abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 11:57:13 #201
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42165489
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
Mwah, ik denk dat het helemaal niet van de grond komt. Waarom hebben ze op de TGS helemaal NIETS laten zien? Dat is toch amateuristisch gewoon? Maar goed, we gaan het zien.
Als die online service niet af is het eerder slim nog niks te laten zien. Wanneer ze demonstreren en het werkt niet goed leverd dat ook alleen maar commentaar over.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42165511
Oja, daarom was Socom de meest gespeelde online shooter, omdat het zo kut was
Er is al bekend gemaakt dat iedereen 1 account gaat hebben, dus dat is al een goed begin
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 27 september 2006 @ 11:58:48 #203
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42165548
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef SToRM81 het volgende:
Oja, daarom was het ook de meest gespeelde online shooter, omdat het zo kut was
Omdat er geen andere online shooters waren voor de PS2 (killzone tellen we niet mee).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_42165570
Volgens mij was het zelfs de meest gespeeld op alle platforms...
  woensdag 27 september 2006 @ 11:59:38 #205
145074 Diablos79
pi_42165572
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Boeie, je hebt een duidelijke voorkeur voor de PS3 en was bij voorbaat al bevooroordeeld

Maar dat je aan het afkicken bent vind ik bewonderingswaardig hoor
Ik heb de voorkeur aan de spellen die erop komen, staat eigenlijk los van de console zelf. Als al die spellen op de Xbox360 zouden komen, of zelfs op de Wii dan had ik waarschijnlijk geen PS3 gehaald.
pi_42165582
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:58 schreef BMH het volgende:

[..]

Omdat er geen andere online shooters waren voor de PS2 (killzone tellen we niet mee).
Timesplitters ook maar niet meetellen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_42165594
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef SToRM81 het volgende:
Oja, daarom was Socom de meest gespeelde online shooter, omdat het zo kut was
Er is al bekend gemaakt dat iedereen 1 account gaat hebben, dus dat is al een goed begin
Ik noemde Socom toch als enige uitzondering? Maar zelfs dat was verre van ideaal. En tja, het was nu eenmaal de enige shooter die online kon. Zonder concurrentie kan ik het ook
pi_42165606
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Boeie, je hebt een duidelijke voorkeur voor de PS3 en was bij voorbaat al bevooroordeeld

Maar dat je aan het afkicken bent vind ik bewonderingswaardig hoor
Bij jou merk ik ook altijd wel een aardige voorkeur voor 360
Maar iedereen heeft wel een voorkeur voor een bepaalde console, dus ja...
pi_42165673
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik noemde Socom toch als enige uitzondering? Maar zelfs dat was verre van ideaal. En tja, het was nu eenmaal de enige shooter die online kon. Zonder concurrentie kan ik het ook
Socom 2, socom 3, timesplitters, zat shooters die je online kon spelen. Socom blijft gewoon gespeeld worden.
pi_42165687
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:00 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Bij jou merk ik ook altijd wel een aardige voorkeur voor 360
Heb ik ook Maar dat is toch niet erg? Ik wil best een PS3 halen zodra die interessant wordt want ik had ook een PS2, maar momenteel zie ik daar nog geen enkele noodzaak toe. Bovendien heb ik het gewoon gehad met Sony.
pi_42165722
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Socom 2, socom 3, timesplitters, zat shooters die je online kon spelen. Socom blijft gewoon gespeeld worden.
Socom 2 en 3 was meer van hetzelfde. CS 1.6 wordt ook nog steeds meer gespeeld dan CS: Source

Timesplitters wist ik niet eens van dat die online kan, en ik had een PS2 met netwerkadapter (alleen dat Central Station werkte nooit goed)
  woensdag 27 september 2006 @ 12:04:38 #212
145074 Diablos79
pi_42165729
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef devv05 het volgende:

[..]

Heb ik ook Maar dat is toch niet erg? Ik wil best een PS3 halen zodra die interessant wordt want ik had ook een PS2, maar momenteel zie ik daar nog geen enkele noodzaak toe. Bovendien heb ik het gewoon gehad met Sony.
Die onzin snap ik nooit he, gehad met Sony... Hebben ze je iets misdaan dan?
pi_42165751
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef SToRM81 het volgende:
Volgens mij was het zelfs de meest gespeeld op alle platforms...
Yup, komt meteen 1 van de nadelen aan het licht van het PS2 online netwerk en dat is dat je met geen mogelijkheid kan zien of er bekenden online waren in een game zonder dat je het spel zelf opstartte. SOCOM is 1 van de weinige succesvolle online games voor de PS2 en bij andere titels mag je blij wezen als er 3 verschillende potjes beschikbaar zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42165799
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Die onzin snap ik nooit he, gehad met Sony... Hebben ze je iets misdaan dan?
Niet persoonlijk, maar ik ben indirect ook de dupe van hun naaistreken inderdaad. Of denk jij dat je voor april/mei een PS3 hebt staan? Ik heb ook al een jaar langer op de PSP moeten wachten

Atari flinkte met TDU onlangs ook zo'n geintje op de 360 met TDU, die game haal ik dus ook mooi niet. Ondanks dat ik 'm best zou willen hebben.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:11:00 #215
145074 Diablos79
pi_42165905
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

Niet persoonlijk, maar ik ben indirect ook de dupe van hun naaistreken inderdaad. Of denk jij dat je voor april/mei een PS3 hebt staan? Ik heb ook al een jaar langer op de PSP moeten wachten

Atari flinkte met TDU onlangs ook zo'n geintje op de 360 met TDU, die game haal ik dus ook mooi niet. Ondanks dat ik 'm best zou willen hebben.
De dupe ... Net of je de PS3 al hebt betaald maar nog niet hebt gekregen. Ik zou niet waarom hij hier niet in maart zou uitkomen. Als hij in november in japan en US uitkomt zie ik hem ook gewoon hier in maart uitkomen. En al komt hij pas in april dan lig ik daar nog niet wakker van. Ik heb niks betaald dus ik ben ook nergens de dupe van.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:11:12 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42165910
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

We hebben altijd al langer op onze consoles moeten wachten dan gamers in JPN en de US De 360 is de eerste console die een beetje erin geslaagd is wereldwijd te launchen, en strax de Wii ook.

Verder heb je er alleen jezelf mee als je een game die je wilt hebben niet gaat halen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42165915
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:52 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja PS-boy met een Xbox360
Ik ben een XBOT met een ps1 en 2, dus dat is niet echt een argument.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42165948
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet of het voor geen meter werkt. Bij Resistance zit er wel een online mode bij en kun je met 40 man tegen elkaar spelen. Dus wat moet je daar uit concluderen dan? Dat die 2 spellen geen online hebben is niet positief nee. Maar dat betekend niet dat die hele online service klote gaat worden. Als ze een hele nieuwe online service opzetten zullen er best problemen zijn in het begin maar het kan best nog wel goed uitpakken als het klaar is en loopt.
Resistance is een game uit een Sony studio toch? Ik ben vooral benieuwd naar de 3rd party online support.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:13:40 #219
145074 Diablos79
pi_42165977
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ik ben een XBOT met een ps1 en 2, dus dat is niet echt een argument.
Dan ben je ook geen 100% Xbot. Iemand die echt console fanboy is koopt ook geen andere. Ik heb zowat alle console gehad. En ben geen directe fanboy fan eentje. Ik ben wel een spellen fanboy, en de console met de spellen die ik wil hebben is voor mij op dat moment de beste console.
pi_42165992
Je hebt het wel leuk over dat Sony je een naaistreek levert met het uitstel van een maand of 5, maar je vergeet een klein detail; MS kapte met alle ondersteuning voor de Xbox op het moment dat de 360 onderweg was naar de winkels. Er kwamen in de maanden naar de 360-launch (bijna) geen Xbox-games meer uit, alles moest naar het 360-platform, wat bovendien schaars verkrijgbaar was bij launch.

Als ik kijk naar wat er in de aanloop naar de PS2 nog op de PS1 is uitgekomen, en hoe lang Sony de ondersteuning voor de PS1 heeft volgehouden, kan ik alleen maar blij zijn met Sony. Zeker als ik kijk wat ik de komende maanden nog op m'n ouwe, trouwe PS2 kan verwachten. Okami, FFXII, God Hand, PES6...ik kom de tijd tot maart/april nog wel door.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:15:07 #221
145074 Diablos79
pi_42166024
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Resistance is een game uit een Sony studio toch? Ik ben vooral benieuwd naar de 3rd party online support.
Geloof het wel, kan zijn dat Sony net als Nintendo hun zaakjes nog niet op orde hebben voor 3rd party. Maar als blijkt dat 1st party games goed online werken dan zal het met de 3rd party uiteindelijk ook wel goed komen.
pi_42166061
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We hebben altijd al langer op onze consoles moeten wachten dan gamers in JPN en de US De 360 is de eerste console die een beetje erin geslaagd is wereldwijd te launchen, en strax de Wii ook.

Verder heb je er alleen jezelf mee als je een game die je wilt hebben niet gaat halen
Daarom hoef je nog niet alles zomaar te slikken. Bovendien denk ik niet dat ze maart gaan halen.

TDU haal ik wel als ie goedkoper is, genoeg goede titels op 360 momenteel. Heb toch al te weinig tijd om alles te spelen.
pi_42166090
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Je hebt het wel leuk over dat Sony je een naaistreek levert met het uitstel van een maand of 5, maar je vergeet een klein detail; MS kapte met alle ondersteuning voor de Xbox op het moment dat de 360 onderweg was naar de winkels. Er kwamen in de maanden naar de 360-launch (bijna) geen Xbox-games meer uit, alles moest naar het 360-platform, wat bovendien schaars verkrijgbaar was bij launch.

Als ik kijk naar wat er in de aanloop naar de PS2 nog op de PS1 is uitgekomen, en hoe lang Sony de ondersteuning voor de PS1 heeft volgehouden, kan ik alleen maar blij zijn met Sony. Zeker als ik kijk wat ik de komende maanden nog op m'n ouwe, trouwe PS2 kan verwachten. Okami, FFXII, God Hand, PES6...ik kom de tijd tot maart/april nog wel door.
Maakt mij persoonlijk niks uit, ik ga liever met mijn tijd mee en juich technologische vernieuwing alleen maar toe.
pi_42166093
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dan ben je ook geen 100% Xbot. Iemand die echt console fanboy is koopt ook geen andere. Ik heb zowat alle console gehad. En ben geen directe fanboy fan eentje. Ik ben wel een spellen fanboy, en de console met de spellen die ik wil hebben is voor mij op dat moment de beste console.
Dus Roy en BMH zijn geen Nintendroids, Dev en ik geen XBOTS en jij en SD geen PSboys?
Kom op zeg, ieder heeft zn voorkeur. Maar ik ben en blijf een gamer, dus ook de consoles waar ik wat minder voor warm loop komen er.
Maar dat maakt me niet minder fanboy. En aan jouw posts te lezen ben je zelf ook flink aan het buttrubben met Sony. Geeft niets, ik doe niets lievers met Ome Bill.
pi_42166106
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Nope, is van Insomniac, een onafhankelijke studio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')