de zondag voor kerst was hij nog langs gekomen en voor mezelf had ik toen zoiets: als hij nu raar doet ofzo dan was het de laatste keer dat ik hem zag. Maar hij kwam en het was echt hartstikke gezellig! Op een gegeven moment ging het over uitgaan en om hem uit zijn tent te lokken vertelde ik dat ik met een vriend uitging met wie ik eerder gezoend had en die af en toe nog toespelingen maakte. Hij reageerde hier niet al te vrolijk op, eerlijk gezegd een beetje verdrietig. Toen hij wegging zei hij nog dat hij helemaal niet weg wilde en 's avonds kreeg ik een smsje voor het slapen gaan dat hij me vaker en langer wilde zien, want iedere keer maar +/- 4 uur vond hij te weinig.
Omdat hij dit gezegd had, heb ik hem gevraagd of hij eerste of tweede kerstdag bij mij thuis wilde vieren, met z'n tweeen. Maar hij kon niet, want hij had familiefeesten. Maar dit was ook de laatste keer dat ik iets van hem hoorde.
Ik baalde dat ik niets meer van hem hoorde en dacht dat het dan ook uit was. Ik hoopte wel dat ik hem nog zou zien, zodat hij zou uitleggen waarom hij niets meer van zich liet horen. Dat kon dus ook want met oud en nieuw was hij ook in de Get Down, waar ik was. wat hij er deed weet ik nog steeds niet, want ik vraag me af wat iemand uit Scheveningen met oud&nieuw in utrecht doet, terwijl al zijn vrienden naar Den Haag of Rotterdam gingen. Ik zit dus echt te denken dat hij er voor mij was. Ik was samen met mijn beste vriendin met een groep van 10 jongens, waar we aardig wat aandacht van kregen. Op een gegeven moment kwam een vriend van me hem dus tegen en toen riep mijn 'ex' heel hard: shit dus charlotte is er ook? En daarna stond hij in de buurt van me te dansen. Ik had het eerst niet door, dus ging lekker door feesten en aandacht vragen van alle jongens. Op een gegeven moment zag ik dus dat hij er ook was en wilde ik naar hem toegaan, waarop hij wegliep. Hij was er met nog een vriend en die zwaaide gewoon en daar heb ik later nog mee staan praten, maar mijn 'ex' bleef me negeren. Op een gegeven moment keek hij me wel aan en lachte hij heel lief naar me (beetje verliefd). en vanaf dat moment was t wel weer wat ontspannener.
Aan het einde van de avond, ik had nog geen half woord met hem gesproken, ging ik voor hem staan en vroeg hem waarom hij me negeerde en niets meer van zich liet horen. Ik vertelde hem dat ik me hier niet prettig bij voelde en ik niet wilde dat het zo eindigde. Hij antwoorde hierop dat er niets aan de hand was en ik me geen zorgen moest maken. Hij had een paar dagen niets van zich laten horen omdat ie druk was en hij had geen leuke avond, want hij was moe. Hij begon daarna over de kerst, vroeg hoe mijnes was. Wij gingen op dat moment weg, waarop hij me 3 zoenen op mijn wang gaf en wegliep....
Ik weet nu dus nog niet waar ik aan toe ben. Omdat ik hem niet meer durf te bellen (ben bang dat ik teveel achter hem aanhobbel) heb ik een smsje gestuurd dat ik me kut voelde na ons gesprek en dat ik vrijdag graag met hem af zou willen spreken om naar de film te gaan en gewoon een leuke tijd te hebben. Hier heb ik dus ook niets op gehoord.
Nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen, is het nou mijn fout, had ik niet moeten beginnen over die andere jongen en ging ik de mist in omdat ik aan het feesten was met die andere jongens (kan me voorstellen dat hij hier pissig om werd), of stel ik me aan, is hij gewoon een eikel en moet ik hem vergeten. Ik weet t echt niet meer.
Daarna loopt het wel los, mag ik hopen...
En ik denk dat hij niet weet wat hij met jou aan moet, misschien ben jij ook zijn eerste 'echte' vriendin en weet hij niet zo goed hoe hij zich moet gedragen. En net als jij net zegt 'ik wil niet dat het lijkt dat ik achter hem aan hobbel' denkt hij misschien wel hetzelfde.
Dus bel 'm op en ga lekker met 'm uit zaterdagavond ipv met mij naar de Winkel. En op die avond ga je niet naar de bios ofsow maar gewoon uiteten en dan naar een cafeetje om te praten over jou opvattingen en zijn opvattingen. Ik denk dat het dan een stuk duidelijk wordt waarom hij zich zo gedragen heeft en weet je ook hoe hij denkt. En vice versa.
Vind ik gek maar goed wie ben ik
maar hij zegt ook ze leuk: er is niets aan de hand, een misverstandje (dat hij me negeerde...) maar vervolgens laat hij weer niets van zich horen...
maar gewoon bellen dus?
quote:ik denk dat hij me negeerde omdat ik met een hele groep was. hij is verlegen, dus hij zou niet zo op me afstappen. En daarnaast ben ik geen afstandelijk type als het gaat om andere jongens, dus als ik heel close met iemand anders sta te dansen, kan ik me voorstellen dat hij niet naar me toekomt.
Op donderdag 03 januari 2002 11:51 schreef knep het volgende:
Hm, ik weet het ook niet. Ik vind het in ieder geval niet echt normaal dat hij je vrijwel helemaal negeert omdat hij moe is
En je had dus iets met hem maar hij vertelt je niet dat hij met oud en nieuw naar je stam-discotheek komt?Vind ik gek maar goed wie ben ik
wat ik wel raar vind is dat hij niet had verteld dat hij ook kwam...
quote:dat is zo...
Op donderdag 03 januari 2002 11:54 schreef r0b1n het volgende:
Ja.. wat heb je te verliezen (ff bot gezegd) ?
quote:Mja, vind/vond ik ook altijd mindere acties van jou
Op donderdag 03 januari 2002 11:54 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik denk dat hij me negeerde omdat ik met een hele groep was. hij is verlegen, dus hij zou niet zo op me afstappen. En daarnaast ben ik geen afstandelijk type als het gaat om andere jongens, dus als ik heel close met iemand anders sta te dansen, kan ik me voorstellen dat hij niet naar me toekomt.
quote:Persoonlijk vind ik van niet, maar misschien issie onzeker en heeft ie niet echt een 'backbone' waardoor ie niet echt tegen jou 'plagerij' kan.
Op donderdag 03 januari 2002 11:57 schreef goddess in heaven het volgende:
maar vinden jullie dat het mijn 'fout' is? dat ik niet zo hard tegen hem had moeten zijn?
quote:hehe.. had je me 10 jaar geleden moeten zien. Ik was de stille & verlegen jongen in de familie
Op donderdag 03 januari 2002 12:00 schreef goddess in heaven het volgende:
ja maar jij bent niet verlegen
quote:Hou me vast zl0p.. ik wou dat we al op drome waren.. op de stoep.. fles alchohol in de hand..
Op donderdag 03 januari 2002 12:06 schreef zl0p het volgende:
robin toch.....
1-3 februari!
quote:Vind ik niet, ik neem aan dat hij je langer kent dan vandaag en weet dat jij tijdens het stappen niet constant aan zijn zijde staat en ook 'close' bent met vrienden, als ik het goed begrijp tenminste
Op donderdag 03 januari 2002 11:57 schreef goddess in heaven het volgende:
maar vinden jullie dat het mijn 'fout' is? dat ik niet zo hard tegen hem had moeten zijn?
Er was laatst ook al een topic van iemand die hier zo verkrampt mee bezig was. Is dit leeftijdsgebonden ofzo?
quote:erg ben ik he, maar ik heb weer de helft van de nacht liggen dubben
Op donderdag 03 januari 2002 12:14 schreef Silence het volgende:
CharliejWat heb ik je nou al zoooooo vaak gezegd lieverd? Anyway, ik kan nu internetten enzo op mijn werk, ik mail en sms je zo wel even. Even je uit de dipsaus trekken weer is
quote:Ook daar weet je wat ik er over heb gezegd he... Maar goed, ik ga het hier niet te prive maken, ik sms en mail je zo wel, even eten hoor anders pleur ik uit elkaar
Op donderdag 03 januari 2002 12:16 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
erg ben ik he, maar ik heb weer de helft van de nacht liggen dubben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |