wat een goede tipquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef Maerycke het volgende:
Neem een Pritt-stift of tippex-potje mee van je werk en snuif daaraan. Meld gelijk dat je 'm niet eerder teruggeeft of je salaris moet gestort zijn.
Ik heb hier wel secondelijm liggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:17 schreef Maerycke het volgende:
Neem een Pritt-stift of tippex-potje mee van je werk en snuif daaraan. Meld gelijk dat je 'm niet eerder teruggeeft of je salaris moet gestort zijn.
Thxquote:
Das wel erg weinig jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Beukertje het volgende:
me eerstvolgende loon is 0 euro i.v.m. 4 weken vakantie wat niet doorbetaald wordt!!! dat is pas zuur
dat kan je idd ook gewoon doen, op de bon zuipen... altijd leuk, geld uitgeven voordat je het hebquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:27 schreef JanJanJan het volgende:
of je legt het uit bij je stamkroeg en je zegt dat je na het weekend komt betalen![]()
Niets gespaard pauper..?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef allsystemshalt het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Normaal heb ik het altijd rond de 20-ste nu wordt het pas maandag gestort![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik nu het weekend doorkomen? Nuchter ?![]()
![]()
Ja, verdomme, wil je nou zuipen of niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wel gespaard maar ik haal alleen van m'n spaarrekening af als het echt nodig is.
Bij welke bank zit jij?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:11 schreef Syrena het volgende:
Zaterdag pinnen, gaat er toch maandag pas af en dan heb je je loon ook
Postbank, traagste bank van de wereldquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:58 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Ja, verdomme, wil je nou zuipen of niet?![]()
[..]
Bij welke bank zit jij?![]()
roep de vakbond erbij!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Beukertje het volgende:
me eerstvolgende loon is 0 euro i.v.m. 4 weken vakantie wat niet doorbetaald wordt!!! dat is pas zuur
Postbank is niet traag, alleen van giro naar bank wordt pas de volgende dag behandeld, dat is de transactie op zich die daar zo lang over doet, giro naar giro duurt een aantal seconden, en staat er dus ook meteen op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Postbank, traagste bank van de werelden volgens mij ben ik in de war met geld overmaken. Dat doen ze dan pas op maandag. Eikels.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Verkapt ik-kan-niet-met-geld-omgaan-en-heb-daarom-binnenkort-grote-schulden topic.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef Obnx het volgende:
Hoe sloeber ben je wel niet als je niet eens geld hebt om een leuk wekendje te hebben..
Toch nog ¤ 53,64 gekregen... geen idee waaromquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Beukertje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |