Ik ben al bijna 1.5 uur online maar hij vliegt er nu niet weer uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:46 schreef Backhander het volgende:
ligt t aan mij of is rose weer offline?
Dodger = Dodged?quote:Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef DaFan het volgende:
Omg log ik ff uit om een opdracht te maken, valt de login server weer uit
Backhander: Dat hangt helemaal van jezelf af. Wil je van afstand schieten, wil je snel zijn, wil je magie gebruiken, wil je vooral ondersteunend zijn in parties, wil je dingen kunnen maken of vooral veel solo spelen?
Ik denk dat voor een eerste job hawker en soldier het beste idee zijn, omdat die de makkelijkste build hebben. Kijk ook eens op www.roseguru.com daar staan een hele berg guides om je op weg te helpen.
En evdl, pwned:
These players have had their zully reduced to 200z:
Dodger :: zully: 40472874875
Ik schrok alquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:52 schreef evdl het volgende:
[..]
Dodger = Dodged?
Nee dusDat is een andere gast, staat totaal los van mij
![]()
Jorryt, dat doe ik welquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:57 schreef jorryt het volgende:
Oh Dafan, heb je ruby? dan wil ik die wel ruilen voor mn sapphire
Ja dat betekent dus dat de server down isquote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Backhander het volgende:
ik start em op log in kies mn poppetje en klik op start.
dan krijg ik een schermpje met: Waiting...
en dan kan ik 3 dagen wachten maar dan gaat er dus echt niks gebeuren
hij was gewoon online hoor... de checker gaf niks aanquote:Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja dat betekent dus dat de server down is![]()
Ik zal nog een keer de link geven: http://zasz.net/ruff/status.php
Snelkookbami, ik kom nog wel, maar had ff paar daagjes niet ingelogdquote:Op woensdag 27 september 2006 17:58 schreef DaFan het volgende:
Scammen voor 15 feathers is wel een beetje zielig
Mijn ROSE gaf net een error en sloot zichzelf af, nou lig ik dus weer eruit en de login is down
Deillon: Wat is je nieuwe nick en waarom kom je niet weer bij Vaffanculo?
Okquote:Op woensdag 27 september 2006 18:00 schreef Snelkookbami het volgende:
[..]
Snelkookbami, ik kom nog wel, maar had ff paar daagjes niet ingelogd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |