quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:10 schreef Jonks het volgende:Hi Dodged, jij speelt nu een beetje het character dat ik wil worden
![]()
Djonko is ingame name van mijn dealer. ben nu lvl 50, heb zuliepink & union weapon met de passives als offensive skills, de rest is in subitem craft om beetje wings te craften
![]()
Hoeveel Zullie heb je trouwens? Zie vaag door dat andere scherm heen volgens mij 6 getallen na je 175, maar kunnen er ook nog wat extra zijn
![]()
Vraag:
Heb je echt wat aan de robe en armor crafting skills? Heb die tree incl. de passive die je def geeft nog niet gedaan... zou dus wel wat in de passive kunnen gaan stoppen maar was van plan in het begin eerst even te focussen op andere craftskills. Nog tips welke dat zouden kunnen zijn?
Gebruikte je voor de craft van je 5/20 item trouwens een set die vooral veel sen geeft of gewoon con / sen 1:1 ?
Thnx in advance,
een Arti in Opleiding
Dus als ik het goed begrijp wil je artisan worden? Of toch bourg
![]()
Want subitem craft kun je op een gegeven moment niet hoger doen als je bourg wordt. Dan ben je dus bv. lvl 100+ bourg en kun je maar tot en met little devil wing ofzo, best verneukt dus
De rest van je vragen..
Dat 175 zie je idd goed staan, er staan nog 6 tekentjes achter ja
Als je arti wordt, rube craft en armor craft zéker nemen, zonder die skills kun je gewoonweg bijna niets maken, het betreft bij die skill muse, dealer, soldier en hawker equipment (ook 2nd job natuurlijk).
Armor crafts en gem cutting zijn voor artisans de skills die vrijwel elke artisan heeft.
En over mijn equipment, tijdens het craften draag ik een volledige equip set met 6/5 stat (con6, sen5), dus mijn hoedje/schoenen/pakje/gloves/mask/wings zijn allemaal 6/5 statted.
Verder heb ik in sockets allemaal S4's (15con per stuk) en draag ik een socketed round shield met E4 erin (sen15) en golden long sword met S4 erin.
Trouwens, als je artisan wordt zou ik absoluut
niet verder gaan met zuly pink uppen, dat is een bourg skill, die kun je als artisan dus niet hoger doen dan lvl 5 ofzo. Je moet dan focussen op double shot/triple shot, aangezien die met veel critical uber damage gaat doen. En dat krijg je als artisan door alle SEN. Met triple attack doe ik zelfts met buffs van een lvl 88 cleric nog 2047 dmg
Qua stats heb ik verder niet echt een verhouding.
=========
@DaFaN:
Hoe meer CON je hebt, hoe meer successrate bij gem cutting.
Voor grade 1 gems haal ik 99% met low essence.
Verder gaat het zo:
Grade 2 = Essence 99%
Grade 3 = Low ether 99%
Grade 4 = Ether 99%
Boven grade 5 gaat het een beetje meer uitwijken, want voor grade 7 gems (die ik er overigens al meer dan 15 gemaakt heb) haal ik met Low enthiric 84% en met Low enthiric 89%. Met grade 7 gems maken heb ik pas 1x gefailed en daarbij waren gelukkig alleen de refine spullen verloren gegaan.
Die procenten gelden trouwens alleen voor ruby/topaz/sapphire/emerald/garnet/peridot, diamond heeft hogere refines nodig.
Pfoe ik krijg een lamme hand van al dat typen
[ Bericht 6% gewijzigd door evdl op 08-10-2006 14:18:21 ]