen..
en toch ga je er heen? jah dusquote:Op donderdag 28 september 2006 08:48 schreef buzzer het volgende:
Het is toch heerlijk om de complete top40 tegelijk door elkaar te horen ?
Het is toch heerlijk om je voor belachelijk veel geld te laten oplichten door de exploitanten ?
Het is toch heerlijk om nog drie dagen emt suizende oren te lopen ?
Het is toch heerlijk om die goedkope ranzige gewonnen troep na een keer gebruik in de Kliko te smijten omdat het stuk is ?
Kermis
Ik vind kermis leukquote:Op donderdag 28 september 2006 07:34 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus jij gaat er ook heen ?![]()
Ik wel (ander worden de kinderen kwaad )![]()
hmmm nog niet weg.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:44 schreef jpg97 het volgende:
Straks eens even kijken hoever het reuzenrad weg is![]()
nou veel hoef je er niet van te verwachten hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:29 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik ga morgen naar weert met studentenvereniging.
Wat doen, er is geen kermis meerquote:Op donderdag 28 september 2006 14:29 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik ga morgen naar weert met studentenvereniging.
Tenzij je het leuk vind om daar de ' ijzeren man ' te gaan of bij het station naar de ' treintjes' te kijken ...quote:Op donderdag 28 september 2006 15:00 schreef Popples het volgende:
[..]
nou veel hoef je er niet van te verwachten hoor.
er is geen zak te doen.
We hebben elkaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat doen, er is geen kermis meer
jawel hoor de oelenmarktquote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
We hebben elkaar.
Wat is de vetste uitgaansplek in Weert? (wat een vraag.)
of de weerterbergen. daar kun je je wel vermaken (bowlen, zuipen, eten, zwemmen enz).quote:Op donderdag 28 september 2006 15:34 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tenzij je het leuk vind om daar de ' ijzeren man ' te gaan of bij het station naar de ' treintjes' te kijken ...![]()
Die C1000 is ook zo ver weg he.....quote:Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef jpg97 het volgende:
Nu heb ik wél zin in oliebollen... maar nu is de kermis weg
hengeloo?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:18 schreef starry-night het volgende:
hier is de kermis weer voorbij..heb er weinig van meegemaakt..maar wat ik ervan heb meegmaakt was toch wel gezellig..
De Zig-Zagquote:Op donderdag 28 september 2006 16:10 schreef jpg97 het volgende:
Of ga de zig-zag in, daar vermaak je je wel als ik je Nickname zo zie...
oh my god de saaiste tenten die er zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 18:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
De Zig-Zag![]()
Of ga naar de Brouwer of Carte Blanche altijd leuk![]()
Uhm, nee.quote:Op donderdag 28 september 2006 07:19 schreef bolletje_25 het volgende:
Iedereen die hier zeikt gaat er toch wel stiekem eventjes langs, 'om te kijken hoe kut het dit jaar weer is'
Stakkers.
saai zuipen dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:07 schreef Doodmetaal het volgende:
we gaan wel naar dat gare straatje met al die flugel-tentjes.. (meer is er ook niet denk ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |