Jammer dat jouw ouders er niet hetzelfde over dachten, zeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:55 schreef Henk-B het volgende:
Ze schijten, kwijlen, zeiken, janken en stinken, dus waar zijn deze kutmormels goed voor?
Baby's =
Mensen die Baby's nemen moeten maar eens snel over de gevolgen nadenken!
Impulsieve kutwezens!!!!!!
beter had je het niet kunnen verwoorden....quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:57 schreef francoise het volgende:
[..]
Jammer dat jouw ouders er niet hetzelfde over dachten, zeg.
maar gelukkig ben jij nooit een baby geweest hè?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:55 schreef Henk-B het volgende:
Ze schijten, kwijlen, zeiken, janken en stinken, dus waar zijn deze kutmormels goed voor?
Baby's =
Nog nooit een Marokkaan tegengekomen met zn mobiele telefoon als ghettoblaster zeker?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:09 schreef Garisson72 het volgende:
gejank van baby's is met stip het meest irritante geluid op aarde, dat is waar.
op de voet gevolgd door geblaf van honden.
Word!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:55 schreef Henk-B het volgende:
Baby's =
Omdat ze af-en-toe ook lachen en dan "brabrabrabroe" zeggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:55 schreef Henk-B het volgende:
Even nagaan: jij schijt ook, zeikt ook, jankt soms ook, stinkt (zeer waarschijnlijk) soms ook en kwijlt (waarschijnlijk) soms ook. Dus wat mok je nou?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:55 schreef Henk-B het volgende:
Baby's =
Baby,s komen toch uit de bloemkoolquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:57 schreef Thy... het volgende:
Baby's neem je niet, baby's krijg je...... Van de ooievaar!![]()
Dat maakt alles goedquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Omdat ze af-en-toe ook lachen en dan "brabrabrabroe" zeggen![]()
En dat maakt alles dan weer goed
Babies zijn liev![]()
Hebben ze internet in het Pieter Baan Centrum?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:55 schreef Henk-B het volgende:
Baby's =
het zijn toch juist altijd de ouders die 'brabrabroe' zeggen, omdat ze eigenlijk totaal niet weten hoe ze met hun baby moeten communiceren?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Omdat ze af-en-toe ook lachen en dan "brabrabrabroe" zeggen![]()
En dat maakt alles dan weer goed
Babies zijn liev![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hebben ze internet in het Pieter Baan Centrum?
Aaargh...Daar is de typende kangaroe weerquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als ze dat niet hebben reageerde ik nu niet
![]()
zeker wel, en die staat ook hoog op de lijst!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nog nooit een Marokkaan tegengekomen met zn mobiele telefoon als ghettoblaster zeker?
Bij mij erger ik me meestal gewoon aan de dwingende toon van het "yahlelalallel leh eytagyea"-gejammer dat op die luit-tonen mijn gehoorsveld binnen komt gegolfd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zeker wel, en die staat ook hoog op de lijst!!!
maar hondengeblaf en babygejank is erger. 't zit 'm in de dwingende toon van het janken/blaffen.
Waarom hoef ik dat niet uit te leggenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Aaargh...Daar is de typende kangaroe weer![]()
Je hoeft niet uit te leggen waarom je in het Pieter Baan Centrum zit hoor... Met je zachte buideltje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |