abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42036819
Welke debiel gaat er nou nieuwsberichten van 4 of 5 dagen oud plaatsen bovenin je scherm? Actueel nieuws boven m'n e-mail vind ik wel OK, maar waarom staat daar dan "Zalm redelijk tevreden over 'nieuwe' Prinsjesdag - 3 dagen geleden" terwijl na het opstappen van Donner niemand het meer over Prinsjesdag heeft, of "De Cler speelt niet mee bij AZ - 5 dagen geleden" terwijl ie allang weer beter is?

Meneer Google : actueel nieuws of GEEN nieuws!

Einde bericht.
pi_42037226
Ik vind dat ene piepkleine balkje met daarin één enkel CNN of ESPN berichtje eigenlijk best netjes. Lezen doe ik het niet, maar het stoort niet.

In ieder geval beter dan die debiele google ads, die opeens aan komen zetten met aanbiedingen voor Prozac, Kinderfeestentertainers, of een bizarre combinatie van die twee.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 22 september 2006 @ 04:49:54 #3
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_42038105
Je kán het natuurlijk ook gewoon uitzetten als je het vervelend vind.
vijfhonderd stuks
pi_42038290
Heeft gmail nieuwsberichten dan?

Nooit opgevallen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 september 2006 @ 07:30:06 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42038380
Who cares...
Dat je die dingen uberhaupt leest...
Ik kom er voor m'n mail, niet voor een ticker die dagen achter loopt...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:35:17 #6
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_42040857
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 04:49 schreef Dirrrrk het volgende:
Je kán het natuurlijk ook gewoon uitzetten als je het vervelend vind.
Inderdaad ja, niet zeiken omdat je gewoon een prutser bent.
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_42040894
Huilie.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_42041410
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 01:24 schreef PsychoDominator het volgende:
Welke debiel gaat er nou nieuwsberichten van 4 of 5 dagen oud plaatsen bovenin je scherm? Actueel nieuws boven m'n e-mail vind ik wel OK, maar waarom staat daar dan "Zalm redelijk tevreden over 'nieuwe' Prinsjesdag - 3 dagen geleden" terwijl na het opstappen van Donner niemand het meer over Prinsjesdag heeft, of "De Cler speelt niet mee bij AZ - 5 dagen geleden" terwijl ie allang weer beter is?

Meneer Google : actueel nieuws of GEEN nieuws!

Einde bericht.
Meneer Google...
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_42048326
Haha dwaas. Gebruik dan ook gewoon een normale client en een normaal e-mailaccount. Heb je nou werkelijk niet in de gaten dat je in de val bent gelokt door de commercie, en ze je keer op keer met nieuwe crap zullen blijven bestoken?

gmail, hotmail, yahoo etc etc
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_42048462
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:08 schreef Nexxennium het volgende:
Haha dwaas. Gebruik dan ook gewoon een normale client en een normaal e-mailaccount. Heb je nou werkelijk niet in de gaten dat je in de val bent gelokt door de commercie, en ze je keer op keer met nieuwe crap zullen blijven bestoken?

gmail, hotmail, yahoo etc etc
ALLES IS BEZETEN DOOR DE DUIVEL !!!
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')