OMG, en hiermee beschrijf je jezelf?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:37 schreef devv05 het volgende:
Triest vind ik dat. Ik gun zowel Sony, MS als Nintendo succes, uiteindelijk komt concurrentie ons alleen maar ten goede. En sowieso fan zijn van een merkje en het daarom blindelings kopen en de concurrentie te bashen slaat eigenlijk nergens op.
Welcome to two days ago.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:58 schreef devv05 het volgende:
Oh nu krijgen we weer wat leuks hoor![]()
'Gran Turismo voor PS3 wordt per level verkocht'
Als je een kale versie van Gran Turismo koopt en je wilt alle tracks en voertuigen, dan kost je dat zo'n 500 euro
Leuk jongens, zo'n 'gratis' online dienst
Je bent er wel érg snel bij he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:58 schreef devv05 het volgende:
Oh nu krijgen we weer wat leuks hoor![]()
'Gran Turismo voor PS3 wordt per level verkocht'
Als je een kale versie van Gran Turismo koopt en je wilt alle tracks en voertuigen, dan kost je dat zo'n 500 euro
Leuk jongens, zo'n 'gratis' online dienst
Net zoiets als GT Prologue op de PS2 dus...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:51 schreef Snake_NL het volgende:
En GT HD komt in 2 vormen GT HD Classic dat is GT4 in HD en Gt Premium en dat is een voorproefje van gt5 maar dat is maar met 30 autos en 2 banen.
Mij lijkt het tof iigquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:54 schreef SToRM81 het volgende:
Afrika gaat waarschijnlijk een soort van virtuele safari worden
Je gaat dan dus foto's en filmpjes kunnen maken en die kunnen delen met anderen...
In de trailer zag je ook een neushoorn naar de camera toelopen, dus misschien is het wel zo dat je moet uitkijken dat je niet aangevallen wordt
Ja sorry, je zou bijna denken dat ik ook nog andere dingen te doen heb dan de hele dag alle nieuwtjes checken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je bent er wel érg snel bij he?
60 euro-tofquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mij lijkt het tof iig
Niet 550 euro-tof, maar desondanks tof.
Toen ik dus hoorde dat het alleen maar een virtuele safari was, hoefde het van mij niet meer. Kijk wel Animal Planet als ik dieren wil zienquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
60 euro-tofEr zijn heus wel meer goeie PS3 games dacht ik zo
Maar ik ga Afrika misschien ook wel kopen
Nou als de dieren je ook kunnen aanvallen en doden is het misschien nog wel spannendquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen ik dus hoorde dat het alleen maar een virtuele safari was, hoefde het van mij niet meer. Kijk wel Animal Planet als ik dieren wil zien
Dat zou veel te gewelddadig zijn, dan wil ik me ook kunnen verweren met een groot jachtgeweerquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nou als de dieren je ook kunnen aanvallen en doden is het misschien nog wel spannend
Dat is zwakquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou veel te gewelddadig zijn, dan wil ik me ook kunnen verweren met een groot jachtgeweer
Een soort van Dead Rising met dierenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zou veel te gewelddadig zijn, dan wil ik me ook kunnen verweren met een groot jachtgeweer
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:32 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nou als de dieren je ook kunnen aanvallen en doden is het misschien nog wel spannend
Poste MMaRsu pagina eerderquote:Africa allows you to experience a very interesting part of the world, a safari in the plains of Africa. The gameplay is entirely non-violent. You don't kill the animals. It emphasizes the positives rather than the negatives.
It's about collecting experiences and keeping them for posterity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |