Die xbox360 word daar in verhouding zo weinig verkocht dat de komst van de PS3 er weinig invloed op zal hebben denk ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:16 schreef portable het volgende:
Doet de xbox360 het goed in japan? Nee
We weten allemaal dat japan sonygeil is, en met die prijsverlaging gaan ze zker nog voor een xbox360?
Precies..quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die xbox360 word daar in verhouding zo weinig verkocht dat de komst van de PS3 er weinig invloed op zal hebben denk ik.
quote:Many people were looking forward to Ken Kutaragi's keynote speech to fill in the many blanks, and with only 2 months to go until launch, give details. Unfortunately most of the speech was filled with technical details on GPS, GMS, shopping, banking, networking, and so forth. A few noteworthy things, demos will cost $1, you will be able to download 16bit games (MegaDrive Genesis, and PC Engine TurboGrafx) over the network, and share them with friends. During a short Q&A it was revelaed that the 20gig version will now also feature HDMI, and will receive a price reduction (from 535 to $430) in Japan, as a result of consumer complaints about the high price.
Nongamequote:Africa allows you to experience a very interesting part of the world, a safari in the plains of Africa. The gameplay is entirely non-violent. You don't kill the animals. It emphasizes the positives rather than the negatives.
It's about collecting experiences and keeping them for posterity.
Betalen voor demosquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
Over microtransactions gesproken..
[..]
quote:[..]
Nongame![]()
Ken alleen www.thisiswaiting.comquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef Droopie het volgende:
Ik hoorde van een vriend over een site met allemaal grappige PS3 comics.
Een wereldkaart bv. met een grote pijl naar Europa en de tekst Wii are here!!
Weet iemand die site??
Tony Hawk gaat niet online op de PS3. Van Formule 1 verwacht ik wel dat er een online multiplayer in zitquote:Als Tony Hawk met de release van de PS3 niet fatsoenlijk online kan of de onlinefuncties kut zijn,
koop ik volgend jaar zomer een XBox.
Maar wordt formule1 online??
Ach, Motorstorm is zo verre van onhaalbaar, dat wordt echt niet gehaald deze generatiequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:07 schreef peristilius het volgende:
Denk dat je nog wel eens raar kan gaan opkijken over wat er deze generatie mogelijk is Kab, als je kijkt wat de Xbox heeft gedaan met een crappy videokaart en een 733mhz processortje.
En de PS2/GC hebben ook nog flink wat op het scherm weten te toveren.
Btw. Afrika
IDD, zodra de devs zien dat ze op de xbox360 bijna niks verdienen, gaan ze gelijk over op PS3 want daar verkoopt een japanse rpg standaard 10x meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zag gisteren nog de laatste verkoopcijfers uit Japan en de 360 zat al onder de 1000 stuks
Toch denk ik niet dat het al helemaal over is als je ziet met welke RPG's ze komen...
Keek die trailer net nog ff, denk dat je toch wel gelijk hebt, al was het voornamelijk een hoop modder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, Motorstorm is zo verre van onhaalbaar, dat wordt echt niet gehaald deze generatie
Of iets dat ook maar in de buurt zit, trust me.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ken alleen www.thisiswaiting.com
[..]
Ik hoop op Tony Hawk 9 in de lente.quote:Tony Hawk gaat niet online op de PS3. Van Formule 1 verwacht ik wel dat er een online multiplayer in zit
Tony Hawk Project 8 komt pas in de lente naar de PS3 geloof ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
Ik hoop op Tony Hawk 9 in de lente.![]()
Vergeet niet dat Sony over het algemeen zijn beloftes bijna nooit waar kan maken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:47 schreef Diablos79 het volgende:
Dat afrika is echt heel mooi ja. Als dat echt zo ingame eruit gaat zien vind ik dat toch wel een stapje boven wat ik tot nu toe op de Xbox360 heb gezien.
Mwah, MS heeft genoeg centjes om zo'n game exclusief te maken. En multi-platform is natuurlijk voor een developer altijd interessant. Vergeet niet dat de verkopen buiten Japan best aardig zijn. Ondanks dat Japan een grote markt is, is de markt buiten Japan nog veel groter.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef portable het volgende:
[..]
IDD, zodra de devs zien dat ze op de xbox360 bijna niks verdienen, gaan ze gelijk over op PS3 want daar verkoopt een japanse rpg standaard 10x meer.
En MS met hun leugens dan...quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sony over het algemeen zijn beloftes bijna nooit waar kan maken.
Die doen het ook, maar het gaat in dit topic toch om Sony? Bij MS weten we al wat we kunnen verwachten, de 360 is namelijk alweer bijna een jaar uit. Bovendien, waarom zou ik MS moeten verdedigen?quote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm portable wat loop je hier nu doelloos te trollen dan, we weten hier ook wel dat de Ps3 beter gaat verkopen dan de 360 hoor.
Triest vind ik dat. Ik gun zowel Sony, MS als Nintendo succes, uiteindelijk komt concurrentie ons alleen maar ten goede. En sowieso fan zijn van een merkje en het daarom blindelings kopen en de concurrentie te bashen slaat eigenlijk nergens op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:33 schreef portable het volgende:
[..]
Ja sorryMaar ik ben echt sony fan. Ik heb een PSX, PS2, PSP en over een jaar een PS3. Ik geniet er ook van de MS japan niet kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |