abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 11:57:13 #201
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42165489
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
Mwah, ik denk dat het helemaal niet van de grond komt. Waarom hebben ze op de TGS helemaal NIETS laten zien? Dat is toch amateuristisch gewoon? Maar goed, we gaan het zien.
Als die online service niet af is het eerder slim nog niks te laten zien. Wanneer ze demonstreren en het werkt niet goed leverd dat ook alleen maar commentaar over.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42165511
Oja, daarom was Socom de meest gespeelde online shooter, omdat het zo kut was
Er is al bekend gemaakt dat iedereen 1 account gaat hebben, dus dat is al een goed begin
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 27 september 2006 @ 11:58:48 #203
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42165548
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef SToRM81 het volgende:
Oja, daarom was het ook de meest gespeelde online shooter, omdat het zo kut was
Omdat er geen andere online shooters waren voor de PS2 (killzone tellen we niet mee).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_42165570
Volgens mij was het zelfs de meest gespeeld op alle platforms...
  woensdag 27 september 2006 @ 11:59:38 #205
145074 Diablos79
pi_42165572
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Boeie, je hebt een duidelijke voorkeur voor de PS3 en was bij voorbaat al bevooroordeeld

Maar dat je aan het afkicken bent vind ik bewonderingswaardig hoor
Ik heb de voorkeur aan de spellen die erop komen, staat eigenlijk los van de console zelf. Als al die spellen op de Xbox360 zouden komen, of zelfs op de Wii dan had ik waarschijnlijk geen PS3 gehaald.
pi_42165582
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:58 schreef BMH het volgende:

[..]

Omdat er geen andere online shooters waren voor de PS2 (killzone tellen we niet mee).
Timesplitters ook maar niet meetellen?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_42165594
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:57 schreef SToRM81 het volgende:
Oja, daarom was Socom de meest gespeelde online shooter, omdat het zo kut was
Er is al bekend gemaakt dat iedereen 1 account gaat hebben, dus dat is al een goed begin
Ik noemde Socom toch als enige uitzondering? Maar zelfs dat was verre van ideaal. En tja, het was nu eenmaal de enige shooter die online kon. Zonder concurrentie kan ik het ook
pi_42165606
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Boeie, je hebt een duidelijke voorkeur voor de PS3 en was bij voorbaat al bevooroordeeld

Maar dat je aan het afkicken bent vind ik bewonderingswaardig hoor
Bij jou merk ik ook altijd wel een aardige voorkeur voor 360
Maar iedereen heeft wel een voorkeur voor een bepaalde console, dus ja...
pi_42165673
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik noemde Socom toch als enige uitzondering? Maar zelfs dat was verre van ideaal. En tja, het was nu eenmaal de enige shooter die online kon. Zonder concurrentie kan ik het ook
Socom 2, socom 3, timesplitters, zat shooters die je online kon spelen. Socom blijft gewoon gespeeld worden.
pi_42165687
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:00 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Bij jou merk ik ook altijd wel een aardige voorkeur voor 360
Heb ik ook Maar dat is toch niet erg? Ik wil best een PS3 halen zodra die interessant wordt want ik had ook een PS2, maar momenteel zie ik daar nog geen enkele noodzaak toe. Bovendien heb ik het gewoon gehad met Sony.
pi_42165722
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Socom 2, socom 3, timesplitters, zat shooters die je online kon spelen. Socom blijft gewoon gespeeld worden.
Socom 2 en 3 was meer van hetzelfde. CS 1.6 wordt ook nog steeds meer gespeeld dan CS: Source

Timesplitters wist ik niet eens van dat die online kan, en ik had een PS2 met netwerkadapter (alleen dat Central Station werkte nooit goed)
  woensdag 27 september 2006 @ 12:04:38 #212
145074 Diablos79
pi_42165729
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:03 schreef devv05 het volgende:

[..]

Heb ik ook Maar dat is toch niet erg? Ik wil best een PS3 halen zodra die interessant wordt want ik had ook een PS2, maar momenteel zie ik daar nog geen enkele noodzaak toe. Bovendien heb ik het gewoon gehad met Sony.
Die onzin snap ik nooit he, gehad met Sony... Hebben ze je iets misdaan dan?
pi_42165751
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:59 schreef SToRM81 het volgende:
Volgens mij was het zelfs de meest gespeeld op alle platforms...
Yup, komt meteen 1 van de nadelen aan het licht van het PS2 online netwerk en dat is dat je met geen mogelijkheid kan zien of er bekenden online waren in een game zonder dat je het spel zelf opstartte. SOCOM is 1 van de weinige succesvolle online games voor de PS2 en bij andere titels mag je blij wezen als er 3 verschillende potjes beschikbaar zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42165799
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Die onzin snap ik nooit he, gehad met Sony... Hebben ze je iets misdaan dan?
Niet persoonlijk, maar ik ben indirect ook de dupe van hun naaistreken inderdaad. Of denk jij dat je voor april/mei een PS3 hebt staan? Ik heb ook al een jaar langer op de PSP moeten wachten

Atari flinkte met TDU onlangs ook zo'n geintje op de 360 met TDU, die game haal ik dus ook mooi niet. Ondanks dat ik 'm best zou willen hebben.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:11:00 #215
145074 Diablos79
pi_42165905
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

Niet persoonlijk, maar ik ben indirect ook de dupe van hun naaistreken inderdaad. Of denk jij dat je voor april/mei een PS3 hebt staan? Ik heb ook al een jaar langer op de PSP moeten wachten

Atari flinkte met TDU onlangs ook zo'n geintje op de 360 met TDU, die game haal ik dus ook mooi niet. Ondanks dat ik 'm best zou willen hebben.
De dupe ... Net of je de PS3 al hebt betaald maar nog niet hebt gekregen. Ik zou niet waarom hij hier niet in maart zou uitkomen. Als hij in november in japan en US uitkomt zie ik hem ook gewoon hier in maart uitkomen. En al komt hij pas in april dan lig ik daar nog niet wakker van. Ik heb niks betaald dus ik ben ook nergens de dupe van.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:11:12 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42165910
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

We hebben altijd al langer op onze consoles moeten wachten dan gamers in JPN en de US De 360 is de eerste console die een beetje erin geslaagd is wereldwijd te launchen, en strax de Wii ook.

Verder heb je er alleen jezelf mee als je een game die je wilt hebben niet gaat halen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42165915
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:52 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja PS-boy met een Xbox360
Ik ben een XBOT met een ps1 en 2, dus dat is niet echt een argument.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42165948
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:55 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet of het voor geen meter werkt. Bij Resistance zit er wel een online mode bij en kun je met 40 man tegen elkaar spelen. Dus wat moet je daar uit concluderen dan? Dat die 2 spellen geen online hebben is niet positief nee. Maar dat betekend niet dat die hele online service klote gaat worden. Als ze een hele nieuwe online service opzetten zullen er best problemen zijn in het begin maar het kan best nog wel goed uitpakken als het klaar is en loopt.
Resistance is een game uit een Sony studio toch? Ik ben vooral benieuwd naar de 3rd party online support.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:13:40 #219
145074 Diablos79
pi_42165977
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ik ben een XBOT met een ps1 en 2, dus dat is niet echt een argument.
Dan ben je ook geen 100% Xbot. Iemand die echt console fanboy is koopt ook geen andere. Ik heb zowat alle console gehad. En ben geen directe fanboy fan eentje. Ik ben wel een spellen fanboy, en de console met de spellen die ik wil hebben is voor mij op dat moment de beste console.
pi_42165992
Je hebt het wel leuk over dat Sony je een naaistreek levert met het uitstel van een maand of 5, maar je vergeet een klein detail; MS kapte met alle ondersteuning voor de Xbox op het moment dat de 360 onderweg was naar de winkels. Er kwamen in de maanden naar de 360-launch (bijna) geen Xbox-games meer uit, alles moest naar het 360-platform, wat bovendien schaars verkrijgbaar was bij launch.

Als ik kijk naar wat er in de aanloop naar de PS2 nog op de PS1 is uitgekomen, en hoe lang Sony de ondersteuning voor de PS1 heeft volgehouden, kan ik alleen maar blij zijn met Sony. Zeker als ik kijk wat ik de komende maanden nog op m'n ouwe, trouwe PS2 kan verwachten. Okami, FFXII, God Hand, PES6...ik kom de tijd tot maart/april nog wel door.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:15:07 #221
145074 Diablos79
pi_42166024
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Resistance is een game uit een Sony studio toch? Ik ben vooral benieuwd naar de 3rd party online support.
Geloof het wel, kan zijn dat Sony net als Nintendo hun zaakjes nog niet op orde hebben voor 3rd party. Maar als blijkt dat 1st party games goed online werken dan zal het met de 3rd party uiteindelijk ook wel goed komen.
pi_42166061
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We hebben altijd al langer op onze consoles moeten wachten dan gamers in JPN en de US De 360 is de eerste console die een beetje erin geslaagd is wereldwijd te launchen, en strax de Wii ook.

Verder heb je er alleen jezelf mee als je een game die je wilt hebben niet gaat halen
Daarom hoef je nog niet alles zomaar te slikken. Bovendien denk ik niet dat ze maart gaan halen.

TDU haal ik wel als ie goedkoper is, genoeg goede titels op 360 momenteel. Heb toch al te weinig tijd om alles te spelen.
pi_42166090
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Je hebt het wel leuk over dat Sony je een naaistreek levert met het uitstel van een maand of 5, maar je vergeet een klein detail; MS kapte met alle ondersteuning voor de Xbox op het moment dat de 360 onderweg was naar de winkels. Er kwamen in de maanden naar de 360-launch (bijna) geen Xbox-games meer uit, alles moest naar het 360-platform, wat bovendien schaars verkrijgbaar was bij launch.

Als ik kijk naar wat er in de aanloop naar de PS2 nog op de PS1 is uitgekomen, en hoe lang Sony de ondersteuning voor de PS1 heeft volgehouden, kan ik alleen maar blij zijn met Sony. Zeker als ik kijk wat ik de komende maanden nog op m'n ouwe, trouwe PS2 kan verwachten. Okami, FFXII, God Hand, PES6...ik kom de tijd tot maart/april nog wel door.
Maakt mij persoonlijk niks uit, ik ga liever met mijn tijd mee en juich technologische vernieuwing alleen maar toe.
pi_42166093
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:13 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dan ben je ook geen 100% Xbot. Iemand die echt console fanboy is koopt ook geen andere. Ik heb zowat alle console gehad. En ben geen directe fanboy fan eentje. Ik ben wel een spellen fanboy, en de console met de spellen die ik wil hebben is voor mij op dat moment de beste console.
Dus Roy en BMH zijn geen Nintendroids, Dev en ik geen XBOTS en jij en SD geen PSboys?
Kom op zeg, ieder heeft zn voorkeur. Maar ik ben en blijf een gamer, dus ook de consoles waar ik wat minder voor warm loop komen er.
Maar dat maakt me niet minder fanboy. En aan jouw posts te lezen ben je zelf ook flink aan het buttrubben met Sony. Geeft niets, ik doe niets lievers met Ome Bill.
pi_42166106
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Nope, is van Insomniac, een onafhankelijke studio.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:18:21 #226
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_42166126
Volgens IGN is er na een gesprek met Sega nog steeds hoop.
Bron: IGN

Het lijkt me sowieso heel vreemd dat Sega wel FullAuto2:Battlelines online krijgt, maar Virtua Tennis niet.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_42166145
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maakt mij persoonlijk niks uit, ik ga liever met mijn tijd mee en juich technologische vernieuwing alleen maar toe.
je hebt een 1808p-TV thuis staan?

Zou wat worden zeg, "jongens, Blu-Ray en HDDVD zijn uit, we produceren géén, ik herhaal géén DVD-spelers meer. We moeten mee gaan met de tijd!"
  woensdag 27 september 2006 @ 12:19:05 #228
145074 Diablos79
pi_42166148
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft het geld om gelijk het eerst jaar al over te stappen. Een beetje fatsoendelijk bedrijf ondersteund zijn product nog wel een paar jaar.
pi_42166192
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nope, is van Insomniac, een onafhankelijke studio.
Maar wordt gepublished door Sony zelf. .
Ik neem aan dat de games die door Sony gereleased worden toch goed ondersteund worden online.
pi_42166221
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Dus Roy en BMH zijn geen Nintendroids, Dev en ik geen XBOTS en jij en SD geen PSboys?
Kom op zeg, ieder heeft zn voorkeur. Maar ik ben en blijf een gamer, dus ook de consoles waar ik wat minder voor warm loop komen er.
Maar dat maakt me niet minder fanboy. En aan jouw posts te lezen ben je zelf ook flink aan het buttrubben met Sony. Geeft niets, ik doe niets lievers met Ome Bill.
Ik ben meervoud

Overigens ben ik boven alles gewoon gamer
pi_42166268
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik ben meervoud

Overigens ben ik boven alles gewoon gamer
Er staat JIJ EN SD. Dus ook Diablos, .
Hoewel je groot genoeg bent om voor 2 te tellen .
pi_42166300
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zou wat worden zeg, "jongens, Blu-Ray en HDDVD zijn uit, we produceren géén, ik herhaal géén DVD-spelers meer. We moeten mee gaan met de tijd!"
Er zijn nog gewoon Xbox games verschenen na de release van de 360 hoor, en ze verschijnen nog steeds. Dus ik snap je punt niet zo.

Overigens leek Resistance me wel een topper worden, maar heb hier en daar wat tegenvallende hands-on gelezen waardoor ik was sceptischer ben. Jammer, want ook MotorStorm had ik gaver verwacht dan wat ik tot nu toe gezien heb.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:24:57 #233
145074 Diablos79
pi_42166306
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Mijn voorkeur voor de PS3 ligt puur aan de spellen, niet omdat het van Sony is. Maar dat overdreven negatieve gedoe is gewoon overdreven. En je mag natuurlijk kritiek hebben maar het moet wel een beetje in perspektief blijven.
pi_42166349
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:24 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Mijn voorkeur voor de PS3 ligt puur aan de spellen, niet omdat het van Sony is. Maar dat overdreven negatieve gedoe is gewoon overdreven. En je mag natuurlijk kritiek hebben maar het moet wel een beetje in perspektief blijven.
Bij mij ligt het ook puur aan de spellen en het online netwerk. Ik ben ook best bereid een PS3 te kopen zodra die goedkoper wordt (600 euro vind ik gewoon te duur) en Sony me een goede reden geeft.

Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat Sony niet goed bezig is.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:27:55 #235
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42166376
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

maar dat is tof

waar haal ik die?
The line is a dot to you!
pi_42166404
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:20 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Maar wordt gepublished door Sony zelf. .
Ik neem aan dat de games die door Sony gereleased worden toch goed ondersteund worden online.
True, maar Insomniac is geen onderdeel van Sony, zoals Guerilla onderdeel van Sony is, of Lionhead en Bungie onderdeel van MS zijn. Sony geeft de games alleen zelf uit, omdat ontwikkelaars als Naughty Dog en Insomniac gewoon kwaliteitsgames afleveren, en als uitgever vang je daar nu eenmaal geld voor. Overigens is de uitgever Sony (SCEA, SCEJ, SCEE) een ander onderdeel van Sony dan de Playstation divisie, hoewel ze ongetwijfeld het erg goed met elkaar kunnen vinden.

Maar zoals gezegd, SEGA krijgt Full Auto2 wel online, waarom VT3 dan niet?
pi_42166446
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft het geld om gelijk het eerst jaar al over te stappen. Een beetje fatsoendelijk bedrijf ondersteund zijn product nog wel een paar jaar.
Nou dat er niks meer uitkomt op de xbox is ook niet waar. Volgens mij is het alleen MS zelf die er niks meer op uitbrengt.
Edit: Oeps is al gepost zo te zien
  woensdag 27 september 2006 @ 12:31:08 #238
145074 Diablos79
pi_42166452
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bij mij ligt het ook puur aan de spellen en het online netwerk. Ik ben ook best bereid een PS3 te kopen zodra die goedkoper wordt (600 euro vind ik gewoon te duur) en Sony me een goede reden geeft.

Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat Sony niet goed bezig is.
Zeker, Sony maakt genoeg fouten. Al worden sommige wel overdreven uitvergroot. Maar die fouten boeien me niet, ik zie welke games eruit komen voor de PS3, die games wil hebben dus ga ik een PS3 halen.

Ik vind MS ook een klote bedrijf maar dat heeft mij er niet van weerhouden een Xbox360 te kopen.
pi_42166604
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef kepler het volgende:

[..]

maar dat is tof

waar haal ik die?
vraag het aan BenQ http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34630
pi_42166616
Ik moet wel toegeven dat ik m koop omdat het een Playstation is. De PS1 was de eerste console die ik kocht. Dit was niet bij launch, maar die beviel me zo goed dat ik de PS2 wel meteen bij launch gehaald heb. En de PS2 is me zeker niet tegengevallen. Dat er geen online was heb ik nooit maar dan ook nooit gemist. Met mijn eerste xbox ben ik ook nooit op live geweest. Het is toevallig dat ik nu wel een breedband verbinding heb en gratis gold kreeg, anders had ik er waarschijnlijk nog steeds niet op gezeten...
Maar ik zie de PS3 ook als een meer dan volwaardige opvolger van de PS2 De PS2 launch line-up was toendertijd echt dramatisch (alleen SSX was echt goed) en dit lijken ze met de PS3 al veel beter voor elkaar te hebben.
De playstation-games doen me sowieso meer dan de 360 games.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:38:53 #241
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42166647
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

vraag het aan BenQ http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34630
hij heeft zelfs USB-poorten

morgen even langs de winkel
pi_42166662
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zeker, Sony maakt genoeg fouten. Al worden sommige wel overdreven uitvergroot. Maar die fouten boeien me niet, ik zie welke games eruit komen voor de PS3, die games wil hebben dus ga ik een PS3 halen.

Ik vind MS ook een klote bedrijf maar dat heeft mij er niet van weerhouden een Xbox360 te kopen.
Mwah, je kunt veel van MS zeggen maar qua service naar klanten (reparatie-service, gratis gold weken, content tijdens evenementen, etc.) zijn ze goed bezig.
pi_42166700
Bij de PS3 krijgen we misschien permanent gratis gold weken
  woensdag 27 september 2006 @ 12:41:14 #244
145074 Diablos79
pi_42166711
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef devv05 het volgende:

[..]

Mwah, je kunt veel van MS zeggen maar qua service naar klanten (reparatie-service, gratis gold weken, content tijdens evenementen, etc.) zijn ze goed bezig.
Dat zal best ja. Maar ik heb bij Sony ook nooit problemen gehad met hun service.
pi_42166762
quote:

[..]

hoe lang heeft het ook al weer geduurd voordat MS schorvoetend toegaf dat de eerste batch 360-consoles eigenlijk niet zo heel erg denderend was, en dat zij de reparatiekosten voor hun rekening namen?
pi_42166823
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de PS3 krijgen we misschien permanent gratis gold weken
Heb je lekker veel aan als de ene na de andere game niet online kan Bovendien, voor niks gaat de zon op. Je betaalt er indirect wel weer voor via andere manieren.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

hoe lang heeft het ook al weer geduurd voordat MS schorvoetend toegaf dat de eerste batch 360-consoles eigenlijk niet zo heel erg denderend was, en dat zij de reparatiekosten voor hun rekening namen?
Niet lang, volgens mij is de service vanaf de launch al prima, as far as I know.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:45:44 #247
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42166834
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

niemand heeft hier moeten betalen voor reparatie toch
pi_42166848
quote:

[..]

Je brengt XBL wel erg veel naar voren in de PS3 vs. 360 discussie. Maar toegegeven, het is dan ook hét paradepaardje van MS en de 360 en iets waar Sony naar moet streven om te kunnen evenaren
pi_42166915
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Je brengt XBL wel erg veel naar voren in de PS3 vs. 360 discussie. Maar toegegeven, het is dan ook hét paradepaardje van MS en de 360 en iets waar Sony naar moet streven om te kunnen evenaren
Tja, het is zeg maar het voornaamste wat ik miste toen ik een PS2 had. Het is eigenlijk gewoon een soort OS waardoor alles bij elkaar komt terwijl je bij de PS bij wijze van spreken alles nog met een bootdisk moet starten
pi_42166939
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Heb je lekker veel aan als de ene na de andere game niet online kan Bovendien, voor niks gaat de zon op. Je betaalt er indirect wel weer voor via andere manieren.
[..]

Niet lang, volgens mij is de service vanaf de launch al prima, as far as I know.
joh?

Microsoft gaat reparaties van 360 vergoeden
quote:
Returns for repair are coming in for a variety reasons and it's a higher rate than we are satisfied with," verklaarde Microsoft in een persbericht."We've made the decision to comp repairs for consoles manufactured before January 1, 2006, and provide refunds to the small group of customers who have already paid for repairs.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:49:52 #251
145074 Diablos79
pi_42166971
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:37 schreef SToRM81 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik m koop omdat het een Playstation is. De PS1 was de eerste console die ik kocht. Dit was niet bij launch, maar die beviel me zo goed dat ik de PS2 wel meteen bij launch gehaald heb. En de PS2 is me zeker niet tegengevallen. Dat er geen online was heb ik nooit maar dan ook nooit gemist. Met mijn eerste xbox ben ik ook nooit op live geweest. Het is toevallig dat ik nu wel een breedband verbinding heb en gratis gold kreeg, anders had ik er waarschijnlijk nog steeds niet op gezeten...
Maar ik zie de PS3 ook als een meer dan volwaardige opvolger van de PS2 De PS2 launch line-up was toendertijd echt dramatisch (alleen SSX was echt goed) en dit lijken ze met de PS3 al veel beter voor elkaar te hebben.
De playstation-games doen me sowieso meer dan de 360 games.
Nou playstation is opzich toch ook een goede merknaam En de games op de Playstation spreken mij ook meer aan dan die van 360 of Wii.. Maar dat heeft niet zoveel met Sony te maken want de meeste games die ik wil zijn van 3rd party. Net als dat ik vroeger de SNES geweldig vond, maar dat kwam niet echt door Nintendo.. Meeste spellen die ik goed vond op de SNES waren van konami, capcom, activision en dergelijk.
pi_42167031
Ik snap dat bericht niet, je hebt toch gewoon een jaar garantie waarbij MS je gewoon een nieuwe console bezorgd? 90% van de mensen had binnen 5 dagen een splinternieuwe in huis staan. En nu krijg je zelfs 2 jaar garantie. Daar valt niks op af te dingen.
pi_42167099
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

joh?

Microsoft gaat reparaties van 360 vergoeden
[..]
Doet me denken aan de PSP actie van Sony met de dode pixels Maar ik vind dit eigenlijk nog steeds een raar bericht. Je hebt standaard een jaar garantie op de 360 en die is nu nog steeds niet voorbij, dus waarom mensen al betaald zouden hebben voor een reparatie snap ik niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:56:38 #254
145074 Diablos79
pi_42167146
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef devv05 het volgende:
Ik snap dat bericht niet, je hebt toch gewoon een jaar garantie waarbij MS je gewoon een nieuwe console bezorgd? 90% van de mensen had binnen 5 dagen een splinternieuwe in huis staan. En nu krijg je zelfs 2 jaar garantie. Daar valt niks op af te dingen.
Die gerantie is altijd onzin(in zekere zin). Als dat ding na 2 jaar kapot gaat moeten ze het volgens de wet nog steeds vergoeden. Je mag er van uit gaan dat een product bij normaal gebruik een bepaalde tijd meegaat.
pi_42167203
dat waren reparaties die MS die volgens MS niet onder de garantie vielen in eerste instantie. Door onvoorzichtig gebruik veroorzaakt, volgens MS.
pi_42167270
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:58 schreef SocialDisorder het volgende:
dat waren reparaties die MS die volgens MS niet onder de garantie vielen in eerste instantie. Door onvoorzichtig gebruik veroorzaakt, volgens MS.
Dan deden ze eerst net zoals Nintendo met de DS lite met de cracked casing, maar hebben ze daarna het licht gezien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42167623
Square-Enix gaat de PS3 minder (exclusief) ondersteunen dan met de ps2 het geval was.
quote:
Square Enix left Sony fan boys in a daze, following rather ambiguous statements in a Wall Street Journal interview. Taking a closer look at the ongoing battle between the great three of the console market, the notorious publication turns to Square Enix for clarification. The RPG powerhouse showed a moderate approach on next generation consoles, very different for the exclusivity we saw the last generation. Thus, Square Enix senior VP Michihiro Sasaki implies PS3 support will be weaker than that of the PS1 and PS2.

Square Enix is playing its cards smart, waiting for the right opportunity to go into costly business decisions. "We don't want the PlayStation 3 to be
the overwhelming loser, so we want to support them," he said. "But we don't want them to be the overwhelming winner either, so we can't support them too much."

Sasaki’s comments have the brute numbers of PS2 sales to give them extra weight. Playstation popularity has been heavily influenced by titles like the PS2-exclusive Final Fantasy XII which sold over 1.7 million units within the first four days of the Japan launch. Kingdom Hearts moved 3 million units in North America alone and its sequel another million units in the first month after its March 2006 release.

The South Korean developer currently has titles scheduled for all next generation consoles, including Project Sylpheed for Xbox 360 and Dragon Quest Swords for Wii. Of note is their yet unnamed MMORPG to feature on PS3, Xbox 360 and Vista PCs, with a speculated Xbox 360 port from the computer version. The PS3-exclusive Final Fantasy XIII is undoubtedly the heaviest franchise, expected to move a lot of Sony’s upcoming consoles out of the shelves and into your living room.
pi_42168501
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Square-Enix gaat de PS3 minder (exclusief) ondersteunen dan met de ps2 het geval was.
[..]
joh?

wist je al dat er geen rumble in de PS3-controller zit? Of had je dat wel meegekregen?

verkapte "oud nieuws"-post
pi_42168579
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

joh?

wist je al dat er geen rumble in de PS3-controller zit? Of had je dat wel meegekregen?

Ik was um hier nog niet tegengekomen.
EN NIET IEDEREEN KIJKT OP FOK.GAMES.NL
pi_42168890
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

joh?

Doe eens niet zo op je pikkie getrapt zijn steeds. Niet iedereen checkt elke 5 minuten alle RSS-feeds en het was hier nog niet gemeld.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:15:27 #261
145074 Diablos79
pi_42169330
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

Doe eens niet zo op je pikkie getrapt zijn steeds. Niet iedereen checkt elke 5 minuten alle RSS-feeds en het was hier nog niet gemeld.
Het was gister toch al bekend??

Maar is opzich niks mis mee dat square ook andere console meer gaat ondersteunen, krijgen die ook eens wat fatsoendelijke rpg's

Aan de andere kant is het wel klote als je erg van square spellen houd, ben je straks verplicht om alle console te hebben wil je al die spellen spelen.
pi_42169404
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Het was gister toch al bekend??

Maar is opzich niks mis mee dat square ook andere console meer gaat ondersteunen, krijgen die ook eens wat fatsoendelijke rpg's

Aan de andere kant is het wel klote als je erg van square spellen houd, ben je straks verplicht om alle console te hebben wil je al die spellen spelen.
Mja het liefst heb ik alle games multiplatform maar dat zit er niet in natuurlijk. Aangezien ik voorlopig geen PS3 ga kopen en de Wii met totaal niet trekt (ik wil niet terug van next-gen HD graphics naar last-gen graphics in SD ) hoop ik enorm dat Kingdom Hearts bijvoorbeeld naar de 360 komt. Of ie dan exclusief wordt maakt me echt geen zak uit
  woensdag 27 september 2006 @ 14:21:36 #263
145074 Diablos79
pi_42169498
Ik heb liever dat ze zich richten op een console. Vaak halen ze meer uit spellen wanneer ze specifiek voor een console zijn gemaakt. Maar goed ik heb straks toch een PS3 en Xbox360 dus veel games zullen me niet ontgaan. Wii koop ik ook niet zo snel, volgens mij word die gameplay een beetje teveel overschat.. dus eerst maar eens afwachten hoe dat ding word.
pi_42179170
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:49 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Ik was um hier nog niet tegengekomen.
EN NIET IEDEREEN KIJKT OP FOK.GAMES.NL
Ja duh, die link bestaat nieteens
pi_42180930
Geen SCi games op de PS3 tot 2008... dat is toch wel een domper. Dat betekent sowieso dat Kane & Lynch: Dead Man een 360 exclusive wordt en eventueel een nieuwe Hitman en Tomb Raider ook.

edit- de nieuwe Tomb Raider komt in 2008, dus dat gaan jullie redden. Gaat met name om Kane & Lynch
pi_42181100
Tomb Raider
Grrr.....het wordt tijd dat Sony ook eens van zich laat horen, voordat MS er met alle leuke games vandoor gaat

Edit: Toch Tomb Raider
pi_42181441
Hehe Tomb Raider wordt gewoon multi-platform denk ik

Maar je hebt beide consoles dus voor jou moet het sowieso geen probleem zijn
pi_42181984
Ik ga ze beiden hebben ja
Maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat de PS3 ook zijn deel goede exclusives krijgt
  woensdag 27 september 2006 @ 23:21:01 #269
145074 Diablos79
pi_42184952
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ga ze beiden hebben ja
Maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat de PS3 ook zijn deel goede exclusives krijgt
Dat krijgt hij toch ook .. Alleen komen die bijna weer allemaal uit japan.
  woensdag 27 september 2006 @ 23:44:36 #270
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_42185727
Oblivion is bevestigd voor de PS3.

Bron: 1up
pi_42185859
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef Fallen het volgende:
Oblivion is bevestigd voor de PS3.

Bron: 1up
Weinig mensen die die nog niet hebben/kennen denk ik. Hoop wel dat ie zonder die irritante laadtijden is, die de 360 versie nog wel heeft (overhaast?)
  donderdag 28 september 2006 @ 00:01:33 #272
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_42186253
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Weinig mensen die die nog niet hebben/kennen denk ik. Hoop wel dat ie zonder die irritante laadtijden is, die de 360 versie nog wel heeft (overhaast?)
Ja, kan ook niet zeggen dat ik het nou van de daken sta te schreeuwen van blijdschap.

Eerste screens:

pi_42186435
Grafisch zal ie wel identiek zijn aan de PS3/PC versie. Alleen zonder die laadtijden bij elk deurtje en bij het lopen zou het een klein voordeel bieden.

Ach, als je de game nog nooit gespeeld hebt is het zeker een goede aankoop. Al hoewel de 360 versie dan wel inmiddels 30 ofzo zal kosten.
pi_42186724
Nog steeds dat lelijke drek water
Hadden ze het niet transparant kunnen maken zoals die ene mod voor de PC versie doet?
Ziet er echt zoooooo veel mooier uit
pi_42191141
Dat waren toch een paar flinke aankondigingen op X06.
De ps3 loopt aardig wat (potentiele) topgames mis...
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42191407
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:48 schreef Panick het volgende:
Dat waren toch een paar flinke aankondigingen op X06.
De ps3 loopt aardig wat (potentiele) topgames mis...
Combineer je PC en PS3.
Heb je vrijwel alle Westerse en Japanse topgames.
pi_42191667
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:04 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Combineer je PC en PS3.
Heb je vrijwel alle Westerse en Japanse topgames.
Moet je wel een dikke pc hebben, dat hebben de meeste mensen niet.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42191697
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:07 schreef devv05 het volgende:
Grafisch zal ie wel identiek zijn aan de PS3/PC versie. Alleen zonder die laadtijden bij elk deurtje en bij het lopen zou het een klein voordeel bieden.

Ach, als je de game nog nooit gespeeld hebt is het zeker een goede aankoop. Al hoewel de 360 versie dan wel inmiddels 30 ofzo zal kosten.
Ik heb m nog niet gespeeld, dus ik wil de PS3 versie wel
pi_42191710
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik heb m nog niet gespeeld, dus ik wil de PS3 versie wel
Je hebt een X360 toch? .
pi_42191793
Ja, ik wilde Oblivion daar wel voor kopen. Maar aangezien er klachten waren over een slechte framerate enzo heb ik m toch maar niet gehaald. Ik ga nu eerst kijken wat ik van de PS3 versie kan verwachten
pi_42191869
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:19 schreef Panick het volgende:

[..]

Moet je wel een dikke pc hebben, dat hebben de meeste mensen niet.
Meeste mensen hebben ook geen 360.
En de duurdere hardware op de PC compenseer je met gemak als je veel games koopt.
pi_42191933
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En de duurdere hardware op de PC compenseer je met gemak als je veel games koopt.
We hebben het over consolegamers toch?
Mij lijkt het liogischer een X360 aan te schaffen naast een PS3 dan een dure PC.
Daarnaast is PC gamen half the fun dus sowieso al niet te vergelijken imo.
pi_42191956
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:30 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Valt wel mee, misschien dat je het er bij een game of 70 ongeveer uit hebt, of je moet natuurlijk alles downloaden. Tegen die tijd dat je die 70 games gespeeld hebt moet je je PC echter alweer upgraden.

Maar dan nog is console gaming gewoon veel relaxter, met 5.1 geluid, controller vanaf de bank met een zak chips en HDTV. En ja sommige PC's kunnen dat ook, maar dat is misschien 0,1%? Of nog niet eens. Console biedt gewoon veel meer voordelen dan PC voor een veel lagere prijs, klaar.
pi_42192022
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:34 schreef Panick het volgende:
We hebben het over consolegamers toch?
Ik dacht dat we het over gamers in z'n algemeenheid hadden.
quote:
Mij lijkt het liogischer een X360 aan te schaffen naast een PS3 dan een dure PC.
Waarom?
quote:
Daarnaast is PC gamen half the fun dus sowieso al niet te vergelijken imo.
Hoezo?
quote:
Valt wel mee, misschien dat je het er bij een game of 70 ongeveer uit hebt, of je moet natuurlijk alles downloaden. Tegen die tijd dat je die 70 games gespeeld hebt moet je je PC echter alweer upgraden.
Ik weet niet hoe duur jij je PC wil maken, maar als je 30 euro bespaart per game ben je al snel bij een erg lekkere PC hoor...
quote:
Maar dan nog is console gaming gewoon veel relaxter, met 5.1 geluid, controller vanaf de bank met een zak chips en HDTV. En ja sommige PC's kunnen dat ook, maar dat is misschien 0,1%? Of nog niet eens. Console biedt gewoon veel meer voordelen dan PC voor een veel lagere prijs, klaar.
Vrijwel alle PC's kunnen dat!
Immers ondersteunen onboard geluidskaarten tegenwoordig al 7.1, ondersteunt elke PC gewoon gamepads en is de standaard resolutie voor PC's gewoon hoger dan 720p.
pi_42192100
quote:
Ik weet niet hoe duur jij je PC wil maken, maar als je 30 euro bespaart per game ben je al snel bij een erg lekkere PC hoor...
PC games kosten geen 20-25 euro.
pi_42192152
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

25-35 . Een paar extreme high-budget games daargelaten.
En ik betaal toch echt 55-65 voor 360 games.
pi_42192158
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Consolegames kosten geen 50-55 euro
  donderdag 28 september 2006 @ 09:51:00 #288
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42192227
grootste voordeel van consoles voor mij is: disc erin en gamen. Niks geen installaties, zoeken naar patches en/of de betere drivers. Gewoon gelijk schieten als je de game erin stopt
pi_42192256
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:51 schreef kepler het volgende:
grootste voordeel van consoles voor mij is: disc erin en gamen. Niks geen installaties, zoeken naar patches en/of de betere drivers. Gewoon gelijk schieten als je de game erin stopt
En DAT is dan wel weer een voordeel (Het 1e that is, drivers gaan vol automagisch hier)
Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met af en toe patchen (temeer omdat patches altijd van één bron te krijgen zijn), maar het valt niet te ontkennen dat het één van de mindere kanten van het platform is.
pi_42192343
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En DAT is dan wel weer een voordeel (Het 1e that is, drivers gaan vol automagisch hier)
Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met af en toe patchen (temeer omdat patches altijd van één bron te krijgen zijn), maar het valt niet te ontkennen dat het één van de mindere kanten van het platform is.
Vind mijn TV ook wel een voordeel ondanks dat het maar een SDTV is. Een 28" breedbeeld scherm tegenover een 20" 4:3 CRT monitor scheelt wel een stuk en om aan te geven hoe ver ik van mijn tv af zit: de play&charge kabel van de 360 is tekort.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 28 september 2006 @ 10:04:14 #291
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42192461
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:52 schreef Retuobak het volgende:

[..]

voor mij de reden om over te stappen naar consoles, plus het feit dat je met PC's altijd games op een hogere kwaliteit kunt spelen met betere hardware. Met een console weet je gewoon dat elke game het uiterste (ok, niet alle games ) uit de console haalt. Op de meeste PC's kan het altijd beter... Persoonlijk vind ik dat helemaal niks, en mijn banksaldo vind dat ook niet tof
pi_42192486
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:38 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het over gamers in z'n algemeenheid hadden.
We zitten in het PS3 topic toch.
Je weet iig dat de mensen hier consolegamers zijn, of ze ook op de PC gamen is maar de vraag. Zullen er niet veel zijn..
quote:
Waarom?
HDTV, bank, multiplayer met vrienden op diezelfde bank, gamepad en games die voor die gamepad gemaakt zijn.. Oe, en XBOX live
quote:
Hoezo?
Zie boven
quote:
Vrijwel alle PC's kunnen dat!
Immers ondersteunen onboard geluidskaarten tegenwoordig al 7.1, ondersteunt elke PC gewoon gamepads en is de standaard resolutie voor PC's gewoon hoger dan 720p.
Niet iedereen heeft zn pc in zn huiskamer en in zo'n positie dat je met je TB en zulks op de bank kan gaan zitten. .
  donderdag 28 september 2006 @ 10:08:41 #293
34586 kepler
No bounce, no play
pi_42192552
laten we maar weer on-topic gaan en het over de PS3 hebben. Niet de discussie PC vs Consoles, want die is toch oneindig
pi_42192590
Vrijwel niemand gamed vanaf PC, het is verre van ideaal en een heel gedoe. En ach, bij een console zijn de games duurder, bij PC de hardware. Dat heft elkaar uiteindelijk aardig op dacht ik zo.
  donderdag 28 september 2006 @ 10:21:35 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42192815
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef devv05 het volgende:
Vrijwel niemand gamed vanaf PC, het is verre van ideaal en een heel gedoe. En ach, bij een console zijn de games duurder, bij PC de hardware. Dat heft elkaar uiteindelijk aardig op dacht ik zo.
De PC is het grootste gamesplatform ter wereld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42192834
quote:
toch knap dat de PC gamemarkt nog zo groot is, voor een platform waar niemand op gamet...
  donderdag 28 september 2006 @ 10:23:28 #297
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_42192858
quote:

Als je beetje weet wat je doet is het prima gamen op een pc. Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar miljoenen anderen preferen het wel.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_42193024
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De PC is het grootste gamesplatform ter wereld.
Dat weet ik natuurlijk ook wel.

Woordje "zo" ertussen vergeten, dus vanaf de bank zoals Gamedemon schetste.
pi_42193056
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:30 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat weet ik natuurlijk ook wel.

Woordje "zo" ertussen vergeten, dus vanaf de bank zoals Gamedemon schetste.
Niet enorm veel mensen zullen het doen, maar wat is er lastig aan?
Is het de controller in je USB poort pluggen of is het de VGA/DVI/whatever kabel in je TV stoppen?
pi_42193169
waarschijnlijk is het draadloze toetsenbord en muis aansluiten het probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')