abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42475043
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:53 schreef evdl het volgende:
Ik zag trouwens ook een speler genaamd 'Vaffanculo' rondlopen van de DutchNoobKillers clan, ook iemand van fok! ? Of gewoon een wannabe
Mooie screen en jaguar

Een paar weken geleden zaten we met zn allen tijdelijk in de clan DutchNoobKillers, en Vaffanculo is een andere character van Dafan. Dus dat was voordat de clan Vaffanculo gemaakt was
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:00:28 #177
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_42475439
hij zal wel up komen zodra ik weer niet meer kan spelen dan maar de hoop op volgende week vestigen xD
pi_42475653
Hi Dodged, jij speelt nu een beetje het character dat ik wil worden

Djonko is ingame name van mijn dealer. ben nu lvl 50, heb zuliepink & union weapon met de passives als offensive skills, de rest is in subitem craft om beetje wings te craften

Hoeveel Zullie heb je trouwens? Zie vaag door dat andere scherm heen volgens mij 6 getallen na je 175, maar kunnen er ook nog wat extra zijn

Vraag:

Heb je echt wat aan de robe en armor crafting skills? Heb die tree incl. de passive die je def geeft nog niet gedaan... zou dus wel wat in de passive kunnen gaan stoppen maar was van plan in het begin eerst even te focussen op andere craftskills. Nog tips welke dat zouden kunnen zijn?

Gebruikte je voor de craft van je 5/20 item trouwens een set die vooral veel sen geeft of gewoon con / sen 1:1 ?

Thnx in advance,
een Arti in Opleiding
pi_42476775
Tof. Dodged zodra ie opkomt heb ik een klein verlanglijstje
Fijn dat je nu ook cart hebt Moet nog wel ff wat gems/crystals inkopen. Misschien kan ik het tegen die tijd laten craften door Jonks maar daar zullen nu lvl 70 nog wel redelijk hoge refines voor nodig zijn.
Enig idee wat je minimale quality is voor grade 4? Low ether voor 99%?

Trouwens goed dat ze nu beter richting een permanente 'oplossing' werken in plaats van een tijdelijke, als in: Zo snel mogelijk up daarna zien we wel weer. Dat heeft niet gewerkt de vorige keren
pi_42478407
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:10 schreef Jonks het volgende:
Hi Dodged, jij speelt nu een beetje het character dat ik wil worden

Djonko is ingame name van mijn dealer. ben nu lvl 50, heb zuliepink & union weapon met de passives als offensive skills, de rest is in subitem craft om beetje wings te craften

Hoeveel Zullie heb je trouwens? Zie vaag door dat andere scherm heen volgens mij 6 getallen na je 175, maar kunnen er ook nog wat extra zijn

Vraag:

Heb je echt wat aan de robe en armor crafting skills? Heb die tree incl. de passive die je def geeft nog niet gedaan... zou dus wel wat in de passive kunnen gaan stoppen maar was van plan in het begin eerst even te focussen op andere craftskills. Nog tips welke dat zouden kunnen zijn?

Gebruikte je voor de craft van je 5/20 item trouwens een set die vooral veel sen geeft of gewoon con / sen 1:1 ?

Thnx in advance,
een Arti in Opleiding
Dus als ik het goed begrijp wil je artisan worden? Of toch bourg Want subitem craft kun je op een gegeven moment niet hoger doen als je bourg wordt. Dan ben je dus bv. lvl 100+ bourg en kun je maar tot en met little devil wing ofzo, best verneukt dus
De rest van je vragen..
Dat 175 zie je idd goed staan, er staan nog 6 tekentjes achter ja
Als je arti wordt, rube craft en armor craft zéker nemen, zonder die skills kun je gewoonweg bijna niets maken, het betreft bij die skill muse, dealer, soldier en hawker equipment (ook 2nd job natuurlijk).
Armor crafts en gem cutting zijn voor artisans de skills die vrijwel elke artisan heeft.
En over mijn equipment, tijdens het craften draag ik een volledige equip set met 6/5 stat (con6, sen5), dus mijn hoedje/schoenen/pakje/gloves/mask/wings zijn allemaal 6/5 statted.
Verder heb ik in sockets allemaal S4's (15con per stuk) en draag ik een socketed round shield met E4 erin (sen15) en golden long sword met S4 erin.

Trouwens, als je artisan wordt zou ik absoluut niet verder gaan met zuly pink uppen, dat is een bourg skill, die kun je als artisan dus niet hoger doen dan lvl 5 ofzo. Je moet dan focussen op double shot/triple shot, aangezien die met veel critical uber damage gaat doen. En dat krijg je als artisan door alle SEN. Met triple attack doe ik zelfts met buffs van een lvl 88 cleric nog 2047 dmg

Qua stats heb ik verder niet echt een verhouding.

=========
@DaFaN:
Hoe meer CON je hebt, hoe meer successrate bij gem cutting.
Voor grade 1 gems haal ik 99% met low essence.
Verder gaat het zo:
Grade 2 = Essence 99%
Grade 3 = Low ether 99%
Grade 4 = Ether 99%
Boven grade 5 gaat het een beetje meer uitwijken, want voor grade 7 gems (die ik er overigens al meer dan 15 gemaakt heb) haal ik met Low enthiric 84% en met Low enthiric 89%. Met grade 7 gems maken heb ik pas 1x gefailed en daarbij waren gelukkig alleen de refine spullen verloren gegaan.
Die procenten gelden trouwens alleen voor ruby/topaz/sapphire/emerald/garnet/peridot, diamond heeft hogere refines nodig.

Pfoe ik krijg een lamme hand van al dat typen

[ Bericht 6% gewijzigd door evdl op 08-10-2006 14:18:21 ]
~~
pi_42478908
ahg tja heb je nix te doen dan maar in de hrose private sever beetje beesten slope met desert
http://img246.imageshack.us/img246/3314/screen010bs8.jpg
pi_42479150
xstreets: Stoer

Dodged: Oké dan spaar ik nog ff refines door. Ik ga nog 2 red sporties en 3 dural engines laten maken dus ik heb een vergelijkbaar aantal zulies Kan ik dan mooi crystals van inkopen en refines. Wil nog een P4 erbij (kheb er nu 1 voor 181 aspd met Union Weapon 10) om boven de 200 te komen (na lvl 100 met nieuwe wapen, hopelijk).
Dan nog een R4 en een S4....eventueel een D4 maar white crystals zijn me toch net iets duurder

En dan ben ik er wel zo'n beetje

Edit: Owja, zodra ie up komt moet ik nog een aantal Denims kopen, dan wil ik ook graag je services gebruiken om 10 Magic Cubes te laten craften. Eind van deze week heb ik van bovenstaande wel alle materials binnen
pi_42483129
Dodged, thanks!

Fijn dat je even de moeite nam een en ander aan tips te geven. Ben inderdaad op weg naar Artisan, zullie pink heb ik op lvl 3, vind dat een fijne skill, cooldown time is super kort en de damage is goed (magical damage, maar skill wordt sterker naar mate je meer SEN hebt). Hopelijk gaat het niet verschrikkelijk tegenvallen boven lvl 90 o.i.d. Triple shot / Double shot klinkt wel okay, misschien maar eens naar kijken maar volgens mij is het voor mijn character nu interessanter eerst even de magic robe tree te gaan doen. Die defense bonus is best fijn om mee te levelen

Waarom draag je trouwens S4 gems als je ook grade 7 gems gecut hebt? De stap S4 -> S6 is gewoon te duur voorlopig?

6/5 gear was ook mijn insteek om mee te gaan craften maar heb nog niet echt iets gekocht. Zag een paar keer een butterfly mask voor 400-450k liggen, maar dat is niet echt een item dat je continu wil dragen en aan de andere kant net weer te veel om ff in je storage te leggen

Heb je een paar 6/5 voorbeelden voor me, met de prijs die je er voor betaald hebt? Zou een handige richtlijn zijn!

@Gabez... grr ken het probleem kan alleen op een verdwaalde avond of in het weekend Rosen sinds vorige week.. en precies in het weekend down.. grr !
pi_42483411
Heb op deze pc hier trouwens geen client van Rose. Ruff rose.com is weer up en de server status geeft aan dat login en char select up zijn... over een uurtje is het hele spel misschien weer up en running?
pi_42486151
Waarom geen 6/5 mask dragen als je stats distribution ook con:sen is? En btw, je kan m beter gewoon kopen en dragen, tis altijd nog beter dan een (mindere) andere mask of je huidige. Zou uiteindelijk wel op zoek gaan naar 2/15
pi_42487149
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:00 schreef Jonks het volgende:
Dodged, thanks!

Fijn dat je even de moeite nam een en ander aan tips te geven. Ben inderdaad op weg naar Artisan, zullie pink heb ik op lvl 3, vind dat een fijne skill, cooldown time is super kort en de damage is goed (magical damage, maar skill wordt sterker naar mate je meer SEN hebt). Hopelijk gaat het niet verschrikkelijk tegenvallen boven lvl 90 o.i.d. Triple shot / Double shot klinkt wel okay, misschien maar eens naar kijken maar volgens mij is het voor mijn character nu interessanter eerst even de magic robe tree te gaan doen. Die defense bonus is best fijn om mee te levelen

Waarom draag je trouwens S4 gems als je ook grade 7 gems gecut hebt? De stap S4 -> S6 is gewoon te duur voorlopig?

6/5 gear was ook mijn insteek om mee te gaan craften maar heb nog niet echt iets gekocht. Zag een paar keer een butterfly mask voor 400-450k liggen, maar dat is niet echt een item dat je continu wil dragen en aan de andere kant net weer te veel om ff in je storage te leggen

Heb je een paar 6/5 voorbeelden voor me, met de prijs die je er voor betaald hebt? Zou een handige richtlijn zijn!

@Gabez... grr ken het probleem kan alleen op een verdwaalde avond of in het weekend Rosen sinds vorige week.. en precies in het weekend down.. grr !
Voor zover ik weet gaat de skill attack omhoog door SEN, maar juist niet bij magic attacks, daar heb je int voor :x Weet het niet zeker hoor.
En verder, die grade 7's waren voor anderen; zoals garnets en topaz. Zelf is het voor mij ook nog harstikke duur om grade 7's te maken.
En ik heb zowat de helft van mijn 6/5 eq zelf gecraft.
De 6/5 fairy wings gekocht voor 4mil, die gast had er wel meer voor kunnen vragen maargoed
~~
pi_42487427
mjah maar 400k is een vrij fors deel van mijn werkkapitaal en een butterfly mask is minder charm dan mijn santa beard + 5 con. SEN geeft maar klein percentage extra attack op de gun dan liever beetje meer CHA scheelt me ook weer met het wisselen bij een quest. Ok Ok als ie gratis was zou ik hem wel dragen natuurlijk

4m voor 6/5 f. wings, je vind dat ie daar meer voor had kunnen vragen? : Ligt natuurlijk aan de dodge rate maar 4m is 3.8m op de standaard price

over zullie pink, yep INT zorgt daar normaal voor maar heb ergens gezien dat Zullie pink door SEN sterker gemaakt wordt, zijn aanval is opzich normal maar hij wordt verrekend met de magical defence van een Monster. Het is dus eigenlijk een quasi-normal attack :p
pi_42489401
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 19:11 schreef Jonks het volgende:
mjah maar 400k is een vrij fors deel van mijn werkkapitaal en een butterfly mask is minder charm dan mijn santa beard + 5 con. SEN geeft maar klein percentage extra attack op de gun dan liever beetje meer CHA scheelt me ook weer met het wisselen bij een quest. Ok Ok als ie gratis was zou ik hem wel dragen natuurlijk

4m voor 6/5 f. wings, je vind dat ie daar meer voor had kunnen vragen? : Ligt natuurlijk aan de dodge rate maar 4m is 3.8m op de standaard price

over zullie pink, yep INT zorgt daar normaal voor maar heb ergens gezien dat Zullie pink door SEN sterker gemaakt wordt, zijn aanval is opzich normal maar hij wordt verrekend met de magical defence van een Monster. Het is dus eigenlijk een quasi-normal attack :p
Hmm tsja kun je in principe gelijk mee hebben, maar ook al er aan gedacht dat de monsters op luna (waar je vanaf ongeveer lvl 90+ moet trainen) allemaal magic monsters zijn en dus ook wel een hoge magic def hebben?
~~
pi_42492433
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:24:08 ]
pi_42497938
idd... kunnen geen tijd meer ingame verdoen, dus doen ze het maar hier. Gewoon alvast vooruitwerken en de agenda vrij maken voor als ie weer online komt
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_42505337

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:24:08 ]
pi_42506034
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm die skillpointcalculator klopt van geen kanten :/
Als ik lvl 73 invul en al mijn skills invul zoals ik ze nu heb zegt ie dat ik geen skillpoints meer over heb
Terwijl ik het toch echt zo heb.. vaagheid
Raar

Kheb trouwens ff dat sROSE (shadow) geprobeerd...maar dat gaat echt nergens over. Ten eerste is het volgens Evo (1 SP per skill) en kunnen alle mobs alles droppen. Kheb al White Santa Hats, Redfield Green Suit, Lvl 156 Hammer, Worm Dragon Wing, Diamond[2], Castle Gear Arm Schematic etc gehad...en ik ben pas lvl 20
pi_42506057
Oh en Jelly Beans droppen Uniques, maar die heb ik nog niet gehad

En je job kan je aanpassen op de site
pi_42506359
Niet echt de moeite dus, behalve als je een eeuwige twijfelaar bent...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_42509868
en niemand die mij ff roept op msn ofzo :| zit ik met me lvl 77 op prose :| maja ga er geen 2 spelen
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_42510266

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:24:09 ]
pi_42510627
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Gabez heeft jou allang een paar keer geroepen naar wat ik van hem hoorde dus
hoever loop ik achter je weet nooit he :p
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_42510712

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:24:09 ]
pi_42510883
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef DaFan het volgende:

[..]

Raar

Kheb trouwens ff dat sROSE (shadow) geprobeerd...maar dat gaat echt nergens over. Ten eerste is het volgens Evo (1 SP per skill) en kunnen alle mobs alles droppen. Kheb al White Santa Hats, Redfield Green Suit, Lvl 156 Hammer, Worm Dragon Wing, Diamond[2], Castle Gear Arm Schematic etc gehad...en ik ben pas lvl 20
Over private servers gesproken, je hebt ook al xRose en BRose :/
Nja zal wel.. al bekend wanneer ruffrose 't weer doet? Deze week toch wel weer?
pi_42511863
Hopelijk morgen of vanavond
Ik ben idd al 91 maar ik wacht nu op de rest tot zij ook 80-85 zijn dan kunnen we gezellig partyen om de luna quest af te maken en daarna lekker naar Luna Tyrants jagen voor uniques en castle gear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')