Hoovercrafts rulenquote:
Bron: klikquote:SCEA producer Kyle Shubel told me that one major bug kept the new Heavenly Sword. demo from making it to TGS, which is why the E3 demo is on the floor. In other words, there's been significant progress since LA so don't read too much into the demo recycling.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hoovercrafts rulen
Oh sorry, ik schoot even in BMH mode.
Bron: klikquote:De waarheid rond GT HD
Er is verbolgen verontwaardigd en kwaad gereageerd over het nieuws wat over GT HD de rondte deed.
Nu is het hele geval een berg van misverstanden geweest en de schuldige is het Japanse Nikkei geweest, die maar de helft hadden verteld. en dat is door alle sites wereldwijd overgenomen.
Gamespot vond het een raar verhaal en heeft nu gevraagd hoe de vork nu aan de steel zit. Hier krijg je alles duidelijk uitgelegd en nog wat nieuwtjes;
* Gran Turismo HD komt eind dit jaar uit in Japan en volgend jaar ergens in 2007 in Europa. Gran Turismo 5 staat in de planning voor 2008.
* Polyphony Digital gebruikt GT HD als leerschool, de bevindingen van de gamers worden verwerkt in GT 5.
* De online mode in Gran Turismo HD zal gebaseerd zijn op de GT4 Online bèta, de online mode in GT HD zal alle vier de spelmodes uit GT4 Online bèta (Quick Race/Tuned Race/Private Race/Time Attack) bevatten maar er zullen ook nieuwe spelmodes worden toegevoegd.. Naast racen, zullen er car clubs gemaakt kunnen worden waar gamers onder elkaar virtuele automodellen met elkaar kunnen uitwisselen. En er worden ook leaderboards bijgewerkt. De online functie van GT HD wordt wereldwijd gelijktijdig gerealesed.
* Er is inderdaad een schade model in GT HD aanwezig in Gran Turismo HD. Het is wel zo dat raceauto's meer schade op kunnen lopen als productieauto's, hiervoor geven autofabrikanten nog altijd geen toestemming, om productie wagens in de prak te rijden.
* Ja het is echt zo Ferrari zit in GT HD er zullen meerdere modellen zijn de Ferrari 599GB '06 is al zeker.
* Er zullen duizenden upgrades, updates en andere items beschikbaar komen via het PNP netwerk. Ook zal Polyphony regelmatig upgrades van de AI beschikbaar stellen, zodat de uitdaging blijft en naarmate de AI van de tegenstander beter wordt hoe pittiger je races zullen zijn.
Er komen 2 versies.
De eerste versie is;
Gran Turismo HD: Premium Dit kun je zien als GT 5 prologue. De "game bevat 2 tracks en 30 wagens. Graphics zal deze beter zijn als de Classic versie en het publiek is volledig in 3d.
De tweede versie is;
Gran Turismo HD: Classic
Hier zat het misverstand. Deze game is geen leeg omhulsel, nee verre van dat.
Gran Turismo HD: Classic is Gran Turismo 4 in High Definition. KLAAR
In de game zijn alle 770 auto's en 50 tracks beschikbaar..
Mocht je het niet lukken features te unlocken of heb je geen zin om zolang te spelen voordat je een bepaalde auto hebt, kun je deze zelf kopen via internet, het zelfde geld voor circuits, maar het moet niet De keuze is aan jou.
De prijzen kloppen wel. De prijs zal ongeveer ¤ 0.43 - ¤ 0.85 zijn voor een auto, en ¤ 1.71 - ¤ 4.26 voor een track. Dit is echter optioneel, want alle auto's en tracks die je kunt kopen zijn in de game zelf gewoon aanwezig. Wel zal Polyphony Digital later nieuwe tracks en auto's via het internet aanbieden.
Zo ik hoop nu dat het hele "lege game"verhaal uit de wereld is, lets race!!
Ik zeg: Eigen schuld.. Moesten de mensen maar niet die GT4 demo kopen voor 40 euro.quote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef twi het volgende:
Ah, het expiriment met die GT4 demo die 40 euro kostte is ze dus goed bevallen, dat doen ze nog een keer. Maar nu met duizenden premium content producten eraan vastgenaaid
Hmmm....als ik dit lees:quote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef twi het volgende:
Ah, het expiriment met die GT4 demo die 40 euro kostte is ze dus goed bevallen, dat doen ze nog een keer. Maar nu met duizenden premium content producten eraan vastgenaaid
bron: klikquote:The biggest news on Gran Turismo HD is that the game will be split into two portions known as Gran Turismo HD Premium and Gran Turismo HD Classic. The significant differences between the two "sides" of the game are extensive, not just in quantity but in terms of visual quality as well.
Goeie tip! Was leuk om te zienquote:Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef Xrenity het volgende:
een hele hoop PS3 trouwens in de nieuwe 1up show.
http://the1upshow.1up.com
Ik zeg: eind 2008quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef P-Style het volgende:
Ok... die GT-info is in ieder geval wat duidelijker. Maar wat mij betreft niet de moeite waard. Ik wacht lekker op GT5.
Slecht artikel.quote:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=4407069&posted=1#post4407069quote:- First of all, you get more machines. Second, you get more games, says Sony Computer Entertainment boss Ken Kutaragi to VG Nett when we ask if he has any comforting words to european gamers that are sad after the PS3 delay.
- And third, easter is here when it comes!, he adds.
Dat bericht heeft vast weer genoeg nieuwswaarde voor Fok! om dr 'n sony bashing item over te plaatsen.quote:Op zondag 24 september 2006 18:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=4407069&posted=1#post4407069
Woei, april
Het is jammer dat je ons beschouwt als bashers van de ps3. Zo zijn we eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Storm3 het volgende:
[..]
Dat bericht heeft vast weer genoeg nieuwswaarde voor Fok! om dr 'n sony bashing item over te plaatsen.
Krijgen we nog 'n update van GT HD of hoe zit dat nou![]()
Edit: dank voor de submit, hij staat klaar.quote:
ach Ken zei ook dat ik met de PS2 mijn verwarming zou kunnen regelen, dus ik hecht niet heel veel waarde aan zijn uitsprakenquote:
bronquote:Games PS3 mogelijk pittig geprijsd
Gerucht | 24 september 2006 - Volgens een bekende Japanse journalist, Munechika Nishida, zouden games voor de Playstation 3 weleens tussen de 8800 en de 9800 yen kunnen gaan kosten. Dit komt neer op zo'n ¤59,- tot ¤65,-.
Dat zijn op zich geen vreemde bedragen voor ons, maar bedenk even dat een Playstation 2 game in Japan standaard voor 6800 yen, bijna ¤46,-, over de toonbank gaat. Dat is dus een prijsstijging van in ieder geval 30%.
Volgens Nishida, die onder andere schrijft voor de Japanse Asahi Shimbun krant en het blad Ultra One PC, zijn de prijsstijgingen te wijten aan hogere productiekosten en de keuze voor een ander businessmodel. Dit model, wat Sony ook gebruikte voor de Playstation en Playstation 2, houdt in dat het bedrijf vooral winst wil maken op de games. Hierdoor kan de console voor een lagere prijs verkocht worden.
De komende weken zal duidelijk worden wat er allemaal klopt van deze geruchten. Binnenkort komt Sony naar buiten met officiële informatie over de prijzen van de PS3 en de bijbehorende games.
voorlopig is het maar één site die het meldt, dus neem het met een korreltje zout van het formaat van de Tower Bridgequote:
Er staat ook weer 'kunnen gaan kosten'. Er is dus nog helemaal niks van bekend. Er zijn trouwens al Amerikaanse winkels die de PS3 games al aanbieden voor $59quote:Op maandag 25 september 2006 09:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
bron
Dus eerst wachten tot april, en dan nog eens rustig 70+ euro (ja dat wordt het echt wel) voor een game gaan lappen
Nahja, echt verbazend is het niet meerquote:Op maandag 25 september 2006 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voorlopig is het maar één site die het meldt, dus neem het met een korreltje zout van het formaat van de Tower Bridge
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2936&cat=catps3quote:GT HD bijna gratis?
Volgens de Japanse game site Japan's Impress Watch gaat Sony GT HD bijna gratis weggeven, de site melde dat Ken kutaragi dat heeft gezegd in een interview met de Japanse pers. Gran Turismo HD is te koop bij de launch van de PlayStation 3 in Japan op 11 November en zal voor de inkoopprijs van de Blu Ray discs en de kosten van de gedrukt handleiding te koop zijn, onder de omgerekend 10 Euro.
Of Sony deze actie in de rest van de wereld herhaalt is natuurlijk nog maar afwachten.
Oja?quote:Op maandag 25 september 2006 09:44 schreef devv05 het volgende:
@STORM: veel 360 games kosten in Amerika 30/40 dollar en die zijn hier ook gewoon 55-60 euro.
je krijgt toch alle auto's? Waarom zou je dan geld neerleggen?quote:Op maandag 25 september 2006 09:45 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2936&cat=catps3
Dit is wel mooi. Dan heb je een soort van Prologue voor heel weinig geld en als je wat meer auto's wilt testen, dan koop je die erbij. Ik denk dat je voor ¤60 wel al aardig wat wagens en banen hebt
Agh, tis leuk dat Sony je wel die mogelijkheid biedt. Ik zou er ook geen gebruik van maken, maar anderen misschien wel.quote:Op maandag 25 september 2006 09:53 schreef kepler het volgende:
[..]
je krijgt toch alle auto's? Waarom zou je dan geld neerleggen?Gewoon alles vrijspelen zoals altijd, lukt dat niet dan ga ik er echt geen geld aan uit geven
In dat interview stond als ik goed had gelezen dat de PS3 er met de pasen zou zijn. Als hij in maart uitkomt is hij er dus ook met de pasenquote:Op maandag 25 september 2006 09:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nahja, echt verbazend is het niet meer
En ik denk persoonlijk dat games wel rond de 70 euro gaan kosten.
@STORM: veel 360 games kosten in Amerika 30/40 dollar en die zijn hier ook gewoon 55-60 euro.
Vertel mij even waar, want in alle standaard winkels zijn alle nieuwe games boven de 60 euroquote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
Elke 360 game is voor minder dan 55 euro te krijgen hoor
En Pasen valt toch echt op 8 april
wijs mij even aan welk bedrag volgens jou onder de 55 euro zit: http://www.freerecordshop(...)ns.asp?ActionID=4773quote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
Elke 360 game is voor minder dan 55 euro te krijgen hoor
En Pasen valt toch echt op 8 april
Maar ach we zien het allemaal wel, ik sta toch nergens meer van te kijken inmiddels.
En dan ook FRS als voorbeeld geven, lekker geloofwaardig ben je danquote:Op maandag 25 september 2006 12:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wijs mij even aan welk bedrag volgens jou onder de 55 euro zit: http://www.freerecordshop(...)ns.asp?ActionID=4773
De FRS gebruikt doorgaans gewoon de adviesprijzen dus zo gek is dat niet. Bij winkels als Nedgame en Zuiderpark ga je voor een PS3 game ook minder betalen dan de adviesprijsquote:Op maandag 25 september 2006 12:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan ook FRS als voorbeeld geven, lekker geloofwaardig ben je dan
Nedgame, Zuiderpark, Xboxhome om een paar voorbeelden te noemen. Met een klein beetje prijsvergelijken betaal je nooit meer dan 55 euro per game. Zelf heb ik PES 6 gepre-ordered voor nog geen 40 euro, GoW voor nog geen 50.
Maar als je niet verder kijkt dan je neus lang is dan gaat het niet lukken nee.
Mwah, iedereen weet dat Dixons en FRS altijd verschrikkelijk duur zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 12:50 schreef Tain het volgende:
[..]
De FRS gebruikt doorgaans gewoon de adviesprijzen dus zo gek is dat niet. Bij winkels als Nedgame en Zuiderpark ga je voor een PS3 game ook minder betalen dan de adviesprijs
Het enige wat ze doen is de adviesprijs volgenquote:Op maandag 25 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, iedereen weet dat Dixons en FRS altijd verschrikkelijk duur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |