je hebt een 1808p-TV thuis staan?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt mij persoonlijk niks uit, ik ga liever met mijn tijd mee en juich technologische vernieuwing alleen maar toe.
Maar niet iedereen heeft het geld om gelijk het eerst jaar al over te stappen. Een beetje fatsoendelijk bedrijf ondersteund zijn product nog wel een paar jaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt mij persoonlijk niks uit, ik ga liever met mijn tijd mee en juich technologische vernieuwing alleen maar toe.
Maar wordt gepublished door Sony zelf.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, is van Insomniac, een onafhankelijke studio.
Ik ben meervoudquote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dus Roy en BMH zijn geen Nintendroids, Dev en ik geen XBOTS en jij en SD geen PSboys?
Kom op zeg, ieder heeft zn voorkeur. Maar ik ben en blijf een gamer, dus ook de consoles waar ik wat minder voor warm loop komen er.
Maar dat maakt me niet minder fanboy. En aan jouw posts te lezen ben je zelf ook flink aan het buttrubben met Sony. Geeft niets, ik doe niets lievers met Ome Bill.
Er staat JIJ EN SD. Dus ook Diablos,quote:Op woensdag 27 september 2006 12:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben meervoud
Overigens ben ik boven alles gewoon gamer
Er zijn nog gewoon Xbox games verschenen na de release van de 360 hoor, en ze verschijnen nog steeds. Dus ik snap je punt niet zo.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt een 1808p-TV thuis staan?
Zou wat worden zeg, "jongens, Blu-Ray en HDDVD zijn uit, we produceren géén, ik herhaal géén DVD-spelers meer. We moeten mee gaan met de tijd!"
Mijn voorkeur voor de PS3 ligt puur aan de spellen, niet omdat het van Sony is. Maar dat overdreven negatieve gedoe is gewoon overdreven. En je mag natuurlijk kritiek hebben maar het moet wel een beetje in perspektief blijven.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:17 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dus Roy en BMH zijn geen Nintendroids, Dev en ik geen XBOTS en jij en SD geen PSboys?
Kom op zeg, ieder heeft zn voorkeur. Maar ik ben en blijf een gamer, dus ook de consoles waar ik wat minder voor warm loop komen er.
Maar dat maakt me niet minder fanboy. En aan jouw posts te lezen ben je zelf ook flink aan het buttrubben met Sony. Geeft niets, ik doe niets lievers met Ome Bill.
Bij mij ligt het ook puur aan de spellen en het online netwerk. Ik ben ook best bereid een PS3 te kopen zodra die goedkoper wordt (600 euro vind ik gewoon te duur) en Sony me een goede reden geeft.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn voorkeur voor de PS3 ligt puur aan de spellen, niet omdat het van Sony is. Maar dat overdreven negatieve gedoe is gewoon overdreven. En je mag natuurlijk kritiek hebben maar het moet wel een beetje in perspektief blijven.
maar dat is tofquote:Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt een 1808p-TV thuis staan?
Zou wat worden zeg, "jongens, Blu-Ray en HDDVD zijn uit, we produceren géén, ik herhaal géén DVD-spelers meer. We moeten mee gaan met de tijd!"
True, maar Insomniac is geen onderdeel van Sony, zoals Guerilla onderdeel van Sony is, of Lionhead en Bungie onderdeel van MS zijn. Sony geeft de games alleen zelf uit, omdat ontwikkelaars als Naughty Dog en Insomniac gewoon kwaliteitsgames afleveren, en als uitgever vang je daar nu eenmaal geld voor. Overigens is de uitgever Sony (SCEA, SCEJ, SCEE) een ander onderdeel van Sony dan de Playstation divisie, hoewel ze ongetwijfeld het erg goed met elkaar kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:20 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Maar wordt gepublished door Sony zelf..
Ik neem aan dat de games die door Sony gereleased worden toch goed ondersteund worden online.
Nou dat er niks meer uitkomt op de xbox is ook niet waar. Volgens mij is het alleen MS zelf die er niks meer op uitbrengt.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:19 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft het geld om gelijk het eerst jaar al over te stappen. Een beetje fatsoendelijk bedrijf ondersteund zijn product nog wel een paar jaar.
Zeker, Sony maakt genoeg fouten. Al worden sommige wel overdreven uitvergroot. Maar die fouten boeien me niet, ik zie welke games eruit komen voor de PS3, die games wil hebben dus ga ik een PS3 halen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bij mij ligt het ook puur aan de spellen en het online netwerk. Ik ben ook best bereid een PS3 te kopen zodra die goedkoper wordt (600 euro vind ik gewoon te duur) en Sony me een goede reden geeft.
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat Sony niet goed bezig is.
vraag het aan BenQ http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34630quote:Op woensdag 27 september 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat is tof
waar haal ik die?
hij heeft zelfs USB-poortenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vraag het aan BenQ http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34630
Mwah, je kunt veel van MS zeggen maar qua service naar klanten (reparatie-service, gratis gold weken, content tijdens evenementen, etc.) zijn ze goed bezig.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zeker, Sony maakt genoeg fouten. Al worden sommige wel overdreven uitvergroot. Maar die fouten boeien me niet, ik zie welke games eruit komen voor de PS3, die games wil hebben dus ga ik een PS3 halen.
Ik vind MS ook een klote bedrijf maar dat heeft mij er niet van weerhouden een Xbox360 te kopen.
Dat zal best ja. Maar ik heb bij Sony ook nooit problemen gehad met hun service.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, je kunt veel van MS zeggen maar qua service naar klanten (reparatie-service, gratis gold weken, content tijdens evenementen, etc.) zijn ze goed bezig.
hoe lang heeft het ook al weer geduurd voordat MS schorvoetend toegaf dat de eerste batch 360-consoles eigenlijk niet zo heel erg denderend was, en dat zij de reparatiekosten voor hun rekening namen?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, je kunt veel van MS zeggen maar qua service naar klanten (reparatie-service, gratis gold weken, content tijdens evenementen, etc.) zijn ze goed bezig.
Heb je lekker veel aan als de ene na de andere game niet online kanquote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de PS3 krijgen we misschien permanent gratis gold weken
Niet lang, volgens mij is de service vanaf de launch al prima, as far as I know.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe lang heeft het ook al weer geduurd voordat MS schorvoetend toegaf dat de eerste batch 360-consoles eigenlijk niet zo heel erg denderend was, en dat zij de reparatiekosten voor hun rekening namen?
niemand heeft hier moeten betalen voor reparatie tochquote:Op woensdag 27 september 2006 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe lang heeft het ook al weer geduurd voordat MS schorvoetend toegaf dat de eerste batch 360-consoles eigenlijk niet zo heel erg denderend was, en dat zij de reparatiekosten voor hun rekening namen?
Je brengt XBL wel erg veel naar voren in de PS3 vs. 360 discussie. Maar toegegeven, het is dan ook hét paradepaardje van MS en de 360 en iets waar Sony naar moet streven om te kunnen evenarenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, het is zeg maar het voornaamste wat ik miste toen ik een PS2 had. Het is eigenlijk gewoon een soort OS waardoor alles bij elkaar komt terwijl je bij de PS bij wijze van spreken alles nog met een bootdisk moet startenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je brengt XBL wel erg veel naar voren in de PS3 vs. 360 discussie. Maar toegegeven, het is dan ook hét paradepaardje van MS en de 360 en iets waar Sony naar moet streven om te kunnen evenaren![]()
joh?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan als de ene na de andere game niet online kanBovendien, voor niks gaat de zon op. Je betaalt er indirect wel weer voor via andere manieren.
[..]
Niet lang, volgens mij is de service vanaf de launch al prima, as far as I know.
quote:Returns for repair are coming in for a variety reasons and it's a higher rate than we are satisfied with," verklaarde Microsoft in een persbericht."We've made the decision to comp repairs for consoles manufactured before January 1, 2006, and provide refunds to the small group of customers who have already paid for repairs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |