abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42043034
Ik kwam vannacht met mijn vriendin terug van de opnamens van Raymann Is Laat. Zitten we op station Blaak op de trein te wacht. Hoor ik op eens gestommel komt er van boven opeens een fiets vallen. Valt eerst op de bovenleiding van de trein en daarna op de rails te pletter. Een paar andere jongens springen snel op de rails om de fiets weg te halen om dat er een trein aan komt rijden. Was een harstikke nieuwe fiets. Is toch zonde?? Wat bezielt iemand om zo iets te doen?
Xbox Live: koenpijl
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:59:13 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_42043100
Ik denk dat je die vraag beter bij de daders had kunnen neerleggen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_42043180
Misschien een crashtest
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:02:45 #4
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_42043208
dat is nu de jeugd van tegenwoordig...
als in goochelaar
pi_42043212
dat waren opnames voor Brainiac!
pi_42043307
Echt zonde heel die fiets was kapot. Lichten waren kapot gespat en wiel helemaal krom. Zadel verrot. Maar had je moeten voorstellen wat er was gebeurd als hij een meter naar links was gevallen. Dan was hij op iemand gevallen. Of als er een trein stond.....
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:15:46 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_42043562
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:05 schreef koen_pijl het volgende:
Echt zonde heel die fiets was kapot. Lichten waren kapot gespat en wiel helemaal krom. Zadel verrot. Maar had je moeten voorstellen wat er was gebeurd als hij een meter naar links was gevallen. Dan was hij op iemand gevallen. Of als er een trein stond.....
Dan was de klap minder hard geweest

Maar idd, het slaat nergens op
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_42043744
ben blij dat er iemand zo slim/dom was om die fiets te pakken... anders was je nu nog niet thuis geweest
pi_42043859
Rotzakken.
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:34:24 #10
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_42044055
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:57 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kwam vannacht met mijn vriendin terug van de opnamens van Raymann Is Laat. Zitten we op station Blaak op de trein te wacht. Hoor ik op eens gestommel komt er van boven opeens een fiets vallen. Valt eerst op de bovenleiding van de trein en daarna op de rails te pletter. Een paar andere jongens springen snel op de rails om de fiets weg te halen om dat er een trein aan komt rijden. Was een harstikke nieuwe fiets. Is toch zonde?? Wat bezielt iemand om zo iets te doen?
...verkapt "ik-was-bij-Raymann Is Laat-kijk-binnenkort-naar-mij" topic...

OT
Ik ben al lang gelee opgehouden met te proberen zulke mensen te begrijpen...
Causaliteit....dat is 't.
pi_42044196
[quote]Op vrijdag 22 september 2006 12:34 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...verkapt "ik-was-bij-Raymann Is Laat-kijk-morgen-naar-mij" topic...

pi_42044313
tsja blaak -> rotterdam

ach het is allemaal gespuis wat daar loopt/ hangt
maar het is wel netjes dat ze de fiets nog weg hebben gehaald van het spoor
dus wat klaag je alleen omdat het zonde is, is jouw fiets toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')