abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42088589
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:27 schreef jorryt het volgende:
Kan je shields craften?
Jah, tot en met vivor shield
Ik heb al mijn craft skills nu gemaxed, hierbij heb ik het over:
Subitem craft
Normal armor craft
Magic armor craft
Combat armor craft
Gem cutting

Cart craft niet, die neem ik denk ik later nog.
~~
pi_42088892
Hmm, kan je dan voor mij een Plate shield craften (ik zorg wel voor mats) als de server weer online is?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_42089790
Oh zo relaxt
Heb je ook nog ergens een site waar mats enzo staan, ik kan het nergens meer vinden
pi_42089831
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_42089974
Thanks.
Btw evdl, geen Robe Craft?
Of heet dat Magic Armor nu?
pi_42091884
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:30 schreef DaFan het volgende:
Thanks.
Btw evdl, geen Robe Craft?
Of heet dat Magic Armor nu?
Dat heet magic armor craft ja, die site is trouwens geloof ik up-to-date voor EVO-rose, je kunt beter op roseguru kijken ^^
~~
pi_42096458
Heb het ook weer gedownload, moet nog geregistreerd worden.

Helaas niet zoveel tijd als de vorige keer maar vind het al leuk genoeg om een beetje over een tof character na te denken en wat te handelen.
Denk dat ik voor Dealer ga, misschien support muse...
pi_42102852
hehe, klote dat we er nu niet in kunnen...

Shilizous, Pauluz en ik doen ook weer mee. Nu alleen nog ff online komen :S
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_42106936
ik zal hem nu ook maar gaan downloaden had me gister al geregisterd
pi_42107069
Hij doet het weer
pi_42107198
Iemand adviezen voor me welke job ik het beste kan doen etc?
pi_42107515
Omg log ik ff uit om een opdracht te maken, valt de login server weer uit

Backhander: Dat hangt helemaal van jezelf af. Wil je van afstand schieten, wil je snel zijn, wil je magie gebruiken, wil je vooral ondersteunend zijn in parties, wil je dingen kunnen maken of vooral veel solo spelen?

Ik denk dat voor een eerste job hawker en soldier het beste idee zijn, omdat die de makkelijkste build hebben. Kijk ook eens op www.roseguru.com daar staan een hele berg guides om je op weg te helpen.

En evdl, pwned:

These players have had their zully reduced to 200z:
Dodger :: zully: 40472874875
pi_42107686
haha Dafan, ik dacht al. Jij riep dat de server weer up was maar ik kon er maar niet op komen..

Gelukkig maar, moet eigenlijk ook een opdracht doen

@ welke job.

Ligt inderdaad aan wat je leuk vind, de dingen die Dafan noemt zijn heel specifiek voor bepaalde jobs. Ik zelf vind het hebben van mooie gear, veel zullies (doekoe) vaak interessanter dan het pwnen van monsters tot je level 85++ bent.

Je kan met marktkraampjes op een grappige manier handelen met de andere spelers daar is natuurlijk geld te verdienen of op een goede manier aan je materialen te komen voor crafts.. vind je het relaxter om iets dankbaarders te doen dan zul je met Cleric lol hebben, in iRose was het in iedergeval zo dat je plat geslijmd werd om buffs.. :|
pi_42108085
Nu nog steeds wel gesmeekt voor buffs...zelfs mn lvl 45 dexmuse heeft er al en toe last van (geen int, alleen str en dex voor max katardmg. Op lvl 70 naar cleric en de overstap naar bow, zodat ik punten overhou van STR en die in SEN en INT kan proppen)

Je moet ook goed bekijken of je wil solo'en (vooral in je eentje) of dat je back-up van een party wil hebben (dus altijd met meerdere mensen in een groepje) wil vechten. Solo zijn dexmuses, magicians, bourgs en soldiers, al kunnen de anderen ook wel redelijk uit de voeten. Als je een character maakt met hoge defence (bijvoorbeeld Knight) is het ook wel relaxter om een party te hebben omdat het anders te lang duurt om een beest te killen.

Mogelijkheden te over dus
Het is ook goed mogelikj dat je eerst 3 characters maakt naar lvl 30 en ziet dat het je eigenlijk niet bevalt. Dan heb je over een week vanaf nu een lvl 30-40 char die je wel bevalt en zet je die gewoon door

Edit: Server up.
pi_42108700
yeuh!! Net even een half uurtje gespeeld.

3 vragen:

1) Hebben die birth signs e.d. dit keer wel nut, moet je die karakter eigenschappen goed uitzoeken of maakt het niets uit?

2) Heeft iemand leuke tips voor een dealer? Heb dat nooit echt gespeeld, wat zijn de opties, wat zijn de aanbevelingen?

3) Who to contact om de guild, clan, alliantie, faction te joinen?

Thnx
pi_42108936
Ik heb de installatie nu gedownload en geinstalleerd. en nu? nu dat andere programmatje downloaden? en dan?

(i know im noob)
pi_42109763
@Jonks:
1) Volgens mij niet, maar ik meen me te herinneren dat het terugkomt bij de 2nd Job Quest.

2) Beste tip die ik voor je heb: Wil je bourgeous worden na 2nd jobchange, neem geen craftskills (GEEN). Summons zijn optioneel maar denk eraan dat ze na lvl 80 nutteloos zijn (ook de Terror Knights) en dus een waste van skill points die je beter voor iets anders had kunnen gebruiken.
Denk ook goed aan de maximale dmg qua statverdeling bij de verschillende wapens. Vecht je met een launcher, hou dan 45 STR : 45 CON : 10 SEN aan. Voor een Gun weet ik m helaas niet.

3) Ingame kan je ImGod of DaFanG toevoegen (vanmiddag na 3 uur) dan kunnen we je inviten voor de clan. Factions zijn iets anders, dan zijn NPC-'groepen' en nutteloos imo.

@Backhander:
Lees goed wat er bij Download staat op de ruff-rose site. Je moet idd installeren, zoals je hebt gedaan. Verwijder dan de snelkoppeling op je bureaublad (die heb je neit nodig). Download dat andere zipje wat er uitgelegd staat en pak de .lua file uit in de map waar je ROSE hebt geinstalleerd.
Dan start je in de ROSE map roseonline.exe.

Hou er rekening mee dat het nog een tijdje kan duren voordat ie werkt, ik had ook tot 3x toe problemen met starten maar na 24 uur werkte het ineens vlekkeloos. Een aantal anderen hebben ook zonder problemen kunnen starten, dus flip niet als het nog niet werkt.

Succes. Ook jij kan DaFanG of ImGod toevoegen voor de clan. Er is altijd wel iemand online in de clan die je kan helpen als je vragen hebt mbt je build bijvoorbeeld.
pi_42109837
Edit/Dafan was me voor
Servers weer up hoor ik ^^
pi_42112640
tzal aan mij liggen maar mn rose werk niet
pi_42113157
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:29 schreef Backhander het volgende:
tzal aan mij liggen maar mn rose werk niet
Zeg ook ff wat er aan mankeert, volgens mij heb ik de installatie hierboven redelijk duidelijk uitgelegd.
pi_42113950
Mm beide characters zijn offline of kunnen niet gevonden worden..

heb even geprobeerd Weizz te adden als friend maar hij reageerd daar nog niet echt op

Mijn poppetje heet nu Djonko
pi_42114160
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:08 schreef DaFan het volgende:

[..]

Zeg ook ff wat er aan mankeert, volgens mij heb ik de installatie hierboven redelijk duidelijk uitgelegd.
1) ik ben noob
2) alles is in gare taal
3) ik ben dom
pi_42114418
Gewoon doordrukken... maakt niets uit.
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_42122185
yeey ik snap et eindelijk
ben nu lvl 12
pi_42125127
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:11 schreef Backhander het volgende:
yeey ik snap et eindelijk
ben nu lvl 12
Wacht nog maar ff tot morgen met jobquest enzo, je kan nog wel beetje trainen, maar wacht met de rest maar ff tot morgen na school dan help ik je wel ff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')