Zoals je hebt kunnen lezen in de titel, excrementeer hier op IB-Groep!
quote:
De Informatie Beheer Groep heeft de ambitie een excellente intermediaire dienstverlener te zijn in het onderwijsveld. Excellent wil zeggen, beter dan de klant en de opdrachtgever verwachten. Het beeld dat de IB-Groep wil uitstralen is dat van een betrouwbare, meedenkende, innovatieve en creatieve organisatie.
Uitstekend dacht ik zo!
Eindelijk een bedrijf dat in opdracht van overheid haar eigen doelen wenst te overtreffen! Het beeld van een 'betrouwbare, meedenkende, innovatieve en creatieve organisatie'! Mooi toch? Dat het allemaal kan in Nederland
![]()
Helaas wordt mijn beeld van dit bedrijf toch al sinds lange tijd ernstig verstoord. Het is blijkbaar onmogelijk om een persoon die één keer verkeerd in het bestand heeft gestaan er alsnog goed ingezet te worden. Als ik al mijn correspondentie met het kantoor in Groningen erop nasla kom ik erachter dat ik meer brieven heb geschreven naar deze organisatie dan dat ik ooit aan ansichtkaarten heb gedaan. Waarom toch?
Waarom? Waarom is het onmogelijk voor mij om mij uit te schrijven bij een opleiding en wederom een half jaar later bij een andere te laten inschrijven? Waarom krijg ik nu al voor de 3e keer een brief of ik een bewijs moet sturen dat ik tijdens een bepaalde periode van vorig jaar uitwonend was? Het kost me godverdomme elke keer 30 euro bij de gemeente van 'dat' bewijs dat ik mee moet sturen. Zie ik er godverdomme uit alsof ik geld over heb?
Toen ik weer eens keek op 'mijn ib-groep', een erg mooi initiatief uiteraard, lang leve de vooruitgang, zag ik tot mijn verbazing dat ik plots 6000 euro studieschuld zou hebben. Erg verrassend aangezien ik daar toch nog echt niet aan zit, na 30 minuten telefoon kon het dan toch gefixed worden en zit ik weer op ongeveer de helft van dat.
Tevens schijnt een OV kaart ook erg moeilijk te zijn, want ja, laten we natuurlijk geen OV kaart geven aan iemand die elke keer (nog) met de trein moet. Nee, ik zou er eerst geen recht op hebben volgens mevrouw omdat ik niet ingeschreven stond. Het feit dat ik al post had van IB en de opleiding zelf mocht eerst niet baten, want laten we eerlijk zijn, wat op het scherm staat van mevrouw in Groningen klopt altijd.
Ik faal dan ook om de visie van het bedrijf terug te zien in mijn eigen bevindingen. Ik hoop dat ik een uitzondering ben en het bij jullie allemaal beter geregeld is, veel slechter kan ook niet echt in mijn beleving. Nu maar even naar het gemeentehuis om 'WEER' een bewijs op te halen, maar deze is gelukkig ook duurder dan de vorige dus het zal wel goed komen. Ik denk alleen dat ik de rest van de maand maar droge rijst met mayonaise moet gaan eten.
IB-Groep, je bent een organisatorische ramp welke helaas Pim Fortuyn heeft overleefd
[ Bericht 0% gewijzigd door Marruk op 22-09-2006 15:18:39 ]