Vind je vieze nagels deprimerend, dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Pfff, lekker vrolijk.
Nee, maar wel vies.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:19 schreef Lienekien het volgende:
Vind je vieze nagels deprimerend, dan?
Wil jij een rijke vrouw trouwen? Of ben je zelf rijk?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:27 schreef broer het volgende:
Krijg je ook vieze nagels als je bruidsboeketten samenstelt, eigenlijk?
Inderdaad. En waarom je hem dan nóg een keer moet plaatsen is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Broer vindt deze ook niet zo leuk:
Het kan niet allebei, begrijp ik?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
Wil jij een rijke vrouw trouwen? Of ben je zelf rijk?
Hij is een beetje overbelicht, maar ik vind het wel een leuke foto.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Inderdaad. En waarom je hem dan nóg een keer moet plaatsen is mij een raadsel.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Het kan niet allebei, begrijp ik?
Als in: te veel lelijke lampen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef wyccie het volgende:
Hij is een beetje overbelicht
Waarom zou je ook? (Even afgezien van juridische dingen in geval van kinderen, die volgens mij nog steeds het best zijn geregeld als je getrouwd bent.) Waar heb je het spreekwoordelijke boterbriefje voor nodig? Daar heb je alleen maar last van als het mis gaat.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
Er zijn tegenwoordig maar weinig mensen die willen trouwen (in mijn kennissenkring).
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:38 schreef broer het volgende:
Als in: te veel lelijke lampen?
Dat vind ik dan weer jammer. Je zou er niet vanuit moeten gaan dat het misgaat. Dan had je in de eerste plaats al niet moeten trouwen. Als je het doet, doe het dan ook goed.quote:Waarom zou je ook? (Even afgezien van juridische dingen in geval van kinderen, die volgens mij nog steeds het best zijn geregeld als je getrouwd bent.) Waar heb je het spreekwoordelijke boterbriefje voor nodig? Daar heb je alleen maar last van als het mis gaat.
Mja, sorry. Ik ben chronisch pessimistisch als het om de liefde gaat. Dan kom je tot dit soort ideeën.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik dan weer jammer. Je zou er niet vanuit moeten gaan dat het misgaat. Dan had je in de eerste plaats al niet moeten trouwen. Als je het doet, doe het dan ook goed.
Ik wíl er in geloven. En anders hoeft het helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Mja, sorry. Ik ben chronisch pessimistisch als het om de liefde gaat. Dan kom je tot dit soort ideeën.
Maar jij gelooft in liefde voor het leven?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Volgens mij heb je Lienekien trouwens écht weggepest.
Goed van je. Ik wou dat ik er wat meer op die manier over dacht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Ik wíl er in geloven. En anders hoeft het helemaal niet.
Misschien lokt het haar morgenochtend wel weer terug naar het topic als we er nu een paar posts aan verspillen.quote:Ik had ook best wel over pannenkoeken willen praten, maar die zijn op.
Probleem is dat gevoel en verstand tegenstrijdig zijn, dat is pas deprimerend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Goed van je. Ik wou dat ik er wat meer op die manier over dacht.
Ik gun het hem van harte, maar niet mijn pannenkoeken. Die gun ik niemand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Waarom is dat goed?
Gun je hem geen pannenkoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |