Edit: dank voor de submit, hij staat klaar.quote:
ach Ken zei ook dat ik met de PS2 mijn verwarming zou kunnen regelen, dus ik hecht niet heel veel waarde aan zijn uitsprakenquote:
bronquote:Games PS3 mogelijk pittig geprijsd
Gerucht | 24 september 2006 - Volgens een bekende Japanse journalist, Munechika Nishida, zouden games voor de Playstation 3 weleens tussen de 8800 en de 9800 yen kunnen gaan kosten. Dit komt neer op zo'n ¤59,- tot ¤65,-.
Dat zijn op zich geen vreemde bedragen voor ons, maar bedenk even dat een Playstation 2 game in Japan standaard voor 6800 yen, bijna ¤46,-, over de toonbank gaat. Dat is dus een prijsstijging van in ieder geval 30%.
Volgens Nishida, die onder andere schrijft voor de Japanse Asahi Shimbun krant en het blad Ultra One PC, zijn de prijsstijgingen te wijten aan hogere productiekosten en de keuze voor een ander businessmodel. Dit model, wat Sony ook gebruikte voor de Playstation en Playstation 2, houdt in dat het bedrijf vooral winst wil maken op de games. Hierdoor kan de console voor een lagere prijs verkocht worden.
De komende weken zal duidelijk worden wat er allemaal klopt van deze geruchten. Binnenkort komt Sony naar buiten met officiële informatie over de prijzen van de PS3 en de bijbehorende games.
voorlopig is het maar één site die het meldt, dus neem het met een korreltje zout van het formaat van de Tower Bridgequote:
Er staat ook weer 'kunnen gaan kosten'. Er is dus nog helemaal niks van bekend. Er zijn trouwens al Amerikaanse winkels die de PS3 games al aanbieden voor $59quote:Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
bron
Dus eerst wachten tot april, en dan nog eens rustig 70+ euro (ja dat wordt het echt wel) voor een game gaan lappen
Nahja, echt verbazend is het niet meerquote:Op maandag 25 september 2006 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voorlopig is het maar één site die het meldt, dus neem het met een korreltje zout van het formaat van de Tower Bridge
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2936&cat=catps3quote:GT HD bijna gratis?
Volgens de Japanse game site Japan's Impress Watch gaat Sony GT HD bijna gratis weggeven, de site melde dat Ken kutaragi dat heeft gezegd in een interview met de Japanse pers. Gran Turismo HD is te koop bij de launch van de PlayStation 3 in Japan op 11 November en zal voor de inkoopprijs van de Blu Ray discs en de kosten van de gedrukt handleiding te koop zijn, onder de omgerekend 10 Euro.
Of Sony deze actie in de rest van de wereld herhaalt is natuurlijk nog maar afwachten.
Oja?quote:Op maandag 25 september 2006 09:44 schreef devv05 het volgende:
@STORM: veel 360 games kosten in Amerika 30/40 dollar en die zijn hier ook gewoon 55-60 euro.
je krijgt toch alle auto's? Waarom zou je dan geld neerleggen?quote:Op maandag 25 september 2006 09:45 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2936&cat=catps3
Dit is wel mooi. Dan heb je een soort van Prologue voor heel weinig geld en als je wat meer auto's wilt testen, dan koop je die erbij. Ik denk dat je voor ¤60 wel al aardig wat wagens en banen hebt
Agh, tis leuk dat Sony je wel die mogelijkheid biedt. Ik zou er ook geen gebruik van maken, maar anderen misschien wel.quote:Op maandag 25 september 2006 09:53 schreef kepler het volgende:
[..]
je krijgt toch alle auto's? Waarom zou je dan geld neerleggen?Gewoon alles vrijspelen zoals altijd, lukt dat niet dan ga ik er echt geen geld aan uit geven
In dat interview stond als ik goed had gelezen dat de PS3 er met de pasen zou zijn. Als hij in maart uitkomt is hij er dus ook met de pasenquote:Op maandag 25 september 2006 09:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nahja, echt verbazend is het niet meer
En ik denk persoonlijk dat games wel rond de 70 euro gaan kosten.
@STORM: veel 360 games kosten in Amerika 30/40 dollar en die zijn hier ook gewoon 55-60 euro.
Vertel mij even waar, want in alle standaard winkels zijn alle nieuwe games boven de 60 euroquote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
Elke 360 game is voor minder dan 55 euro te krijgen hoor
En Pasen valt toch echt op 8 april
wijs mij even aan welk bedrag volgens jou onder de 55 euro zit: http://www.freerecordshop(...)ns.asp?ActionID=4773quote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
Elke 360 game is voor minder dan 55 euro te krijgen hoor
En Pasen valt toch echt op 8 april
Maar ach we zien het allemaal wel, ik sta toch nergens meer van te kijken inmiddels.
En dan ook FRS als voorbeeld geven, lekker geloofwaardig ben je danquote:Op maandag 25 september 2006 12:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wijs mij even aan welk bedrag volgens jou onder de 55 euro zit: http://www.freerecordshop(...)ns.asp?ActionID=4773
De FRS gebruikt doorgaans gewoon de adviesprijzen dus zo gek is dat niet. Bij winkels als Nedgame en Zuiderpark ga je voor een PS3 game ook minder betalen dan de adviesprijsquote:Op maandag 25 september 2006 12:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan ook FRS als voorbeeld geven, lekker geloofwaardig ben je dan
Nedgame, Zuiderpark, Xboxhome om een paar voorbeelden te noemen. Met een klein beetje prijsvergelijken betaal je nooit meer dan 55 euro per game. Zelf heb ik PES 6 gepre-ordered voor nog geen 40 euro, GoW voor nog geen 50.
Maar als je niet verder kijkt dan je neus lang is dan gaat het niet lukken nee.
Mwah, iedereen weet dat Dixons en FRS altijd verschrikkelijk duur zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef Tain het volgende:
[..]
De FRS gebruikt doorgaans gewoon de adviesprijzen dus zo gek is dat niet. Bij winkels als Nedgame en Zuiderpark ga je voor een PS3 game ook minder betalen dan de adviesprijs
Het enige wat ze doen is de adviesprijs volgenquote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, iedereen weet dat Dixons en FRS altijd verschrikkelijk duur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |