Hoovercrafts rulenquote:
Bron: klikquote:SCEA producer Kyle Shubel told me that one major bug kept the new Heavenly Sword. demo from making it to TGS, which is why the E3 demo is on the floor. In other words, there's been significant progress since LA so don't read too much into the demo recycling.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hoovercrafts rulen
Oh sorry, ik schoot even in BMH mode.
Bron: klikquote:De waarheid rond GT HD
Er is verbolgen verontwaardigd en kwaad gereageerd over het nieuws wat over GT HD de rondte deed.
Nu is het hele geval een berg van misverstanden geweest en de schuldige is het Japanse Nikkei geweest, die maar de helft hadden verteld. en dat is door alle sites wereldwijd overgenomen.
Gamespot vond het een raar verhaal en heeft nu gevraagd hoe de vork nu aan de steel zit. Hier krijg je alles duidelijk uitgelegd en nog wat nieuwtjes;
* Gran Turismo HD komt eind dit jaar uit in Japan en volgend jaar ergens in 2007 in Europa. Gran Turismo 5 staat in de planning voor 2008.
* Polyphony Digital gebruikt GT HD als leerschool, de bevindingen van de gamers worden verwerkt in GT 5.
* De online mode in Gran Turismo HD zal gebaseerd zijn op de GT4 Online bèta, de online mode in GT HD zal alle vier de spelmodes uit GT4 Online bèta (Quick Race/Tuned Race/Private Race/Time Attack) bevatten maar er zullen ook nieuwe spelmodes worden toegevoegd.. Naast racen, zullen er car clubs gemaakt kunnen worden waar gamers onder elkaar virtuele automodellen met elkaar kunnen uitwisselen. En er worden ook leaderboards bijgewerkt. De online functie van GT HD wordt wereldwijd gelijktijdig gerealesed.
* Er is inderdaad een schade model in GT HD aanwezig in Gran Turismo HD. Het is wel zo dat raceauto's meer schade op kunnen lopen als productieauto's, hiervoor geven autofabrikanten nog altijd geen toestemming, om productie wagens in de prak te rijden.
* Ja het is echt zo Ferrari zit in GT HD er zullen meerdere modellen zijn de Ferrari 599GB '06 is al zeker.
* Er zullen duizenden upgrades, updates en andere items beschikbaar komen via het PNP netwerk. Ook zal Polyphony regelmatig upgrades van de AI beschikbaar stellen, zodat de uitdaging blijft en naarmate de AI van de tegenstander beter wordt hoe pittiger je races zullen zijn.
Er komen 2 versies.
De eerste versie is;
Gran Turismo HD: Premium Dit kun je zien als GT 5 prologue. De "game bevat 2 tracks en 30 wagens. Graphics zal deze beter zijn als de Classic versie en het publiek is volledig in 3d.
De tweede versie is;
Gran Turismo HD: Classic
Hier zat het misverstand. Deze game is geen leeg omhulsel, nee verre van dat.
Gran Turismo HD: Classic is Gran Turismo 4 in High Definition. KLAAR
In de game zijn alle 770 auto's en 50 tracks beschikbaar..
Mocht je het niet lukken features te unlocken of heb je geen zin om zolang te spelen voordat je een bepaalde auto hebt, kun je deze zelf kopen via internet, het zelfde geld voor circuits, maar het moet niet De keuze is aan jou.
De prijzen kloppen wel. De prijs zal ongeveer ¤ 0.43 - ¤ 0.85 zijn voor een auto, en ¤ 1.71 - ¤ 4.26 voor een track. Dit is echter optioneel, want alle auto's en tracks die je kunt kopen zijn in de game zelf gewoon aanwezig. Wel zal Polyphony Digital later nieuwe tracks en auto's via het internet aanbieden.
Zo ik hoop nu dat het hele "lege game"verhaal uit de wereld is, lets race!!
Ik zeg: Eigen schuld.. Moesten de mensen maar niet die GT4 demo kopen voor 40 euro.quote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef twi het volgende:
Ah, het expiriment met die GT4 demo die 40 euro kostte is ze dus goed bevallen, dat doen ze nog een keer. Maar nu met duizenden premium content producten eraan vastgenaaid
Hmmm....als ik dit lees:quote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef twi het volgende:
Ah, het expiriment met die GT4 demo die 40 euro kostte is ze dus goed bevallen, dat doen ze nog een keer. Maar nu met duizenden premium content producten eraan vastgenaaid
bron: klikquote:The biggest news on Gran Turismo HD is that the game will be split into two portions known as Gran Turismo HD Premium and Gran Turismo HD Classic. The significant differences between the two "sides" of the game are extensive, not just in quantity but in terms of visual quality as well.
Goeie tip! Was leuk om te zienquote:Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef Xrenity het volgende:
een hele hoop PS3 trouwens in de nieuwe 1up show.
http://the1upshow.1up.com
Ik zeg: eind 2008quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef P-Style het volgende:
Ok... die GT-info is in ieder geval wat duidelijker. Maar wat mij betreft niet de moeite waard. Ik wacht lekker op GT5.
Slecht artikel.quote:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=4407069&posted=1#post4407069quote:- First of all, you get more machines. Second, you get more games, says Sony Computer Entertainment boss Ken Kutaragi to VG Nett when we ask if he has any comforting words to european gamers that are sad after the PS3 delay.
- And third, easter is here when it comes!, he adds.
Dat bericht heeft vast weer genoeg nieuwswaarde voor Fok! om dr 'n sony bashing item over te plaatsen.quote:Op zondag 24 september 2006 18:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=4407069&posted=1#post4407069
Woei, april
Het is jammer dat je ons beschouwt als bashers van de ps3. Zo zijn we eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Storm3 het volgende:
[..]
Dat bericht heeft vast weer genoeg nieuwswaarde voor Fok! om dr 'n sony bashing item over te plaatsen.
Krijgen we nog 'n update van GT HD of hoe zit dat nou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |