Kan je niet naar een echte arts gaan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef ReneH83 het volgende:
naaste de meest trieste reply's van sommige
ben ik blij dat er een aantal ook 'normaal' kunnen reageren![]()
maar ik heb alles goed doorgelezen en bekeken en vergeleken enzo, ken mensen die slechter hun 'huiswerk' hebben gedaan! Ik ben in behandeling bij een homeopathisch arts. Ik heb er (toen het nieuwe zorgstelsel kwam) bewust voor gekozen om geen hoge dekking te kiezen voor homeopathie, aangezien dat toen voor mij totaal NIET aan de orde was (daardoor vond ik het zwaar overbodig een ander pakket/ module te nemen) maar nu, 8mnd later (ofzo) ben ik dus door mijzelf genaaidHomeopathie vond ik altijd zoiets 'onbekends' en had ik zo'n standpunt dat nooit naar zo'n iemand/ arts zou gaan...
*en maar klagen, I know*
kan wel, maar ik ben nu verder met de 'genezing' dan dat ik ooit bij een 'normale' arts zou zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kan je niet naar een echte arts gaan?
klagen over het feit dat het gewoon niet eerlijk is dat ik (en met mij 3/4 van nederland) zoveel moet betalen en dat ik niks/ amper wat terug krijg *ongeacht of de behandeling het geld waard is of niet* het is gewoon een principe kwestiequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:26 schreef rickybee het volgende:
Wat doe je hier dan in de klaagbaak.
250 euro of ziek. Ik zou het wel weten.
Kan deze dan niet op slot of naar ONZ
heeft mijn inziens niks met pinnig te makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef ReneH83 het volgende:
....
Ik heb er (toen het nieuwe zorgstelsel kwam) bewust voor gekozen om geen hoge dekking te kiezen voor homeopathie, aangezien dat toen voor mij totaal NIET aan de orde was (daardoor vond ik het zwaar overbodig een ander pakket/ module te nemen) maar nu, 8mnd later (ofzo) ben ik dus door mijzelf genaaid......
idd....quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:33 schreef JohanTop het volgende:
Homeopathie was voor mij ook niet aan de orde, net als fysiotherapie. Toch heb ik het wel in mijn pakket opgenomen. Er zou je maar wat ernstigs gebeuren.
Stel ik krijg ineens mega last van mn rug door teveel zitten. Dan wil ik die fysio toch wel vergoed hebben
Ik dek me gewoon in tegen dingen die me zouden kunnen gebeuren
Als je het meeste toch zelf moet betalen kan je beter ff naar Belgie gaan daar zijn de meeste behandeling stukken goedkoper.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:53 schreef ReneH83 het volgende:
tsja daar moet ik jullie dan wel weer gelijk in geven![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:02 schreef ReneH83 het volgende:
heb ik eens een keer wat, stuur ik mijn fucking declaraties in, wat denk je... krijg ik godverdetyfus in totaal maar € 72 terug van die *edit*lijers, terwijl het mij zo'n 300 fucking pleuro's heeft gekost... keer gewoon alles uit ja, betaal al een heel jaar 120 euro de maand (=1440 euro in een jaar) en dan wil ik mijn 300 eurootjes terug.. en dan krijg ik het niet... slettebakken...Univé, wie plukt daar nu de vruchten van?
en dan je pakket bekijken -> bevallingen in het ziekenhuis 100% vergoed! Bevalling thuis 100% vergoed? hoe vaak zal ik thuis/ in het ziekenhuis bevallen!? (ben een mannetje) IVF vergoed 100%, hoe vaak zal ik DAT nodig hebben! Mondzorg tot 18 jr -> ben 23, kan ik ook geen gebruik van maken! zijn maar een paar voorbeeldjes uit de basis verzekering...
kan er geen gebruik van maken -> maar moet er toch voor betalen... lekker krom zeg
beter zal het zijn als een ieder zijn eigen pakket in zijn geheel kan samenstellen
echter zal dat zo'n grote puinhoop van papierwerk/ verwerking bij verzekeraar geven
dus voor nu![]()
*lucht enigszins wel op*Maar jij bent ook zon idioot die blindelings de duurste pakket neemt , omdat je rondloopt met het hoe-duurder-hoe-beter-syndroom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij eens las, dan zag je dat hij NIET het duurste pakket heeft genomen, want homeopathie zit er niet inquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:40 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zon idioot die blindelings de duurste pakket neemt , omdat je rondloopt met het hoe-duurder-hoe-beter-syndroom.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:40 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zon idioot die blindelings de duurste pakket neemt , omdat je rondloopt met het hoe-duurder-hoe-beter-syndroom.
als jij eens las, dan merkte je dat homeopathie er wel inzit, maar ik niet alles vergoed krijg, waar mijn geklaag ook een beetje om ging...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:56 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Als jij eens las, dan zag je dat hij NIET het duurste pakket heeft genomen, want homeopathie zit er niet in![]()
Ja precies. Of een leuke vergoeding, met een maximum van 500 euro.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef rickybee het volgende:
Totdat je kronen nodig hebt die 2000 euro kosten bv.
Dan moet je die zelf betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |