quote:When the PlayStation 3 goes on sale in Japan November 11, six games will definitely be available:
Genji: Days of the Blade
Mah-Jong Fight Club Online
Mobile Suit Gundam: Target In Sight
Resistance: Fall of Man
Sega Golfclub featuring the Miyazato Family
Ridge Racer 7
Also coming out in November is Armored Core 4. Later in the launch window, carrying official dates such as December, Winter 2006, and simply 2006 (which all mean December), are these games:
F1 Championship (aka Formula One 06)
Gran Turismo HD
MotorStorm
Need for Speed Carbon
Enchant Arm
Railfan
Sonic the Hedgehog
Fatal Inertia
The following titles will be released in Spring 2007:
Virtua Fighter 5
Virtua Tennis 3
Heavenly Sword
Lair
Monster Kingdom: Unknown Realms
The Eye of Judgment
Wangan Midnight
The following titles will be released in Summer 2007:
Everybody's Golf 5
Warhawk
Lastly, these games are simply listed for 2007:
Afrika (working title)
Coded Arms: Assault
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:56 schreef SToRM81 het volgende:
Noem jij Resistance en RR7 crappy titels dan
Maar, Japanners gaan het massaal inslaan en het wordt toch weer een succes, kutvolk.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:10 schreef twi het volgende:
De RR serie is inderdaad al lang niet meer serieus te nemen. Resistance moet nog maar laten zien of het wat wordt. Van wat ik ervan gezien heb is het niet zo bar veel. Formula 1 hebben ze ook helemaal niks aan als het in december wordt gelaunched, want dat is puur een Europese sport, en als Gran Turismo zo blijft zoals de geruchten gaan wordt dat een ontzettende flop (wat het natuurlijk al was, als een opgekalefaterde GT4 zijnde).
Er staat ook "six games will definitely be available". Die heb je alvast op launch als je in japan woont monkey. Dacht dat er maar 6 launchgames komen ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:52 schreef Xrenity het volgende:
Wtf? Een launch line-up van 6 crappy titels?
Probleem is dat door die stomme Japanners veel developers toch nog voor de PS3 gaan, en ik dus 600 euro moet uitgeven om die games te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Ach, ik interesseer me niet voor Japan, ik interesseer me voor wat ik zelf zou kopen en of dat 700 euro waard is
Afrika is het wel waard tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Ach, ik interesseer me niet voor Japan, ik interesseer me voor wat ik zelf zou kopen en of dat 700 euro waard is
700 euro? Nou nee, dank je de koekoek. Het ziet er voorlopig niet uit als meer dan een photomode in een interactieve Animal Planet wereld. Indrukwekkende graphics, maar ik wil toch graag iets meer doen dan rondlopen in een techdemoquote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan heb je wel hele hoge verwachtingen van de next-gens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |